Електронен актуатор на турбото

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 8.10.2010
Местоположение: София/Кюстендил
Пол: Мъж
Кара: Продаде колата
Мечтае да кара: Бързо, голямо и черно BMW

Електронен актуатор на турбото

Мнение от sshtskv » 25 Мар 2015, 20:06

Здравейте,

автомобила е с двигател M47N 320D 2004г.
Проблема е в осезаема загуба на мощност.
На диагностика излизат две неща - дебитомера не работи на оптимални стойности, но не е основен проблем. Вероятно с почистване ще се оправи. Основно, проблема идва от управлението на турбото, ако съм разбрал правилно. Електронни актуатор е повреден.
Имам възможност да пробвам от 525D E60. Не го намерих в realoem за да сравня парт номерата за да съм сигурен, дали ще работи и това е нормално, с оглед на това, че не се продава, като резервна част и е част от турбината.
Ще стане ли? Някакви насоки?

Благодаря.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 30.04.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: на пълна газ
Мечтае да кара: MB SLS AMG

Re: Електронен актуатор на турбото

Мнение от DiGital » 25 Мар 2015, 21:53

Кога дава грешка? Веднага? Губи мощност или се замисля когато се натисне газта? Питам защото съм имал проблем и съм го отстранил.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 8.10.2010
Местоположение: София/Кюстендил
Пол: Мъж
Кара: Продаде колата
Мечтае да кара: Бързо, голямо и черно BMW

Електронен актуатор на турбото

Мнение от sshtskv » 25 Мар 2015, 22:06

Грешката я трупа моментално. Загуба на мощността се усеща силно между 2 и 3000 оборота.

Грешката, по спомен, беше нещо от сорта на "charge air pressure control". Не претендирам за достоверност, но ми беше обяснено, че става въпрос за електронен актуатор.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Електронен актуатор на турбото

Мнение от oci » 26 Мар 2015, 11:10

Вълк написа:Грешката я трупа моментално. Загуба на мощността се усеща силно между 2 и 3000 оборота.

Грешката, по спомен, беше нещо от сорта на "charge air pressure control". Не претендирам за достоверност, но ми беше обяснено, че става въпрос за електронен актуатор.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Буквално преведена грешката може да е ел.акуатора на турбото, НО може да е пропуск в налягането от спукан интеркулер, малкуч, търба и мапа който мери налягането и т.н от всички изброени от мен неща записва все тази грешка, така, че преди да го сменяш е хубаво добре да се огледа за да не се набиеш с излишни пари.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 8.10.2010
Местоположение: София/Кюстендил
Пол: Мъж
Кара: Продаде колата
Мечтае да кара: Бързо, голямо и черно BMW

Re: Електронен актуатор на турбото

Мнение от sshtskv » 26 Мар 2015, 21:53

oci написа:
Вълк написа:Грешката я трупа моментално. Загуба на мощността се усеща силно между 2 и 3000 оборота.

Грешката, по спомен, беше нещо от сорта на "charge air pressure control". Не претендирам за достоверност, но ми беше обяснено, че става въпрос за електронен актуатор.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Буквално преведена грешката може да е ел.акуатора на турбото, НО може да е пропуск в налягането от спукан интеркулер, малкуч, търба и мапа който мери налягането и т.н от всички изброени от мен неща записва все тази грешка, така, че преди да го сменяш е хубаво добре да се огледа за да не се набиеш с излишни пари.


Орлин, благодаря.
Всичко "уж" е прегледано. Остава актуатора. Няма го като резервна част. Какво правим?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook