Трептене (вибрация) във волана ускорение след 90км - РЕШЕН
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- gaidaroff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 19.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: по въздуха
- Мечтае да кара: X5 с двигател реактивен
Трептене (вибрация) във волана ускорение след 90км - РЕШЕН
Здравейте колеги,
Реших да пусна тази тема, защото до колкото виждам за е46 няма подобна (или не намирам) тема относно трептенето (вибрацийте) във волана след 90км/h, защото виждам, че доста хора си чупят нервите и дават излишни пари. Може да е удачен варианта да стане важна темата. А сега подробностите:
Автомобил - е46 320д 2003 комби
след обстоен преглед на предницата, смяна тампоните на носачите, вътрешните накрайници, реглаж и чисто нови гуми континентал премиум контакт 5 (205 55 16)вибрацийте във волана след 90км си останаха, което ме побъркваше и изчетох целия форум, докато не стигнах до решението на един колега с е39-ка с динамичния баланс. Вчера реших да си направя и аз (струва 48лв ако са ти прави джантите)... и след като се качих на автомобила... ами няма трептене, няма мърдане.. някак си по стабилна може би (внушение), но проблема изчезна и съм доволен.
Обобщение: за да прибегнете до варианта с динамичен баланс трябва да сте сигурни в изправността на предницата на автомобила, че гумите и джантите не са криви, когато спирате да няма вибрации (криви дискове), да няма вибрации под шофьорската седалка - общо взето да има вибрации във волана само при леко по-висока скорост - след това динамичен баланс. Дано съм бил полезен
Реших да пусна тази тема, защото до колкото виждам за е46 няма подобна (или не намирам) тема относно трептенето (вибрацийте) във волана след 90км/h, защото виждам, че доста хора си чупят нервите и дават излишни пари. Може да е удачен варианта да стане важна темата. А сега подробностите:
Автомобил - е46 320д 2003 комби
след обстоен преглед на предницата, смяна тампоните на носачите, вътрешните накрайници, реглаж и чисто нови гуми континентал премиум контакт 5 (205 55 16)вибрацийте във волана след 90км си останаха, което ме побъркваше и изчетох целия форум, докато не стигнах до решението на един колега с е39-ка с динамичния баланс. Вчера реших да си направя и аз (струва 48лв ако са ти прави джантите)... и след като се качих на автомобила... ами няма трептене, няма мърдане.. някак си по стабилна може би (внушение), но проблема изчезна и съм доволен.

Обобщение: за да прибегнете до варианта с динамичен баланс трябва да сте сигурни в изправността на предницата на автомобила, че гумите и джантите не са криви, когато спирате да няма вибрации (криви дискове), да няма вибрации под шофьорската седалка - общо взето да има вибрации във волана само при леко по-висока скорост - след това динамичен баланс. Дано съм бил полезен


1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани