Масло в антифриза.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- J0P3T0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 24.03.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530xd
- Мечтае да кара: по хубави пътища.
Масло в антифриза.
Здравейте колеги,
Преди известно време видях, че имам масло в антифриза на мойта е46 320д 99г. кола. Един майстор ми каза, че е от топлообменника на маслото. Смених го този топлообменник с друг 2ра ръка. Проблема обаче отново си го имаше. След това вече смених топлообменника с чисто нов, закарах главата на шлайфане, смених всички гарнитури, даже смених 2та термостата и радиатора на парното....покарах колата една седмица и какво да видя...пак масло в антифриза?!?! Въпроса ми е възможно ли е старо масло да се е било задръстило някъде по системата и след като съм покарал колата да се е показало. На щеката не личи да се губи масло. Имам колата от 4 години и никога не съм я прегрявал, нито съм я карал като "луд". Възможно ли е блока да е сцепен и от там да влиза масло...
Моля дайте някакви идеи/предложения какво да правя, че вече се отегчавам от тази кола ...
Преди известно време видях, че имам масло в антифриза на мойта е46 320д 99г. кола. Един майстор ми каза, че е от топлообменника на маслото. Смених го този топлообменник с друг 2ра ръка. Проблема обаче отново си го имаше. След това вече смених топлообменника с чисто нов, закарах главата на шлайфане, смених всички гарнитури, даже смених 2та термостата и радиатора на парното....покарах колата една седмица и какво да видя...пак масло в антифриза?!?! Въпроса ми е възможно ли е старо масло да се е било задръстило някъде по системата и след като съм покарал колата да се е показало. На щеката не личи да се губи масло. Имам колата от 4 години и никога не съм я прегрявал, нито съм я карал като "луд". Възможно ли е блока да е сцепен и от там да влиза масло...
Моля дайте някакви идеи/предложения какво да правя, че вече се отегчавам от тази кола ...
- Дидо ди
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 6.02.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е38 3.5 V8
- Мечтае да кара: 328 с колектор от 325
- Детайли за колата: Без задни гърнета
Re: Масло в антифриза.
направи няколко промивки на водната система за да бъдеш сигурен
маслото се изчиства много трудно по принцип

маслото се изчиства много трудно по принцип
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Масло в антифриза.
J0P3T0 написа:Здравейте колеги,
Преди известно време видях, че имам масло в антифриза на мойта е46 320д 99г. кола. Един майстор ми каза, че е от топлообменника на маслото. Смених го този топлообменник с друг 2ра ръка. Проблема обаче отново си го имаше. След това вече смених топлообменника с чисто нов, закарах главата на шлайфане, смених всички гарнитури, даже смених 2та термостата и радиатора на парното....покарах колата една седмица и какво да видя...пак масло в антифриза?!?! Въпроса ми е възможно ли е старо масло да се е било задръстило някъде по системата и след като съм покарал колата да се е показало. На щеката не личи да се губи масло. Имам колата от 4 години и никога не съм я прегрявал, нито съм я карал като "луд". Възможно ли е блока да е сцепен и от там да влиза масло...
Моля дайте някакви идеи/предложения какво да правя, че вече се отегчавам от тази кола ...
Колега, има специализирани препарати за промивка на охладителната система от масло.
- J0P3T0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 24.03.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530xd
- Мечтае да кара: по хубави пътища.
Re: Масло в антифриза.
Колеги направих 4 промивки с Meglio (375 мл) + вода и вече не се вижда да е останало масло. С цел да помогна на някой със същия проблем ще кажа как правя цялата процедура:
Източвам цялата (поне колкото може) течност от охладителната система, като отвия пробката на радиатора. След като спре да изтича за всеки случай от горе надувам с компресор да изтече още колкото може. След това започвам да сипвам вода на тънка струя и Meglio (половин шише ~375 мл.) Карам колата докато загрее на работна температура, после гася и след като изстине доливам вода колкото е необходимо. Карам пак докато достигне работната температура и пускам парното на максимум (32 градуса на най - силна степен) оставям я така 15-тина минути да работи. Гася и чакам около 1 час да изстине и запоявам процедурата от началото
Надявам се да съм бил полезен на някой.
Източвам цялата (поне колкото може) течност от охладителната система, като отвия пробката на радиатора. След като спре да изтича за всеки случай от горе надувам с компресор да изтече още колкото може. След това започвам да сипвам вода на тънка струя и Meglio (половин шише ~375 мл.) Карам колата докато загрее на работна температура, после гася и след като изстине доливам вода колкото е необходимо. Карам пак докато достигне работната температура и пускам парното на максимум (32 градуса на най - силна степен) оставям я така 15-тина минути да работи. Гася и чакам около 1 час да изстине и запоявам процедурата от началото

Надявам се да съм бил полезен на някой.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани