Тежко късо съединение - помощ

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 24.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 328ci

Тежко късо съединение - помощ

Мнение от rottenwilde » 23 Ное 2015, 20:36

Колеги, помагайте ... Докато карах ми светнаха лампите за ASC-ТО, ръчната и EML, радиото също прекъсна за стотни, сед което изгаснаха, но колата спря да работи нормално, Оборотите падат и на празен ход гасне, а като съм в движение, газта ту я има, ту не ... Успях да добутам колата до гаража и огледах кабелите, направи ми впечатление, че има 2 кабела скъсани и мокри в снопа за датчика за температура, който също беше солидно мокър. Преди 2 дни си взех колата и боя и явно е имало някакви интервенции там ... Надявам се проблема да е от тук. При дaгностика с ИНПа, колата не изкарва никакви грешки, но работата й си остава в същото състояние ... можете ли да дадете идея от къде може да са пробелмите с падането на оборотите и газта...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1120
Регистриран на: 4.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio

Re: Тежко късо съединение - помощ

Мнение от UBAH5 » 23 Ное 2015, 20:40

Пробвай да извадиш клемата на акумулатора за няколко минути.
Изображение
When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 24.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 328ci

Re: Тежко късо съединение - помощ

Мнение от rottenwilde » 23 Ное 2015, 21:41

Не помага ... :(

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 24.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 328ci

Re: Тежко късо съединение - помощ

Мнение от rottenwilde » 23 Ное 2015, 22:28

Колеги, видимо компютъра не е гръмнал, шоуто продължава ... :(

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Тежко късо съединение - помощ

Мнение от Lenco » 23 Ное 2015, 23:31

При проблем с зареждането/напрежението в инсталацията се случва да светят въпросните лампи, но в комбинация с "акумулаторчето" на таблото.
Премерете на колко волта работи мотора.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 16.12.2010
Пол: Мъж

Re: Тежко късо съединение - помощ

Мнение от гумата » 24 Ное 2015, 11:53

Ако много си я намокрил изчакай ден два да изсъхне и може да се оправи. Подсуши, където може. За пръв път чувам толкова много да се намокри бмв и да "светне". Обикновено това са грешки, които сочат за неработещи датчици. АСЦ- то показва датчик на колянов вал или на разпределителен вал. Освен това зад мотора има един маркуч с един клапан. ако мембраната на клапана е спукана или маркучът е пробит оборотите падат и това не е до намокряне, а сдухан маркуч на картерните газове или клапан, което не е болка за умирачка. Освен това после трябва много внимателно да обезвъздушиш водата, защото маркучът е вдвоен с воден маркуч и така се продава. С уговорката ако точно той ти е проблема. Сваля се легена на въздушния филтър с торксове, за да може да се гледа и работи удобно.
На първо време пипни зад охладения мотор отдясно и напипай маркуч. ако напипаш два за теб е горният. Той минава зад двигателя и влиза в капака на клапаните- говоря за 318 i motor 97-2004
Виж там все пак.

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 24.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 328ci

Re: Тежко късо съединение - помощ

Мнение от rottenwilde » 24 Ное 2015, 12:32

Проблема е, че в момента не светят никакви грешки и таблото е ок, но реално колата работи изключително неравномерно от падането на оборотите - гасне. Довечера продължавам със съветите ви докато се открие проблема ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Тежко късо съединение - помощ

Мнение от KPETEH » 24 Ное 2015, 13:55

Виж си основните неща, свещи, кабели и бубини. Работят ли 6-те цилиндъра? Може и помпата бензиновата да е в джаза. Може и датчика за температура да дава грешни данни, от там твърде много или твърде малко гориво... Виж без него, виж и без дебитомера дали има разлика в празния ход.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 24.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 328ci

Re: Тежко късо съединение - помощ

Мнение от rottenwilde » 24 Ное 2015, 19:50

Преди да започна разглабянето реших да погледна живите данни отново. Грешки в мотора - никакви, но ми направиха впечатление живите данни на бобините ... Бихте ли обърнали внимание на снимката и вие. Но ако е бобина се чудя, няма ли да изкара грешка ...

7.png
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Тежко късо съединение - помощ

Мнение от KPETEH » 25 Ное 2015, 11:07

ми ти първо разбери дали работи моторетката на всички цилиндри... Ако некой не пали, смени бубини, виж свещи, и кабели. Ако е бензинова помпа както бе при мен(тряя да я замериш с манометър на изхода), няма налягане в рейката, ламбдата вика бедно ми е и дебитомера вика дай още бензин, ама то така или иначе няма. Резултата - кофти обороти, а както е и студено хептен.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Тежко късо съединение - помощ

Мнение от Lenco » 25 Ное 2015, 11:20

Лампите на таблото и радиото нямат много общо с работата на мотора. Питай олигофрените бояджии, какво са рязали или наводнявали по колата/инсталацията или отваряй и огледай всички блокове, че може, и да я запалиш.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 24.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 328ci

Re: Тежко късо съединение - помощ

Мнение от rottenwilde » 26 Ное 2015, 17:14

Стана ясно какво се е случило. Умниците са зарязали ключа с който са затягали клемата на акумулатора до клемата на плюса и от там е окъсило. Реално колата си работи добре, единствено оборотите са изключително неравномерни и по тази причина и гасне самата кола. След доста ровене и експерименти стигнах до извода, че дросела е дал фира. На INPA-та при форсиране не показва никакви индикации, че дросела отваря ... Смяната ще е тегава, но няма начин. В realoem гледах, че от 320ка до 328 дроселите са еднакви, ноо бих ви попитал и вас, за да не набивам излишни пари само ...

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook