е 46 320д 150 к.с прекъсва и тропа
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- markovsky
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 6.08.2007
- Местоположение: смолян
- Кара: Е46 320d 2003
е 46 320д 150 к.с прекъсва и тропа
Здравейте, след премахването на прословутите пеперуди събрах колата, и "чудо" тя запали. След като тръгнах да я пробвам и да видя до колко има загуба на мощност след гореспоменатата интервенция след пет километрово каране, без проблеми, при изпреварване настъпих газта до долу и колата, започна да чука и да прекъсва. Угасих я веднага и след бърз оглед под капака я запалих отново за да чуя какво се случва и колата си запали и работеше нормално, но уви само докато не потеглих отново. След потеглянето отново същата работа. от там я закарах на диагностика и имаше записана грешка - ниско налягане в рейла, но на живи данни рейката работеше на 700 бара а майстора ми каза, че трябва да е на около 300. оставих му я да се порови малко и след един ден си я взех в перфектно здраве, но пак не за дълго. след като си я взимах майстора ми каза, че е изчистил реиката от боклуци, както и някакъв регулатор, също така е сменил един от маркучите на обратната нафта, понеже бил спукан. Та покарах я аз един след обяд и отново започна същите мизерии да прави. майстора каза че това чукане е от аванса понеже компютъра се опитва да оправи нещата и дава предварение. след това пак я закачи и и вдигна малко оборотите на празен ход бяха около 750 а той ги направи на 800 и каза да я покарам пак така за да пробвам. покарах още един ден и отново същата работа. сега от три дни седи при него, занесъл съм му пластмасите с гумените опръстени на дюзите горе, които са за обратната нафта и чакам да видим какво ще излезе. По-принцип момчето си разбира от работата и се надявам, че ще ми реши проблема, но все пак, ако някой се е сблъсквал с този проблем или има компетентно мнение, нека го сподели.
Последна промяна markovsky на 03 Апр 2015, 13:44, променена общо 1 път
If you want to fuck the sky, teach your dick to fly!!!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: е 46 320д 150 к.с прекъсва и тропа
markovsky написа:Здравейте, след премахването на прословутите пеперуди събрах колата, и "чудо" тя запали. След като тръгнах да я пробвам и да видя до колко има загуба на мощност след гореспоменатата интервенция след пет километрово каране, без проблеми, при изпреварване настъпих газта до долу и колата, започна да чука и да прекъсва. Угасих я веднага и след бърз оглед под капака я запалих отново за да чуя какво се случва и колата си запали и работеше нормално, но уви само докато не потеглих отново. След потеглянето отново същата работа. от там я закарах на диагностика и имаше записана грешка - ниско налягане в рейла, но на живи данни рейката работеше на 700 бара а майстора ми каза, че трябва да е на около 300. оставих му я да се порови малко и след един ден си я взех в перфектно здраве, но пак не за дълго. след като си я взимах майстора ми каза, че е изчистил реиката от боклуци, както и някакъв регулатор, също така е сменил един от маркучите на обратната нафта, понеже бил спукан. Та покарах я аз един след обяд и отново започна същите мизерии да прави. майстора каза че това чукане е от аванса понеже компютъра се опитва да оправи нещата и дава предварение. след това пак я закачи и и вдигна малко оборотите на празен ход бяха около 750 а той ги направи на 800 и каза да я покарам пак така за да пробвам. покарах още един ден и отново същата работа. сега от три дни седи при него, занесъл съм му пластмасите с гумените опръстени на дюзите горе, които са за обратната нафта и чакам да видим какво ще излезе. По-принцип момчето си разбира от работата и се надявам, че ще ми реши проблема, но все пак, ако някой се е сблъсквал с този проблем или има компетентно мнение, нека го сподели.
Колега, с премахването на вихровите клапани не може да се загуби мощност, може само да се добави във високите обороти, ако клапаните са били силно замърсени или блокирали в затворено положение- ролята на клапаните е единствено да подобрят състава на емисиите, когато двигателя работи на празен ход. След като описаното се е случило след интервенцията, може би проблемите са свързани с нея- има едни оранжеви гумено-метални шайби на колектора, при невнимателен демонтаж или монтаж, може някоя от тях да падне в отвор на главата.
Също така е добре да се види софтуерно как работи всеки цилиндър и от там
може да се изяснят доста неща.
- markovsky
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 6.08.2007
- Местоположение: смолян
- Кара: Е46 320d 2003
Re: е 46 320д 150 к.с прекъсва и тропа
не знам проблема дали е от махането на пеперудите или е чисто съвпадение, но и днес никакъв резултат.
Оранжевите уплътнения ги смених при свалянето на колекторите (и кръглите и другите), но след като събрах всичко колата си заработи. след това майстора беше свалял на ново колекторите за да изчисти рейката и регулатора и ги качи пред мен и уплътненията си бяха там.
А да питам, това за работата на цилиндрите вижда ли се на диагностиката? При диагностиката майстора ми каза, че дюзите работят добре и равномерно на всички цилиндри.
Пак казвам, колата когато реши си върви чудесно, но когато каже "не", казва не.
Оранжевите уплътнения ги смених при свалянето на колекторите (и кръглите и другите), но след като събрах всичко колата си заработи. след това майстора беше свалял на ново колекторите за да изчисти рейката и регулатора и ги качи пред мен и уплътненията си бяха там.
А да питам, това за работата на цилиндрите вижда ли се на диагностиката? При диагностиката майстора ми каза, че дюзите работят добре и равномерно на всички цилиндри.
Пак казвам, колата когато реши си върви чудесно, но когато каже "не", казва не.

If you want to fuck the sky, teach your dick to fly!!!
Re: е 46 320д 150 к.с прекъсва и тропа
За да няма налягане в рейката проблемите може да са няколко:
1. Клапана за регулиране на налягането в рейката, намира се в задната (от към купето) част на рейката - може да си забравил да поставиш куплунга или да си скъсал някоя от жиците, но тогава трябваше да имаш записана грешка за това (може би!?).
2. Датчика за налягане - намира се в предния край на рейката (от към бронята) - същата работа.
3. Гориво-нагнетателната помпа за високо налягане - механична е и едва ли може да се е случило нещо по време на ремонта.
4. Горивен филтър - не е в двигателния отсек, а под колата, от страната на водача.
5. Помпата за преднагнетяване - не е в двигателния отсек.
Ако нямаш теч на гориво (вероятно няма, иначе майстора щеше да се усети, същото и за т.1, т.2) бих проверил за напрежението на захранването на предварителната помпа - твърди се, че контактите на релето, което я включва нагарят и при нашите возила един от проблемите за прекъсване/проблеми с мощността са именно от това реле. Може просто да размениш релето с това на тромбата, еднакви са а едва ли тромбата си я ползвал толкова, че и то да нагори
П.П. При мен оборотите са 830 +/-5 и толкова са по спецификация
П.П.2 Ако ще изхвърляш старите маркучи за обратна нафта - обади се, че при мен крайния/ъгловия накрайник на 4 цилиндър изпуска и искам да си сменя поне о-пръстенчето
1. Клапана за регулиране на налягането в рейката, намира се в задната (от към купето) част на рейката - може да си забравил да поставиш куплунга или да си скъсал някоя от жиците, но тогава трябваше да имаш записана грешка за това (може би!?).
2. Датчика за налягане - намира се в предния край на рейката (от към бронята) - същата работа.
3. Гориво-нагнетателната помпа за високо налягане - механична е и едва ли може да се е случило нещо по време на ремонта.
4. Горивен филтър - не е в двигателния отсек, а под колата, от страната на водача.
5. Помпата за преднагнетяване - не е в двигателния отсек.
Ако нямаш теч на гориво (вероятно няма, иначе майстора щеше да се усети, същото и за т.1, т.2) бих проверил за напрежението на захранването на предварителната помпа - твърди се, че контактите на релето, което я включва нагарят и при нашите возила един от проблемите за прекъсване/проблеми с мощността са именно от това реле. Може просто да размениш релето с това на тромбата, еднакви са а едва ли тромбата си я ползвал толкова, че и то да нагори

П.П. При мен оборотите са 830 +/-5 и толкова са по спецификация
П.П.2 Ако ще изхвърляш старите маркучи за обратна нафта - обади се, че при мен крайния/ъгловия накрайник на 4 цилиндър изпуска и искам да си сменя поне о-пръстенчето

- markovsky
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 6.08.2007
- Местоположение: смолян
- Кара: Е46 320d 2003
Re: е 46 320д 150 к.с прекъсва и тропа
никой ли го е нямал този проблем?
If you want to fuck the sky, teach your dick to fly!!!
- bigfinger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 18.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i E46 N42B18
Re: е 46 320д 150 к.с прекъсва и тропа
Да имал го е.
Ако има стружки по регулатора, проблема е че те се отделят от някъде????
Ако малко познаваш системата ще ти стане ясно че е от помпата за високо налягане. (Свалете дюзатора на помпата)
И така става като си слагаш от "хубавата нафта"
Ако има стружки по регулатора, проблема е че те се отделят от някъде????
Ако малко познаваш системата ще ти стане ясно че е от помпата за високо налягане. (Свалете дюзатора на помпата)
И така става като си слагаш от "хубавата нафта"

Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.
- markovsky
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 6.08.2007
- Местоположение: смолян
- Кара: Е46 320d 2003
Re: е 46 320д 150 к.с прекъсва и тропа
Симптомите изчезнаха след смяна на датчика за високо налягане, който се намира отпред на рейла. Надявам се за в бъдеще също да нямам проблеми!
If you want to fuck the sky, teach your dick to fly!!!
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани