M54B30 пробит катализатор

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 14.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E61 535d
Мечтае да кара: F10 M5

M54B30 пробит катализатор

Мнение от Kiryakov » 12 Май 2015, 9:26

Здравейте, колеги

Двата катализатора на моята Е46 330i са пробити и колата вече доста "пърпори". Това се случи преди около месец и все още не мога да намеря решение на проблема.
Повечето казват, че ако сложа две прави тръби на мястото на катализаторите ще се лъжат ламбда сондите и ще свети чек-а на мотора.
Мислих за варианта със спортни колектори от proparts, но ще имат чак след 2 месеца+ и трябвало да се отнема от лапата на мотора което не ми се нрави като идея..
Остава ли варианта да се 'избушат' катализаторите да се заварят и монтират наново или след 'избушването' пак ще се бъркат сондите и ще свети чек-а на мотора?
Очаквам вашите предложения и предварително благодаря!

Edit: Сега от Proparts ми казаха, че ще имат доставка на спортни колектори след 2 седмици и засега май това е варианта..
Founder and CEO at https://www.OHOST.bg
Founder and CEO at https://www.GAMEHOST.bg
Founder and CEO at https://www.COLOPOINT.bg

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook