HID към Xenon (проблеми и съвети)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
HID към Xenon (проблеми и съвети)
Здравейте,
Това е първото ми мнение във форума. Фен съм на марката и следя форума от много години. Радвам се да кажа, че вече успях да се сдобия с дългоочаквания завършващ елемент
За мен това беше Е46 купе. Съдбата ме срещна с фейслит 2003-та 330cd.
Надявам се не нарушавам някое от правилата във форума. Ако е така ще приема всякаква критика.
По конкретния въпрос четох из 19 страници в раздела но не открих решение на моя проблем и затова реших да отворя тема в която да се посъветвам с вас.
Колата ми е с халогенни крушки. Тъй като е фейслифт, фара е с лупа. Предния собственик е монтирал ксенон (не OEM) и резултата не е добър. Снопа светлина не е отсечен правилно. Левия фар бие на 45 градуса встрани и на 15 градуса нагоре (грубо).
Фара има 3 възможност за корекции:
1. Автоматичните при даване на контакт по височина
2. Отвътре с "врътка" на таблото (до тази за светлината на таблото)
3. Механично от самия фар по хоризонтала и вертикала
1. и 2. работят но 3. не работи и за двата фара. Тъй като отклонението е много голямо а и в други форуми четох, че като се развали adjuster-а на фаровете те "увисват" и сочат надолу, огледах фаровете. Видях че на въпросния фар крушката сякаш не ляга много добре в гнездото си. Разместих я наляво надясно и видях че снопа светлина се променя много при най-малкото движение и започнах да се чудя дали проблема не е толкова от регулирането, колкото от крушката или лупата. След малко четене имам три въпроса:
1. Има ли разлика между лупите на халогенния и ксеноновия фар на фейслифта и трябва ли да се мисли за смяна на лупата или фара?
2. Има ли възможност крушката да не е качествена и проблема да е от нея?
3. Може ли да ме посъветвате какво да правя с регулирането на фара тъй като не ми се иска да го разглабям (нали са залепени ...)?
Ще ми е полезна всякаква информация.
Благодаря ви.
Това е първото ми мнение във форума. Фен съм на марката и следя форума от много години. Радвам се да кажа, че вече успях да се сдобия с дългоочаквания завършващ елемент

Надявам се не нарушавам някое от правилата във форума. Ако е така ще приема всякаква критика.
По конкретния въпрос четох из 19 страници в раздела но не открих решение на моя проблем и затова реших да отворя тема в която да се посъветвам с вас.
Колата ми е с халогенни крушки. Тъй като е фейслифт, фара е с лупа. Предния собственик е монтирал ксенон (не OEM) и резултата не е добър. Снопа светлина не е отсечен правилно. Левия фар бие на 45 градуса встрани и на 15 градуса нагоре (грубо).
Фара има 3 възможност за корекции:
1. Автоматичните при даване на контакт по височина
2. Отвътре с "врътка" на таблото (до тази за светлината на таблото)
3. Механично от самия фар по хоризонтала и вертикала
1. и 2. работят но 3. не работи и за двата фара. Тъй като отклонението е много голямо а и в други форуми четох, че като се развали adjuster-а на фаровете те "увисват" и сочат надолу, огледах фаровете. Видях че на въпросния фар крушката сякаш не ляга много добре в гнездото си. Разместих я наляво надясно и видях че снопа светлина се променя много при най-малкото движение и започнах да се чудя дали проблема не е толкова от регулирането, колкото от крушката или лупата. След малко четене имам три въпроса:
1. Има ли разлика между лупите на халогенния и ксеноновия фар на фейслифта и трябва ли да се мисли за смяна на лупата или фара?
2. Има ли възможност крушката да не е качествена и проблема да е от нея?
3. Може ли да ме посъветвате какво да правя с регулирането на фара тъй като не ми се иска да го разглабям (нали са залепени ...)?
Ще ми е полезна всякаква информация.
Благодаря ви.
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани