Проблеми с е46 316ti -за ключ
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Проблеми с е46 316ti -за ключ
Здравейте.
Колата е bmw 316ti motor N42b18A valvetronik.Газовия инжекцион е Landi Renzo монтиран в Италия на компа работните часове са 280.Сменил съм 2 бобини защото даваха грешка вероятно не са работили както трябва.Сменени свещи и двата филтъра на ГИ.Проблема е следния:Когато прехвърля на газ при зададени 35 градуса,над 1600 оборота при ускорение колата забива муцуна и започва да придърпва,просто няма каране.Като загрее нормално предполагам 90-95 градуса на празен ход работи нормално без забележка.При потегляне от светофар с по-малко газ е мудна до 2500 оборота и след 4000 оборота. Свети и чека на мотора.
Дайте някой читав майстор който си разбира от работата. София да работи в събота
Колата е bmw 316ti motor N42b18A valvetronik.Газовия инжекцион е Landi Renzo монтиран в Италия на компа работните часове са 280.Сменил съм 2 бобини защото даваха грешка вероятно не са работили както трябва.Сменени свещи и двата филтъра на ГИ.Проблема е следния:Когато прехвърля на газ при зададени 35 градуса,над 1600 оборота при ускорение колата забива муцуна и започва да придърпва,просто няма каране.Като загрее нормално предполагам 90-95 градуса на празен ход работи нормално без забележка.При потегляне от светофар с по-малко газ е мудна до 2500 оборота и след 4000 оборота. Свети и чека на мотора.
Дайте някой читав майстор който си разбира от работата. София да работи в събота
Последна промяна bobreti на 18 Мар 2016, 18:06, променена общо 5 пъти
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: помощ за 316ti газ
Трябва ти читава настройка и читав комп на газоватаа защото тоя валвтроник си иска комп за него пригоден . Хубаво е и с ОБД да се гледа успоредно.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: помощ за 316ti газ
ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Трябва ти читава настройка и читав комп на газоватаа защото тоя валвтроник си иска комп за него пригоден . Хубаво е и с ОБД да се гледа успоредно.
Мисля че монтиран в Италия ГИ трябва да е хубав комп вързан за обд-то
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
- Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S
Re: помощ за 316ti газ
Колега аз съм с n42b20 също с valvetronik и аз вече две години търся читав газаджия, системата ми е с OBD контрол и за последно едно момче добре я настрои, но при почти всяко излизане извън града и продължително каране с висока скорост светва чека за бедна смес. Иначе колата си има мощност и от 10-15 газаджии при които съм ходил за настройка, той най-добре се справи. Ако искаш да ти дам координати ми драсни лс да не правя реклама в темата ти.
Важно е в настройките на компа на ГИ да имаш отметка за хибрид/без вакуум.
Важно е в настройките на компа на ГИ да имаш отметка за хибрид/без вакуум.
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: помощ за 316ti газ
KpuB4o написа:Колега аз съм с n42b20 също с valvetronik и аз вече две години търся читав газаджия, системата ми е с OBD контрол и за последно едно момче добре я настрои, но при почти всяко излизане извън града и продължително каране с висока скорост светва чека за бедна смес. Иначе колата си има мощност и от 10-15 газаджии при които съм ходил за настройка, той най-добре се справи. Ако искаш да ти дам координати ми драсни лс да не правя реклама в темата ти.
Важно е в настройките на компа на ГИ да имаш отметка за хибрид/без вакуум.
С ланди ренцо ли си
- Gonke
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E46 and E30
Re: помощ за 316ti газ
Проблема е не в газовата уредба - а в катализатора - понеже на 99 процента от колите ги няма (махнат или излязъл през ауспуха ) и затова бие грешка 

- shiko_mmm
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 11.11.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е 46 купе фейслифт
- Мечтае да кара: Е 90 купе
Re: помощ за 316ti газ
проблема е в катализаторите имате сонди след тях и за това дава грешка прегрограмира се компа и сеоправя проблема
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: помощ за 316ti газ
shiko_mmm написа:проблема е в катализаторите имате сонди след тях и за това дава грешка прегрограмира се компа и сеоправя проблема
Проблема ми е,като запаля сутрин колата работи нормално,като мине синьото и започва едно клатене направо ме побърква.Стигне ли стрелката нормалната температура на празен ход работи нормално,но като я настъпя започва едно прекъсване и започва да мига чека,минавам на по горна предавка след време се оправя.Има монтиран газов инжекцион landi renzo omegas в Италия,за който мисля че не е монтиран както трябва.Снощи откачих компа на газовата и колата не искаше да запали.На диагностика Делфи няма натрупани грешки.


- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: помощ за 316ti газ
Ами така и не се обади..Ланди рензото имат проблем с инжекторите.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: помощ за 316ti газ
ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Ами така и не се обади..Ланди рензото имат проблем с инжекторите.
Искам да я направя да работи на бензин и после на газ.Ще ти се обадя.
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: помощ за 316ti газ
bobreti написа:ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Ами така и не се обади..Ланди рензото имат проблем с инжекторите.
Искам да я направя да работи на бензин и после на газ.Ще ти се обадя.
1.Нямаше маса на бубините 3-4 цилиндър
2.Смучеше въздух от маркуча на дросела и дебитомера
3.Проблем с вакум помпата
4.Остана само грешка p0040 четох в интернет проблем с конектори и кабели,някой може ли да помогне къде се намират кабелитена сондите в кутията до сервото.Италианските газаджий са големи смотаняци.Имам странното усещане,че са разменили кабелите на сондите.Колко сонди има този мотор?
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: Проблеми с е46 316ti n42b18
bobreti написа:Здравейте.
Колата е bmw 316ti motor N42b18A valvetronik.Газовия инжекцион е Landi Renzo монтиран в Италия на компа работните часове са 280.Сменил съм 2 бобини защото даваха грешка вероятно не са работили както трябва.Сменени свещи и двата филтъра на ГИ.Проблема е следния:Когато прехвърля на газ при зададени 35 градуса,над 1600 оборота при ускорение колата забива муцуна и започва да придърпва,просто няма каране.Като загрее нормално предполагам 90-95 градуса на празен ход работи нормално без забележка.При потегляне от светофар с по-малко газ е мудна до 2500 оборота и след 4000 оборота. Свети и чека на мотора.
Дайте някой читав майстор който си разбира от работата. София да работи в събота
Вече незнам,какво да правя. Ходих по диагностики къде ли не,при колеги във форума и тн. Зад мотора протече антифриз. Какво може да е? Пускам снимка с новите грешки, които има. Изолирах газта.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- overclock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 9.07.2005
- Местоположение: София
- Кара: E36 316 96', Е46 316 03'
Re: Проблеми с е46 316ti n42b18
bobreti написа:Вече незнам,какво да правя. Ходих по диагностики къде ли не,при колеги във форума и тн. Зад мотора протече антифриз. Какво може да е? Пускам снимка с новите грешки, които има. Изолирах газта.
Здравей, колега. За газта не мога да ти помогна, но за теча на антифриз трябва да си провериш пластмасовата капачка на "гърба" на двигатела:


Уплътнението заминава и започва да сълзи антифриз. С ръката лесно можеш да провериш дали имаш теч. Смяната не е трудна.
Номенклатурен номер : 11537583666
Описание : КАПАЧКА
Ед.цена (с ДДС) : 19.38 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: Проблеми с е46 316ti n42b18
overclock написа:bobreti написа:Вече незнам,какво да правя. Ходих по диагностики къде ли не,при колеги във форума и тн. Зад мотора протече антифриз. Какво може да е? Пускам снимка с новите грешки, които има. Изолирах газта.
Здравей, колега. За газта не мога да ти помогна, но за теча на антифриз трябва да си провериш пластмасовата капачка на "гърба" на двигатела:
Уплътнението заминава и започва да сълзи антифриз. С ръката лесно можеш да провериш дали имаш теч. Смяната не е трудна.
Номенклатурен номер : 11537583666
Описание : КАПАЧКА
Ед.цена (с ДДС) : 19.38 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените.
Днес го побългарих защото е с поръчка. Утре ще го поръчам в Камор
- Georgatoss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 13.06.2007
- Местоположение: Русе
Re: Проблеми с е46 316ti n42b18
bobreti написа:bobreti написа:Здравейте.
Колата е bmw 316ti motor N42b18A valvetronik.Газовия инжекцион е Landi Renzo монтиран в Италия на компа работните часове са 280.Сменил съм 2 бобини защото даваха грешка вероятно не са работили както трябва.Сменени свещи и двата филтъра на ГИ.Проблема е следния:Когато прехвърля на газ при зададени 35 градуса,над 1600 оборота при ускорение колата забива муцуна и започва да придърпва,просто няма каране.Като загрее нормално предполагам 90-95 градуса на празен ход работи нормално без забележка.При потегляне от светофар с по-малко газ е мудна до 2500 оборота и след 4000 оборота. Свети и чека на мотора.
Дайте някой читав майстор който си разбира от работата. София да работи в събота
Вече незнам,какво да правя. Ходих по диагностики къде ли не,при колеги във форума и тн. Зад мотора протече антифриз. Какво може да е? Пускам снимка с новите грешки, които има. Изолирах газта.
Колега оправи ли си проблема, че май имам нещо подобно?
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани