За 3ти път къса тръбата от ЕГРа към турбото?! 2.0d 136hp

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535i
Мечтае да кара: BMW M6 F13

За 3ти път къса тръбата от ЕГРа към турбото?! 2.0d 136hp

Мнение от Tsureto » 26 Фев 2015, 12:12

Има една алуминиева тръба от ЕГР клапана, която отива към турбото.Къса се винаги там, където влиза при турбото.Покарам един месец и се къса. За трети път го прави това.Тръбите който взимам са втора ръка, защото по магазините тази част я няма, но едва ли е от това.Моля за помощ.Кажете какво може да се случва там, че ше полудея вече....
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: За 3ти път къса тръбата от ЕГРа към турбото?! 2.0d 136hp

Мнение от Gqbriel » 26 Фев 2015, 13:04

Cvetun написа:Има една алуминиева тръба от ЕГР клапана, която отива към турбото.Къса се винаги там, където влиза при турбото.Покарам един месец и се къса. За трети път го прави това.Тръбите който взимам са втора ръка, защото по магазините тази част я няма, но едва ли е от това.Моля за помощ.Кажете какво може да се случва там, че ше полудея вече....


Няма тръба от ЕГР към турбото...защото ЕГР е след кулера и преди колектора.Предполагам говориш за от кулера към ЕГР.
Номер 3:

Изображение

Всичко останало са маркучи.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535i
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Re: За 3ти път къса тръбата от ЕГРа към турбото?! 2.0d 136hp

Мнение от Tsureto » 26 Фев 2015, 13:09

Изображение
Тази тръба
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: За 3ти път къса тръбата от ЕГРа към турбото?! 2.0d 136hp

Мнение от zvetiko » 26 Фев 2015, 13:37

Cvetun написа:Изображение
Тази тръба


Колега, това е тръба от изпускателният колектор към EGR клапана. По принцип е доста здрава- виждал съм само на една кола пробита, като нова сигурно ще е доста скъпа. Вариант за решаване на проблема е да изолираш EGR клапана- има доста теми по въпроса. Цялата тази тръба я премахваш и на мястото на фланеца, изрязваш от дебела ламарина елемент със същата форма, но без централният отвор- така, по желание на един колега, реших проблема със спукана гофрирана част на тръбата, която си показал.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 10.08.2013
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е46 136к.с.
Мечтае да кара: м3

Re: За 3ти път къса тръбата от ЕГРа към турбото?! 2.0d 136hp

Мнение от Тодориев » 26 Фев 2015, 22:13

изолирането на егр е много добра идея тои само бели прави, затапвай :yes: :yes: и не се чуди аз имах проблем с топлообменника. :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: За 3ти път къса тръбата от ЕГРа към турбото?! 2.0d 136hp

Мнение от unikalen88 » 27 Фев 2015, 13:43

тампони на мотора или демфер са вероятните причини за късането
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535i
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Re: За 3ти път къса тръбата от ЕГРа към турбото?! 2.0d 136hp

Мнение от Tsureto » 27 Фев 2015, 21:26

Ммммм как демпфера може да къса тръбата?Нещо не ми се връзва ? :conf:
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 462
Регистриран на: 16.01.2011
Пол: Мъж
Кара: E 46 Sedan 136 Hp
Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела

Re: За 3ти път къса тръбата от ЕГРа към турбото?! 2.0d 136hp

Мнение от bobi_81xx » 27 Фев 2015, 21:57

Явно от вибрации се къса.Прегледай покрай нея.Да не би ЕГР-ра да не работи(не отваря)и да надува и затова се къса?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: За 3ти път къса тръбата от ЕГРа към турбото?! 2.0d 136hp

Мнение от unikalen88 » 02 Мар 2015, 19:11

да от големи вибрации
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 11.12.2008

Re: За 3ти път къса тръбата от ЕГРа към турбото?! 2.0d 136hp

Мнение от Sabcho » 08 Мар 2015, 15:09

Здравей колега,

Аз преди 2 години късах същата тръба 4 пъти, след като затапих механично ЕГР-а след цилиндъра (респективно и след тръбата)... дори мисля, че още имам една такава тръба някъде в мазето. Според мен вибрации в комбинация с високото налягане късат гофрираната тръба (понякога направо я взривяват).Аз си реших проблема, като преместих металната планка, с която бях затапил пътя на изгорелите газове най-долу при колекторите.

Поздрави!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 16.01.2013
Пол: Мъж
Кара: 320d & 322ci
Мечтае да кара: e30 с V8

Re: За 3ти път къса тръбата от ЕГРа към турбото?! 2.0d 136hp

Мнение от Silverlight » 08 Мар 2015, 20:42

zvetiko е тази тръба като се затапи ще навреди ли на нещо по двигателя или вървежа на колата ? Питам, защото и моя го скъсах събота...

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook