По къс диференциал за 2.8.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
По къс диференциал за 2.8.
Колеги до колкото ми е известно от нета и Реалоем. диференциалът ми е 2.93 колата ми е с. 5-степенна ръчна кутия 328 2000г. . Какъв диф. е възможно да сложа по къс И от КаКво ? Като не се налага да сменям полуиски и кардан.
За милиони-няма закони.
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1929
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: По къс диференциал за 2.8.
boris_k написа:3.07 от 328i автомат
3.15 от 325i седан
3.23 от 325i компакт
Koлега благодаря ти това и аз го видях , но сигорен ли си че ще пасне на полуоските и кардана. Благодаря .
За милиони-няма закони.
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1929
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
- Icooo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: София/Троян
- Пол: Мъж
- Кара: Котлон
- Мечтае да кара: e30 М3 на планински проход с нов асфалт :)
- Детайли за колата: E38 740i
Re: По къс диференциал за 2.8.
Аз сложих от 2.5. Няма никаква външна разлика. С 3.15 колата се чувства много по-жива и предавките не идват къси.
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: По къс диференциал за 2.8.
Icooo написа:Аз сложих от 2.5. Няма никаква външна разлика. С 3.15 колата се чувства много по-жива и предавките не идват къси.
Как се отрази на разхода , на дълго все пак са близо 400 оборота отгоре.
За милиони-няма закони.
- Icooo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: София/Троян
- Пол: Мъж
- Кара: Котлон
- Мечтае да кара: e30 М3 на планински проход с нов асфалт :)
- Детайли за колата: E38 740i
Re: По къс диференциал за 2.8.
Не я засичам редовно. И да има разлика е малка. Градско ми се струва че гори по малко. А и на пуснат климатик не се усеща спада в мощността 

- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: По къс диференциал за 2.8.
На градско ще гори по малко със сигурност, извън града с 3.45 диф с 150km/h и климатик очаквай около литър отгоре.
за 3.15 не знам под литър ще е, но все пак ще има някаква малка разлика лев-два на 100км. 


- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: По къс диференциал за 2.8.
Nedko Anev написа:На градско ще гори по малко със сигурност, извън града с 3.45 диф с 150km/h и климатик очаквай около литър отгоре.за 3.15 не знам под литър ще е, но все пак ще има някаква малка разлика лев-два на 100км.
Е колега ти пък 3,45 като на 1.8

За милиони-няма закони.
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: По къс диференциал за 2.8.
И на 2.0 е 3.45, знаеш ли как хубаво тръгва 28-цата
, Няма да си я познаеш 


- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: По къс диференциал за 2.8.
Nedko Anev написа:И на 2.0 е 3.45, знаеш ли как хубаво тръгва 28-цата, Няма да си я познаеш
Колега , кажи ми одисват ли чашките на полуоските и кардана . Какъва е точно твоята конфигурация.
За милиони-няма закони.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: По къс диференциал за 2.8.
Странно, 320/м52 е с 3,45:1, а 320/54 е с 3,38:1, като 318/м43
Да споделя впечатление ... идва ми малко къс 3,38:1, остана от оригиналния сетъп на м43, заедно с полуоските. Понеже мразя разни АСЦ-та и ДСЦ-та (премахнати са от новия двигател), на първа с повече газ колата тръгва настрани, странно, че това упражнение го прави без шпер с гуми 225/40/18. На втора понякога около 4500/мин, когато идват нютоните също се опитва да тръгва на някъде, а в завой си тръгва със задницата.
Иначе колата е "жива", както казват някой до малко над 220, и там филма свършва. Разхода с натискане по магистрала с чести ластици от 120 до 200, стигна 10/100.
За напред, мисля да правя шпер с число около 3,1 или си трябва 6-степенна кутия с повишаваща 6-та, около 0,7-0,8.
Мотора си е съвсем нормално м52б28 с един ванус, скорости е46/328, плетен/разплетен колектор, спортна генерация от-до, лек маховик с съединител на 228мм и КиН с вход за студен въздух.
Исках да пробвам със стоково 328, но всички шестаци, които срещам са без надписи, иначе гледам има доста желаещи да се пробват с 318ци

Да споделя впечатление ... идва ми малко къс 3,38:1, остана от оригиналния сетъп на м43, заедно с полуоските. Понеже мразя разни АСЦ-та и ДСЦ-та (премахнати са от новия двигател), на първа с повече газ колата тръгва настрани, странно, че това упражнение го прави без шпер с гуми 225/40/18. На втора понякога около 4500/мин, когато идват нютоните също се опитва да тръгва на някъде, а в завой си тръгва със задницата.
Иначе колата е "жива", както казват някой до малко над 220, и там филма свършва. Разхода с натискане по магистрала с чести ластици от 120 до 200, стигна 10/100.
За напред, мисля да правя шпер с число около 3,1 или си трябва 6-степенна кутия с повишаваща 6-та, около 0,7-0,8.
Мотора си е съвсем нормално м52б28 с един ванус, скорости е46/328, плетен/разплетен колектор, спортна генерация от-до, лек маховик с съединител на 228мм и КиН с вход за студен въздух.
Исках да пробвам със стоково 328, но всички шестаци, които срещам са без надписи, иначе гледам има доста желаещи да се пробват с 318ци

- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: По къс диференциал за 2.8.
don't be написа:Nedko Anev написа:И на 2.0 е 3.45, знаеш ли как хубаво тръгва 28-цата, Няма да си я познаеш
Колега , кажи ми одисват ли чашките на полуоските и кардана . Какъва е точно твоята конфигурация.
Моята конфигурация си е стоковата M52B20TU с 3.45 диф. и за извън града ми идва къс на 150 км/ч съм с 4500 rpm. Градското е супер иначе и знам,че ако сложа по дълъг диф ще умре затова не е вариант. Нещо скорости ще го мисля по натам.
Не, полуоските са различни, иначе най добрия сетъп за 2.8 май е 3.45 диф (може и 3.38) и скорости от нещо с 6-та предавка ( 0,85:1 ) (ще идва на 3000 rpm на 120км/ч),че извън града е тежко положението иначе

- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1929
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: По къс диференциал за 2.8.
Тези малките дифчета не ги обмисляй въобще да ги монтираш /3.45,3.38... със седем болта на капака/ , чупят се постоянно...

18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани