По ниски пружини за 328 купе.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
По ниски пружини за 328 купе.
Колеги в момента съм със предни ( 3-оранжеви ) и задни (три зелени) точки . Колата ми за мен е висока и вози меко с 18 -ки джанти, каква цветна маркировка трябва да взема, за да падне , също предлагам бартер ако някой се заинтересова . Търсих има подобни теми , но точно такава не открих.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
За милиони-няма закони.
- Angelov91
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 27.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: напред с вратите
- Мечтае да кара: M3
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: По ниски пружини за 328 купе.
Колега аз знам кое да смъкна , ама хич не ми помогна 

За милиони-няма закони.
Re: По ниски пружини за 328 купе.
Предни търсиш Червено със зелено, червено с бяло или само червено, като никога нямаш гаранция с колко ще падне надолу
- narkk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: Around the world
- Кара: e46 320d '02 // 8TA 3.0TDIQ '11
- Мечтае да кара: със служебна нафта
Re: По ниски пружини за 328 купе.
Колега, защо не вземеш H&R или Eibach за 350 лв., така или иначе да сменяш 15 годишни пружини с други 15 годишни не си заслужава упражнението за едната стойка...
Drive Fast, but Friendly and Safe!!!
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: По ниски пружини за 328 купе.
Колега , не бой се за 15 годишните пружини. Въпроса е за цветовете не за друго ...
За милиони-няма закони.
Re: По ниски пружини за 328 купе.
Колега и моята беше вирната преди но си намерих пружини Мтехн. черни с 3 бели точки .Стана равна и много ми допада



Нагоре високо, надолу твърдо, а по средата бият!
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: По ниски пружини за 328 купе.
Kaто тези ли колега , а задните какви трябва да са ? http://olx.bg/ad/prozhini-za-bmv-e46-ID36YFF.html
За милиони-няма закони.
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: По ниски пружини за 328 купе.
Привет колега.
Знам, че темата е за пружини, но ефекта на по-ниска кола може да се постигне и със смяната на амортисьорите. При мен така стана, като си запазих оригиналните пружини. Стойката и визията като цяло станаха супер, но започна да вози доста по-твърдо.
Знам, че темата е за пружини, но ефекта на по-ниска кола може да се постигне и със смяната на амортисьорите. При мен така стана, като си запазих оригиналните пружини. Стойката и визията като цяло станаха супер, но започна да вози доста по-твърдо.

- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: По ниски пружини за 328 купе.
taba4ko написа:Привет колега.
Знам, че темата е за пружини, но ефекта на по-ниска кола може да се постигне и със смяната на амортисьорите. При мен така стана, като си запазих оригиналните пружини. Стойката и визията като цяло станаха супер, но започна да вози доста по-твърдо.
Ей ако и кажеш какви амортисъоти сложи, няма да е лошо !
За милиони-няма закони.
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: По ниски пружини за 328 купе.
Това беше доста отдавна. Купих си ги през eBay от Германия. Марката не я помня. Може даже и да нямат. Тогава купих почти всичко по окачването на един път. Жълти са на цвят и са спортни газови. Разбрах в процес на смяната, че самото стебло на амортисьора е по-късо от оригиналните с два пръста (около 3 сантиметра). Ето подобна обява. Когато ги купувах не пишеше, че са "lowering".
http://www.ebay.co.uk/itm/4-Gas-Sport-Lowering-Shock-Absorber-BMW-E46-Series-3-1998-2007-/361205097130?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item54198062aa
Освен, че возят по-твърдо, всичко останало в обявата е вярно. Доволен съм от тях. Наистина има добро излъчване колата след като ги сложих.
http://www.ebay.co.uk/itm/4-Gas-Sport-Lowering-Shock-Absorber-BMW-E46-Series-3-1998-2007-/361205097130?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item54198062aa
Освен, че возят по-твърдо, всичко останало в обявата е вярно. Доволен съм от тях. Наистина има добро излъчване колата след като ги сложих.

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: По ниски пружини за 328 купе.
Виждат ви се 300лв много за истински по-ниски пружини
Тези амортисьори са с по-къс стержен/бутало, за по-ниски пружини, и ако си постигнал по-ниска стойка, което е съмнително, то китаеца е объркал шаблона.

Тези амортисьори са с по-къс стержен/бутало, за по-ниски пружини, и ако си постигнал по-ниска стойка, което е съмнително, то китаеца е объркал шаблона.
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: По ниски пружини за 328 купе.
За теб е лъжа, но за мен е истина. Доста си поиграх за да ги сравня със старите. Установих, че имат еднаква дължина след като ги оставиш да се разпънат и видимо стеблото беше по-дълго от на оригиналните - тоест имат по-голям ход на буталото. Също така, както вече споменах разстоянието от петата на пружината до уширението за носача е по-малко от това при оригиналните. По-ниската стойка не съм я искал да се получава но на практика така стана. Започнах да опирам на легнали полицаи на които до преди това не съм закачал. Пак казвам, Аз за мен съм си доволен и не искам на никой да натрапвам мнението си.

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: По ниски пружини за 328 купе.
Не е лъжа, щом си го видял с очите си....
Идеята на "спортния" амортисьор освен да е по-твърд, трябва да е с по-късо бутало, за да държи по-късата "спортна" пружина.
За първи път чувам за обратен вариант, лесен начин за снишаване.
Тъпото на този вариант, е че шоковия тампон ще работи, когато вече картера се е срещнал с асфалта при сериозни неравности.
Идеята на "спортния" амортисьор освен да е по-твърд, трябва да е с по-късо бутало, за да държи по-късата "спортна" пружина.
За първи път чувам за обратен вариант, лесен начин за снишаване.
Тъпото на този вариант, е че шоковия тампон ще работи, когато вече картера се е срещнал с асфалта при сериозни неравности.
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: По ниски пружини за 328 купе.
На практика носачите се приближиха към пружината и от там колата малко се сниши. Толкова, че като стана време да сменям зимните джанти с летните, се наложи да ползвам оригиналният крик за отзад, защото отред "крокодила" опира в петата и нъцки. Ама се свиква, както и с факта за тампоните, който казваш. Просто се научих да карам много внимателно за да няма такива сътресения.

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани