Автоматична скоростна кутия в авариен режим

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 9.05.2015
Пол: Мъж

Автоматична скоростна кутия в авариен режим

Мнение от koko330 » 12 Окт 2015, 18:21

Колеги вчера си взех колата която бях оставил в сервиз за смяна на носач и тампони и вечерта реших да я покарам малко по-агресивно за да я тествам.След 10тина километра по-сериозно каране с бързо ускорение ,бързо намаляне ,няколко кикдауна спрях и понеже беше мокро реших да подам газ със задържана спирачка за да превъртят малко гумите внезапно след това кутията влезе в авариен режим със съответната индикация на таблото,останах само с 4та и задна .При превключване на Д колата не потегля докато не вдигне над 1500 оборта ,някак си не подава мощност към колелата.Същото става и когато включа на задна не потегля докато не вдигне около 2000 оборота и тогава изведнъж тръгва рязко.Прочетох доста подобни теми и разбрах че може да е проблем в скоростната кутия но може и компютъра на кутията да се е прецакал или пък да е прегряла(малко вероятно).Някак си ми се иска първо някаква диагностика да и се направи ,после да се провери маслото и евентуално тогава да се отвори кутията.Моля да ме насочите към някой който се занимава с автоматици в София и ще ми обърне внимание за да разбера какво и има.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 525dA '09
Мечтае да кара: ново БМВ

Re: Автоматична скоростна кутия в авариен режим

Мнение от batvlady79 » 12 Окт 2015, 21:46

Закачи я първо през INPA, за да видиш проблема. Има вариант в който като изчистиш грешката, всичко си работи, все едно нищо не е ставало...Ако е този случая, покарай малко в града и дръж закачен компа за да видиш колко макс температура ти дава на градски режим, но се опитай да я натовариш, в смисъл отиди на някой дълъг наклон да се катериш. Доколкото знам пика е около 150 градуса (тогава светва аварийния режим), а нормално трябва да ти дава около 110-115 градуса целзий когато е напълно загряла. Ако е повече от тези стойности, може и да е от термостата, който стои на дъното на разширителния съд (казанчето за антифриза).
Има вариант в който трябва да се долее масло (има си начин за проверка), което значи че ако скоро е сменяно маслото, не е вкарано точното количество. По принцип като светне лампата (назъбеното колело), това предпазва кутията и тя влиза в авариен режим на някаква скорост, затова се тръгва чак от определени обороти.
Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook