Ремонт DISA клапа М54Б22
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
Ремонт DISA клапа М54Б22
След уточняване на някои симптоми последва отваряне на DISA клапата и очаквано тя се оказа повредена. Моторчето, което я движеше работеше, рамото се движеше, но самата лопатка се мандахерцаше когато си пожелае и накъдето пожелае, което навеждаше на логичния извод, че по някакъв начин връзката между лопатката и рамото е сдала багажа. Извадих малката метална ос на лопатката от другата страна и след това освободих рамото към моторчето от пластмасовата (по-голямата) ос (захваната е със зегерка). След това ясно се видя и причината за неработещата ДИСА - пластмасовата ос и лопатката на ДИСА-та се захващат с шестограм - женски на лопатката и мъжки на оста, като мъжкия на оста беше износен. Имаше луфт между 0.8 и 1 мм. Навих ламаринена лента с дебелина 0.4 мм около оста и вече приготвената форма преместих в отвора на лопатката. След това по обратния ред сглобяване и готово.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани