Постоянно свирещ клаксон

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 11.08.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW 530D (f10) xDrive 258hp

Постоянно свирещ клаксон

Мнение от Berchev » 16 Апр 2015, 22:31

Здравейте колеги,

Колата е е46 седан преди фейса, 2.0D 136 коня. Сменях волана от обикновения с три лъча с мулти волан със сцепен лъч. Смених го пуснах кабелите, темпомата тръгна всичко отлично. Забелязах че не съм го центровал както трябва и го отворих на ново за да го оправя и тук дойде проблема. Затворих всичко и като дадох на контакт клаксона свиреше постоянно.

Разкачих акумулатора, извадих бега вадих букси слагах пак, но като пусна тока и дам на контакт отново свири. Пробвах да извадя бега, само го откачих от щипките но кабелите му оставих пуснати, пуснах тока и клаксона не свиреше постоянно, но като го щракна на волана и дам пак на контакт отново свири постоянно.

Идея нямам от какво може да е, помагайте... За сега съм махнал бушона на клаксона че да не свири постоянно...

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 11.08.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW 530D (f10) xDrive 258hp

Re: Постоянно свирещ клаксон

Мнение от Berchev » 18 Апр 2015, 12:47

Готово клеги, отремонтирано е. Оказа че един от кабелите на бега опира и затваря веригата на клаксона и за това постоянно свири. Изолирах го и всичко заспа. :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 830
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Постоянно свирещ клаксон

Мнение от VladiE » 15 Авг 2016, 12:06

При мен го има абсолютно същия проблем. Как така кабел на бега ти опира? Самите кабели са изолирани, кое точно си изолирал ти?

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook