Смяна на втулки, лагери и уплътнения на скоростен лост

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: Насам-натам
Пол: Мъж
Кара: BMW E92 335xi
Мечтае да кара: BMW E92 M3 / BMW M2 Competition

Смяна на втулки, лагери и уплътнения на скоростен лост

Мнение от dpopov » 03 Фев 2015, 11:19

Здравйте, колеги !

мисля да сменям разните втулки, лагери и уплътнения на скоростния лост на е46цата (330cd фейслифт).

В скорост, лоста си има ход наляво-надсяно и искам да го спра туй нещо :Д

Въпроса ми е : има ли някой който да е минавал през това начинание да ми каже кои точно неща от схемата ми трябват..

Изображение

ПС : №7, №10, №11, №12, №13, №14 вече ги имам, чудя се дали ще ми трябват №2, №3, №4 и №5

Благодаря !
Understeer is when you hit the wall with the front of the car,
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 30.04.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: на пълна газ
Мечтае да кара: MB SLS AMG

Re: Смяна на втулки, лагери и уплътнения на скоростен лост

Мнение от DiGital » 04 Фев 2015, 12:54

2 и 5 задължително, 3 и 4 несе износват.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: Насам-натам
Пол: Мъж
Кара: BMW E92 335xi
Мечтае да кара: BMW E92 M3 / BMW M2 Competition

Re: Смяна на втулки, лагери и уплътнения на скоростен лост

Мнение от dpopov » 05 Фев 2015, 11:03

3 и 4 съм ги включил, защото четох, че при махане често се повреждали ..

Благодаря все пак
Understeer is when you hit the wall with the front of the car,
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София-Перник
Кара: bmw e46

Re: Смяна на втулки, лагери и уплътнения на скоростен лост

Мнение от oxi1 » 09 Фев 2015, 16:50

Много интересно. Ще следя с интерес. И аз искам да си оправя лоста че само се мандахерца и вече ме дразни че трудно целя трета скорост. Колега пиши за резултата и етапите през които си минал а и частите които си подменил. Мисля че ще е полезно и за други.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 21.02.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i мнооо убаво )))
Мечтае да кара: Еххх...
Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.

Re: Смяна на втулки, лагери и уплътнения на скоростен лост

Мнение от Моджо » 09 Фев 2015, 22:05

не беше ли цялата работа от една (или пък две бяха) пружинка на скоростите? Има тема по въпроса.
viewtopic.php?f=34&t=151352&hilit=%D0%BF%D1%80%D1%83%D0%B6%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D0%B0

viewtopic.php?f=34&t=314406&p=3467407&hilit=%D0%BF%D1%80%D1%83%D0%B6%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D0%B0#p3467407
Хм,хм...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Смяна на втулки, лагери и уплътнения на скоростен лост

Мнение от vavilon » 10 Фев 2015, 10:20

Точно от пружините е. Колегата да прочете двете теми и да действа. :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: Насам-натам
Пол: Мъж
Кара: BMW E92 335xi
Мечтае да кара: BMW E92 M3 / BMW M2 Competition

Re: Смяна на втулки, лагери и уплътнения на скоростен лост

Мнение от dpopov » 11 Фев 2015, 11:00

Чел съм ги тия теми, но моето положение, за щастие, не е толкова зле като на колегите от темите (чукам на дърво). При мен просто лоста е хлабав като се включи в скорост и има луфт. Съответно леееко ми се удължава пътя за включване на скорост.

Скоро взех м топка за лоста и съкратих некви 0.5-1 мм :Д, а и като знам, че на м3-ките си слагат моя лост, остава ми само да сменя тия неща.. и да си свиркам :D

Иначе четох и много теми от английските форуми. Там препоръчват смяната на всички неща, които съм изброил по-горе, но може и само 7, 10, 13..

Аз мисля като ще правя нещо да го правя като хората и ще сменя всички глуспоти от картинката, които се износват.

Само че тия дни сменях масла, филтри, някаква тръбичка към горивния филтър. Правих гражданска, винетка ии ми предстои и каско, данък да плащам, а и термостат да сменям + антифриз. :lol: :lol: така че този проект го замръзявам до пролетта..

Като се видя с повечко пари и ги сменя тия неща ще пиша резултат и как е протекла смяната..
Understeer is when you hit the wall with the front of the car,
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook