Изместен клапан на парното дали е проблем ?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
- Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S
Изместен клапан на парното дали е проблем ?
Здравейте колеги, колата е с n42 мотора, имах проблем с изпарителя на ГИ-то и направо сложих нов, но се оказа че идва малко по-голям. Стария седеше под клапана на парното, но новия е по-голям и не се е побрал там, затова газаджията решил, че е по-лесно да премести клапана за парното зад фара, отколкото да мести изпарителя. Питането ми е дали сега като са удължени маркучите и е изместен по-далече от двигателя би следвало да има някакъв проблем с циркулацията на антифриза или да загрява по-бавно и тн ? Кутията на въздушния филтър леко натиска двата маркуча, но водата си циркулира. Като стартирам двигателя маркуча който идва от горната част на двигателя и влиза в клапана загрява бързо, но този който излиза от клапана и отива отзад някъде на по-късен етап започва да загрява, не знам дали това е нормално. Не знам и каква точно е функцията на въпросната джаджа. Другото което ми направи впечатление е, че малкия куплунг на клапана загрява доста докато големия почти не е топъл. Колата си прехвърля на газ за същото време както и преди интервенцията, но не знам дали параноясвам ми се струва че малко по-бавно качва температурата до средата на скалата. Та дайте мнение, да ги карам ли да си връщат клапана на старото място и да местят изпарителя или да оставя така нещата? И също ако може да обясните за какво точно служи този клапан. Благодаря.
п.с. на снимката съм махнал филтърната кутия за да не са притиснати маркучите и да обезвъздуша системата както трябва.

п.с. на снимката съм махнал филтърната кутия за да не са притиснати маркучите и да обезвъздуша системата както трябва.

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Изместен клапан на парното дали е проблем ?
и аз съм го изместил на Е36 и си карам така отдавна.. дори съм с клапан от Е39 с помпата
хубаво е да е ниско както е при теб за да не забира въздух ако е по високо от най високата точка
но при мен е по високо и пак няма проблем след като съм изкарал въздуха
хубаво е да е ниско както е при теб за да не забира въздух ако е по високо от най високата точка
но при мен е по високо и пак няма проблем след като съм изкарал въздуха
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
- Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S
Re: Изместен клапан на парното дали е проблем ?
Мерси колега, а и при теб ли така загрява само единия куплунг и входящия маркуч е горещ а изходящия не чак толкова ? Днес ходих до Пловдив и 300 км не бях пускал парното и изходящия пак си беше почти студен, докато входящия не можеше да се пипне.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани