Проблем при палене Е46 320D
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- kalo74
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 31.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: X3 xDrive 30D
- Детайли за колата: 2005 Е46 320D Touring
Проблем при палене Е46 320D
Здравейте колеги,
от вчера съм с чисто нов акумулатор Bosch S5 85 aH, 800 Ампера (подарък от жената
) .
За съжаление продължавам да имам следният проблем - при даване на контакт светва само крушката за акумулатора ( в червено) БЕЗ тази за маслото, и датчика за температурата ми показва MAX в червената зона?! Едва след няколко пъти даване на контакт "захапва" помпата за гориво, светват и двата датчика (акумулатор + масло), стрелката за водата се връща на нулата и в крайна сметка паля колата.
Според вас на какво се дължи това? Губи ток по трасето и/или нещо друго?! Мислех си, че проблема е в старият акумулатор, но очевидно е нещо друго.
Поздрави,
kalo74
от вчера съм с чисто нов акумулатор Bosch S5 85 aH, 800 Ампера (подарък от жената

За съжаление продължавам да имам следният проблем - при даване на контакт светва само крушката за акумулатора ( в червено) БЕЗ тази за маслото, и датчика за температурата ми показва MAX в червената зона?! Едва след няколко пъти даване на контакт "захапва" помпата за гориво, светват и двата датчика (акумулатор + масло), стрелката за водата се връща на нулата и в крайна сметка паля колата.
Според вас на какво се дължи това? Губи ток по трасето и/или нещо друго?! Мислех си, че проблема е в старият акумулатор, но очевидно е нещо друго.

Поздрави,
kalo74

Re: Проблем при палене Е46 320D
Колега да не би да имаш имобилайзер? При мен по същия начин стрелката на температурата отиваше в края и нямаше палене.
- kalo74
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 31.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: X3 xDrive 30D
- Детайли за колата: 2005 Е46 320D Touring
Re: Проблем при палене Е46 320D
Здравей колега, с имобилайзер съм, но този проблем го нямах до преди няколко седмици. Честно казано, мислех си, че причината е в акумулатора. Колата ми до вчера беше с оригиналният акумулатор, а е произведена лятото на 2005
. Ти как го реши?
Поздрави,
kalo74

Поздрави,
kalo74

- kalo74
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 31.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: X3 xDrive 30D
- Детайли за колата: 2005 Е46 320D Touring
Re: Проблем при палене Е46 320D
Мерси за инфото колега! Надявам се и при мен да проработи. Поздрави,kalo74
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- kalo74
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 31.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: X3 xDrive 30D
- Детайли за колата: 2005 Е46 320D Touring
Re: Проблем при палене Е46 320D
Здравейте колеги, причината за проблема се оказа в едно реле
, чието време за смяна очевидно беше дошло!
Благодаря на Ники за бързината и страхотната работа.
Поздрави и безаварийно каране,
kalo74
Моля модератора да затвори темата.

Благодаря на Ники за бързината и страхотната работа.
Поздрави и безаварийно каране,
kalo74

Моля модератора да затвори темата.
- Kenta
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 1.02.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i
- Мечтае да кара: M4
Re: Проблем при палене Е46 320D
Здравейте колеги, може ли да ми кажете кое е това реле? Защото и аз имах подобен проблем днес. Сутринта отидох на работа без проблем, но следобед , когато реших да запаля на два пъти не ми запали все едно ми е паднал акумулатора. А най-интересното, е че когато завъртях ключа на първа позиция видях че ангелските очи ми премигаха а като завъртях докрай ключа се включиха късите светлини и двата пъти. Третия път като пробвах запали все едно нищо не се е случило. Моля за помощ. Благодаря предварително.
- kalo74
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 31.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: X3 xDrive 30D
- Детайли за колата: 2005 Е46 320D Touring
Re: Проблем при палене Е46 320D
Привет колега, релето е точно до борд-компютъра . Не съм го сменял сам. Ходих при Ники в Суходол. Поздрави, kalo74
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- el lobo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 4.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 320D
- Мечтае да кара: 850
Re: Проблем при палене Е46 320D
колеги и аз да използвам темата , и аз имах проблем със запалването , с М47 мотор съм и ми даде грешка имобилайзер , уж казаха че няма да се появи повече проблема , но нещо не съм много сигурен , въпросът ми е как се маха имобилайзерът , може ли само софтуерно или трябва и нещо физически да се прави ?
- gaidaroff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 19.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: по въздуха
- Мечтае да кара: X5 с двигател реактивен
Re: Проблем при палене Е46 320D
el lobo написа:колеги и аз да използвам темата , и аз имах проблем със запалването , с М47 мотор съм и ми даде грешка имобилайзер , уж казаха че няма да се появи повече проблема , но нещо не съм много сигурен , въпросът ми е как се маха имобилайзерът , може ли само софтуерно или трябва и нещо физически да се прави ?
Колегата oci е много начетен в тия неща, питай го.

- philipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: Проблем при палене Е46 320D
А за допълнителен имобилайзер ли говорим или за вградения ?
Има ли странични ефекти със допълнителните имобилайзери ?
Има ли странични ефекти със допълнителните имобилайзери ?
- el lobo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 4.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 320D
- Мечтае да кара: 850
Re: Проблем при палене Е46 320D
аз съм си само с фабричен + допълнителна външна аларма , но мисля че при мен EWS -а дава проблеми свързани със запалването , засега само веднъж , но ще следя да видя
Re: Проблем при палене Е46 320D
Здравейте БМВ 320 д 150 коня фейс , колата е гаражна като стане при минус температури -1, -2 -3 и т.н колата не пали отраз ами от 2,3 път зависи колко мунус са ако е над -5 може и от 4 път да запали въртя около 3,4 секунди и спирам и така докато запали, след като запали оборотите и всичко по колата е супер, сега в тези топли дни в гаража рано сутрин температурите са от 2 градуса нагоре и докато завъртя ключа и веднага пали, закарах я на диагностика излезе проблем на 3-те цилиндъра /свещи/ изчистига грешките на ново я закачиха грешкити не ги повтори. Питането ми е след като изчистихме грешките и след повторното закачане не излязоха същите грешки - следователно не е от свещите, какъв може да е проблема в тези минусови температури да не пали от първия път
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани