Повтарящ се проблем с ускорението

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 29.06.2011

Повтарящ се проблем с ускорението

Мнение от martinio » 16 Фев 2015, 12:08

Здравейте,
колата е 330 д 204 кс дизел 2003
на няколко пъти вече ми се случва, да натисна газта докрай (тоест да ритна кикдауна) и вместо "да ме удари бързият влак отзад" както се изразява един приятел, колата просто не ускорява, като пусна газта държи високи обороти и светва check engine лампата. След това като мине малко време се нормализира и си върви нормално. Аз си проверявам грешката с INPA и я чистих 2 или 3 пъти но тя продължава да го прави , аз мислех че е от нафтата отначало и смених Лукойл с Еко , но вчера пак се случи същото. Грешката която дава е:

Date: 15.02.2015 14:24:23
ECU: D50M57A1
JobStatus: OKAY
Variant: D50M57A1
-------------------------------------------------------------

RESULT: 1 error in error memory !
-------------------------------------------------------------

4507 4507 (0402) exhaust recirculation regulation

P0402 Exhaust Gas Recirculation Flow Excessive Detected

Error counter: 11
Logistic counter: 40

1. Umweltsatz
Mileage 194800 km
mean engine speed 2013.52 rpm
coolant temperature 64.18 deg C
max rail pressure of the recent 10ms 685.31 bar
injection volume setpoint without volume offset 24.42 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 573.45 mg/Hub
value of boost pressure 1230.76 hPa
linearised APP1 39.37 %
Tastverhдltnis zьr Endstufenansteuerung 29.93 %
Tastverhдltnis zьr Endstufenansteuerung 68.53 %
atmosphaere pressure 905.84 hPa

2. Umweltsatz
Mileage 195330 km
mean engine speed 2068.68 rpm
coolant temperature 75.22 deg C
max rail pressure of the recent 10ms 638.05 bar
injection volume setpoint without volume offset 22.06 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 560.84 mg/Hub
value of boost pressure 1220.92 hPa
linearised APP1 37.80 %
Tastverhдltnis zьr Endstufenansteuerung 29.93 %
Tastverhдltnis zьr Endstufenansteuerung 66.96 %
atmosphaere pressure 905.84 hPa

Positive Regelabweichung/Luftmasse zu niedrig
Test conditions not yet fulfilled
Error not present now, but already stored
Error would cause a warning lamp to light up

Някой ако има идея какво е ще съм благодарен.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 5.12.2011
Местоположение: Дупница
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: E30

Re: Повтарящ се проблем с ускорението

Мнение от kinghood » 16 Фев 2015, 20:54

http://assist.bmwpower-bg.net/forums/vi ... 8e30c70f61
Колегата MonsteR е казал някакво решение.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 3.02.2015

Re: Повтарящ се проблем с ускорението

Мнение от IliyanVasilev » 16 Фев 2015, 23:03

Exhaust Gas Recirculation Flow (EGR) Excessive Detected
What does that mean?
EGR stands for Exhaust Gas Recirculation. It is part of the vehicle emmissions system, and is used to reduce combustion temperature and pressure to control Oxides of Nitrogen. There are generally three parts to the EGR system: the EGR valve, an actuator solenoid, and a differential pressure sensor (DPF). These things work together to deliver the correct amount of recirculation based on engine temperature, load, etc. The P0402 code means that OBD detected an excessive amount of EGR. Symptoms You may notice drivability problems such as the engine may surge off idle. There may also be other symptoms.
Causes
A code P0402 most likely means one or more of the following has happened:
The DPFE (differential pressure) sensor is faulty and needs to be replaced
There is a blockage in the EGR (most likely carbon buildup)
The EGR valve is faulty
The EGR valve may not be opening due to a lack of vaccuum
Possible Solutions
With a P0402, it is common for people to replace the EGR valve, only to have the problem return.
The most likely solution is to replace the DPFE sensor.
Check the voltage at the DPFE sensor both at idle and when the EGR is open Replace the DPFE sensor

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook