проблем климатроник
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- alexignatov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 15.07.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E87 120D
проблем климатроник
Здравейте колеги! Имам проблем с климатроника: на студено отляво духа студено а отдясно хладко ,на топло няма никакъв проблем.проблема не е в малко фреон или клапана на парното,къде мога да търся проблема
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: проблем климатроник
alexignatov написа:Здравейте колеги! Имам проблем с климатроника: на студено отляво духа студено а отдясно хладко ,на топло няма никакъв проблем.проблема не е в малко фреон или клапана на парното,къде мога да търся проблема
Да беше написал каква е колата поне
Re: проблем климатроник
и за двете ти страни ли са еднакви градусите .. и да по лесно ще помогнем ако кажеш каква е колата
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: проблем климатроник
Колата е Е46 , гледах я на диагностика , всичко е изрядно , датчика на изпарителя е изправен , компресора включва и изключва нормално (при достигане на около 3-4 градуса на датчика на изпарителя ). Клапите функционират , отварят затварят правилно (в горно , средно и долно положение ). Единственото , което предполагам , че става (но не съм проверил , понеже не остана време , но ще го мислиме...) , е че врътката , която определя положението на клапата топло студено , нещо се е&*ва..... Щото наистина от едната половина (горе , долу и в средата) си духа студено , а в другата половина (горе , долу и в средата) , вкарва все едно външния въздух , а не студения от изпарителя....
Иначе тука няма две страни, климатроника е еднозонов , има само един клапан (казвам го по повод предния коментар на колегата)
Иначе тука няма две страни, климатроника е еднозонов , има само един клапан (казвам го по повод предния коментар на колегата)
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: проблем климатроник
metodi80 написа:Колата е Е46 , гледах я на диагностика , всичко е изрядно , датчика на изпарителя е изправен , компресора включва и изключва нормално (при достигане на около 3-4 градуса на датчика на изпарителя ). Клапите функционират , отварят затварят правилно (в горно , средно и долно положение ). Единственото , което предполагам , че става (но не съм проверил , понеже не остана време , но ще го мислиме...) , е че врътката , която определя положението на клапата топло студено , нещо се е&*ва..... Щото наистина от едната половина (горе , долу и в средата) си духа студено , а в другата половина (горе , долу и в средата) , вкарва все едно външния въздух , а не студения от изпарителя....
Иначе тука няма две страни, климатроника е еднозонов , има само един клапан (казвам го по повод предния коментар на колегата)
Трябва да се провери количеството на фреона обикновенно като намалее може да е със 100 гр не охлажда равномерно целия изпарител. Друга причина може да е зацапани изпарителя ако е кара на без филтър или пък запушен трябва да стигнеш до него най-лесно е от към филтъра поне да му хвърлиш едно око, но почни от фреона трябва до е точен грамаж.
Последна промяна oci на 13 Юли 2015, 7:34, променена общо 1 път
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: проблем климатроник
Това при шофьора да духа студено, а при пасажера топло е класически симптом за намаляло количество фреон!
При мен беше миналата седмица така и в началото се панирах, докато се сетя за този феномен!
Беше останало 230г фреон!Oci допълни системата и сега всичко е ОК!
При мен беше миналата седмица така и в началото се панирах, докато се сетя за този феномен!
Беше останало 230г фреон!Oci допълни системата и сега всичко е ОК!
- alexignatov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 15.07.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E87 120D
Re: проблем климатроник
Филтър има и то дори с активен въглен,като го свалях зад него нямаше нищо и всичко беше чисто,днес ще ида до проверят и фреона
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: проблем климатроник
alexignatov написа:Филтър има и то дори с активен въглен,като го свалях зад него нямаше нищо и всичко беше чисто,днес ще ида до проверят и фреона
и да пишеш след това

- alexignatov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 15.07.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E87 120D
Re: проблем климатроник
ходих- оказа се че трябва да има 740 грама фреон но има 600грама,сега карам с оцветител да се види от къде е излезнал фреона и в четвъртък ще ми напълнят с фреон и ще кажа дали се е оправил проблема
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: проблем климатроник
alexignatov написа:ходих- оказа се че трябва да има 740 грама фреон но има 600грама,сега карам с оцветител да се види от къде е излезнал фреона и в четвъртък ще ми напълнят с фреон и ще кажа дали се е оправил проблема
е то оцветителя се вкарва заедно с фреона и маслото, и реално той оцветява маслото в системата, да не са ти го напълнили с азот

а ако не си го зареждал доста време 140 гр не е кой знае какъв пропуск да речем ако е за 2 години.
- alexignatov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 15.07.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E87 120D
Re: проблем климатроник
Незнам с какво са го напълнили но изтеглиха фреона ,напълниха го с нещо и оцветител и ми казаха да не пускам климатика и да покарам 3-4 дни и да отида да се прегледа на ув светлина,да се оправи проблема и се пълни с фреон+ново масло.Незнам за колко време е излезнал този фреон защото преди 2 седмици съм купил колата иначе още тогава си беше така,но мислех че на дис ще изпише ако е малко фреона и затова го изключвах като вариант
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: проблем климатроник
alexignatov написа:Незнам с какво са го напълнили но изтеглиха фреона ,напълниха го с нещо и оцветител и ми казаха да не пускам климатика и да покарам 3-4 дни и да отида да се прегледа на ув светлина,да се оправи проблема и се пълни с фреон+ново масло.Незнам за колко време е излезнал този фреон защото преди 2 седмици съм купил колата иначе още тогава си беше така,но мислех че на дис ще изпише ако е малко фреона и затова го изключвах като вариант
Е колега дис няма как да ти премери грамада на фроена. Вие тоя дис го имате за всичко какво остава за icom
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани