Маслен охладител е46 2.0д 136к
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- milenlukov
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 20.04.2015
- Пол: Мъж
Маслен охладител е46 2.0д 136к
Здравейте на всички колеги, първо искам да се извиня ако пускам темата а вече я има използвах търсачката но не открих това което ме интересува.
Та на кратко преди седмица сменях стартера и забелях лек теч от малък радиатор който се намираше в близост до самия стартер.Поразрових и разбрах че това в маслен охладител и че често се случва някакви О пръстени да се износят и имено от там да протече масло.Вчера забелязах че отдолу под колата се е образувала не малка локва масло , като се наведох
ужас какво да видя цялата кола в масло. Отидох на майстор и се оказа че радиатора най вероятно е имал проблем и предния собственик е прекъснал маркучите през който преминава антифриза (водата) и е направил един байпас ако мога така да се изразя от входа към изхода и така сега не преминава антифриз през никъде а само масло.
Надявам се да се изразявам правилно и съответно да сте ме разбрали правилно.
Въпроса ми е мога ли да продължа да карам така и колко е важно през там да минава антифриз. Знам че въпроса ми е малко неуместен но се пак не се знае от кога е така, колата няма проблеми не харчи масло всичко е в норми, но какви проблеми биха възникнали ако системата работи по тоя начин ако може да се каже че работи.
ако предположим че 1 е входа на антифриза а 2 е изхода то в момента там има само един маркуч който е вързан към 1 и 2 направен е байпас и през него тече масло
Та на кратко преди седмица сменях стартера и забелях лек теч от малък радиатор който се намираше в близост до самия стартер.Поразрових и разбрах че това в маслен охладител и че често се случва някакви О пръстени да се износят и имено от там да протече масло.Вчера забелязах че отдолу под колата се е образувала не малка локва масло , като се наведох



Надявам се да се изразявам правилно и съответно да сте ме разбрали правилно.
Въпроса ми е мога ли да продължа да карам така и колко е важно през там да минава антифриз. Знам че въпроса ми е малко неуместен но се пак не се знае от кога е така, колата няма проблеми не харчи масло всичко е в норми, но какви проблеми биха възникнали ако системата работи по тоя начин ако може да се каже че работи.
ако предположим че 1 е входа на антифриза а 2 е изхода то в момента там има само един маркуч който е вързан към 1 и 2 направен е байпас и през него тече масло
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани