От 318 към 328- Проблем.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
От 318 към 328- Проблем.
Колеги сменям двигателя на 318 с 2.8, и искам да запазя моята ск.кутия и всичко назад. Проблема е, че като сложех мотора днес ск.кутия отиде много назад и кардана, лостовия механизъм и тампоните на ск.кутия не пасват.Трябва да се сменят с такива от 6 цил. или аз съм сбъркал някъде?
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: От 318 към 328- Проблем.
Лостов механизъм, кардан (предна част) и гредата на скоростите от 6 цил.
Re: От 318 към 328- Проблем.
Мерси колега. Знаеш ли този кардан дали ще стане с номер 1229564 от 325?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: От 318 към 328- Проблем.
Последно да попитам сега изкарах размерите на сегашния ми кардан, който е с размер-L=1628MM, а този който ти показах е с размер-L=1418MM. Въпроса ми е може ли този да дойде пък сега къс? Размера на кардан от ръчка на 6 цил. е L=1585MM. Да не би да ми трябва този?
Re: От 318 към 328- Проблем.
Manuel написа:Последно да попитам сега изкарах размерите на сегашния ми кардан, който е с размер-L=1628MM, а този който ти показах е с размер-L=1418MM. Въпроса ми е може ли този да дойде пък сега къс? Размера на кардан от ръчка на 6 цил. е L=1585MM. Да не би да ми трябва този?
?
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: От 318 към 328- Проблем.
Оспами света с тоя мотор, кво некви зъболекари ли ти го слагат, дето не са виждали мотор преди ?
Сори ама последните 6730 мнения са ти за тоя суап. Всичко го има написано във форума, отделно аз лично съм ти отговорил поне 10 пъти на различни въпроси. Ся остава да си запретнеш ръкавчетата само ...
Сори ама последните 6730 мнения са ти за тоя суап. Всичко го има написано във форума, отделно аз лично съм ти отговорил поне 10 пъти на различни въпроси. Ся остава да си запретнеш ръкавчетата само ...



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: От 318 към 328- Проблем.
ogata написа:Оспами света с тоя мотор, кво некви зъболекари ли ти го слагат, дето не са виждали мотор преди ?
Сори ама последните 6730 мнения са ти за тоя суап. Всичко го има написано във форума, отделно аз лично съм ти отговорил поне 10 пъти на различни въпроси. Ся остава да си запретнеш ръкавчетата само ...
Мислиш ли, че на мен ми се занимава месец и половина колата стой при тия" майстори" и вчера цял ден им висях на главата докато не се скарахме и го сложеха в купето и до там. Няма ли време и казаха да се оправам. Ако знаех кое как е сервиз щях си отворя.Пък и ако тука не мога разпитам къде? Кото е сам ще се оправя писна ми от майстори и философи.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: От 318 към 328- Проблем.
Нали знаеш принципа, че работата има опция да стане бързо, да бъде евтина и да бъде качествена. Ти трябва да си избереш 2, за сметка на 3тото.
Ся като искаш да ти приключат мъките, купуваш си една ZF кутия с кардан от 328 и филма спира ...
Ся като искаш да ти приключат мъките, купуваш си една ZF кутия с кардан от 328 и филма спира ...



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: От 318 към 328- Проблем.
Суап като хората се прави така мотор-скорости-кардан-диф-полуоски,генерация.Всичко се купува на куп от донора,слагаш и забравяш.Макар ,че и разни други работи трябват,във е46 незнам със сигурност но във е36 когато правих конверсия от м43 към м52 и тръбичките за хидравликата сменях ,че бяха различни.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: От 318 към 328- Проблем.
Десетки пъти съм писал, това се прави или лично, или от близък човек, на който помагаш, като вършиш мръсната работа, или с много пари, но не е гаранция за качество. Като на човек, който работи на бюро, няма нищо общо с автомобилите и ползва инструменти от Лидъл и макара за 50лв от ОЛХ ми се случва за 4-6 дена. В сервиз ако знаят, какво правят, за 12 часа трябва да са готови.
Ако не ме лъжи паметта, а тя започна последно време да ми скроява такива номера, ти започна с 318-десен волан. Трябва да стане 328 с ляв. Колко пари ти излезе, и къде бараха майстори? Предполагам мина цената на нормално 328, освен ако купето не ти е било невероятно здраво с много екстри, а мотора не хаби грам масло на 10 000км?
По темата, за да се доближиш до някаква степен до оригинално 328 ти трябват:
-мотор
-маховик, стартер и съединител (може и по-малък комплект със стартер, но колко ще изкара
)
-скорости с лостов механизъм и греда(може и от м43, пробвал съм и от м20б20, всички са еднакви по габарит и цена, но имат някакви нютони в означението, не знам дали не е маркетингов трик)
-кардан или поне предна част, дължината на кардана се променя в някакъв диапазон от шлиците
-маркучи на компресора
-маркучи на хидравликата или поне единия
-скобите на предните супорти на спирачките и дискове
-целия спирачен апарат и дискове за отзад
-генерация
-диф с полуоски, не че 18-ковите не стават
Това се сещам.
Пиши за цената, колко ще ти излезе и не казвай, че мотора не е от е46
Manuel написа:.....
Ако не ме лъжи паметта, а тя започна последно време да ми скроява такива номера, ти започна с 318-десен волан. Трябва да стане 328 с ляв. Колко пари ти излезе, и къде бараха майстори? Предполагам мина цената на нормално 328, освен ако купето не ти е било невероятно здраво с много екстри, а мотора не хаби грам масло на 10 000км?
По темата, за да се доближиш до някаква степен до оригинално 328 ти трябват:
-мотор
-маховик, стартер и съединител (може и по-малък комплект със стартер, но колко ще изкара

-скорости с лостов механизъм и греда(може и от м43, пробвал съм и от м20б20, всички са еднакви по габарит и цена, но имат някакви нютони в означението, не знам дали не е маркетингов трик)
-кардан или поне предна част, дължината на кардана се променя в някакъв диапазон от шлиците
-маркучи на компресора
-маркучи на хидравликата или поне единия
-скобите на предните супорти на спирачките и дискове
-целия спирачен апарат и дискове за отзад
-генерация
-диф с полуоски, не че 18-ковите не стават
Това се сещам.
Пиши за цената, колко ще ти излезе и не казвай, че мотора не е от е46

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани