e46 330i нужда от съвети

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 6.09.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330i
Мечтае да кара: нещо с "///M" на багажника и около 320 магарета!
Детайли за колата: Мноу Бърза ₪₹¤© с бели джанти О.о

e46 330i нужда от съвети

Мнение от donev_90 » 30 Дек 2014, 11:35

Здравейте колеги от 6-7 месеца съм горд собственик на е46 330i touring 2001г., за мен автомобила е меко казано невероятен, имам някой идея за "тунинг" и имам нужда от съвети и критики при избора на даден продукт и съответно дали и какъв би бил ефекта от тези интервенции (прегледах голяма част от темите, които вече има постнати). Ако модераторите нямат нищо напротив ще сложа и цените, който съм намерил от познати и от интернета. Като ако някой има по-добра цена или съвет ще помоля на ЛС. И моля нямам нужда от съвети, че парите били много и нямало смисъл и т.н.
За момента съм сменил само консумативите и 1 заден десен носач( като я купих беше за смяна).

Нещата който възнамерявам да сменя:
1. Полиуретанови тампони.
- Заден носач - 2бр. ≈ 55лв
- Преден носач - 2бр. ≈ 60лв
- Задна ос вътрешен- 2бр. ≈ 40лв
- Задна ос отдолу вътрешен - 2бр. ≈ 40лв
- Задна ос отдолу отвън - 2бр. ≈ 45лв
- Задна ос тампон на моста отпред - 2бр. ≈ 60лв
- Задна ос тампон на моста отзад - 2бр. ≈ 60лв
- Тампон диференциал към моста - 2бр. ≈ 40лв
- Тампон диференциал заден ≈ 30лв
Ако съм изпуснал някой моля поправете ме.
2. Свещи NGK, тук имам нужда да ме посъветвате кои точно да избера. ≈ 250лв
- Кабели ≈ 20лв
3. Спортни колектори ≈ 310лв
- Термо лента ≈ 70лв
- изпускателна система от неръждавейка ≈ 1000лв
4. Спортен интейк филтер, тук се чудя между К§Н конусовиден филер, като задължително ще трябва и heat shield.
5. Чип ≈ 400лв
6. Short Shifter ≈ 100лв

Разглеждах теми, но не успях да разбера дали е възможно да се сложат бутала от IS вместо моите или да си търся от М3 и какъв би бил ефекта. Също така възможно ли е да се сложи колянов вал от S54B32 и какъв би бил ефекта, съответно и дюлзи, дайте и съвет какво друго може да се подмети с S54B32 мотора.


Резултатът който мисля, че ще постигна е около 270-300кс.

Възнамерявам да направя и някои интервенции по интериора и екстериора, но не мисля, че биха представлявали интерес
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 893
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: е85 M54B30

Re: e46 330i нужда от съвети

Мнение от sub_eleven » 01 Яну 2015, 23:01

Колега, продай и вземи М3

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 6.09.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330i
Мечтае да кара: нещо с "///M" на багажника и около 320 магарета!
Детайли за колата: Мноу Бърза ₪₹¤© с бели джанти О.о

Re: e46 330i нужда от съвети

Мнение от donev_90 » 02 Яну 2015, 0:46

За момента нямам желание на сменям touringa.

Колеги какво ви е мнението за тези свещи ---> http://moto-bg.eu/%D1%81%D0%B2%D0%B5%D1 ... k-bkr6equp <-----

Колата се кара на бензин, предимно 100-октана, рядко сипвам 95.


Още 1 въпрос за около 3500км, които навъртях за 6 месеца, от които около 2500 са градско, съм долял около 300гр. масло 10W40, това нормално ли е? :driving:
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Re: e46 330i нужда от съвети

Мнение от Dream_BMW » 02 Яну 2015, 11:38

Ще се наложи да се поровиш в темите за м54 мотора специално 330i и да си решиш сам за себе си дали този разход на масло е нормален и дали 10W40 масло е подходящо за този двигател.Ако почнем и в твоята тема да обсъжаме колко масло е нормално да ти харчи мотора и какво трябва да е то,бая ще я разводним.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: e46 330i нужда от съвети

Мнение от M-coupe » 02 Яну 2015, 16:39

На този двигател му вземи едни колектори + ремап и си с 260к.с. От там на татък всяка к.с идва доста солено, но ти си решаваш :yes:
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: e46 330i нужда от съвети

Мнение от Rainbow » 02 Яну 2015, 18:47

NGK Platinum за свещите бих казал аз.

Маслото е ОК, като почнеш да я юркаш повече, ще почне да го гори повече, споко :mhihi: (и повечето хора му слагаме 5w40 на този двигател!).

изпускателна система от неръждавейка ≈ 1000лв -> това е малко излишно освен ако не искаш да бръмчиш много според мен (и аз някога мислех, сега не съжалявам особено, че не го направих...).

Тези тампони и те малко са ми ~~ Според мен по-добре с техните пари и тези от изпускателите, едно добро окачване (не jom-че от 450 лева). Или спирачки примерно. И после ако пак не ти е твърда, тогава но може би ще заминат носачи от цялото нещо (ще трябват подсилени такива в последствие).

Не си писал между какво се чудиш и K&N, но аз съм с K&N и е готин :) (конусен, с термо щит).

270-300 коня бих казал, че няма да станат туко-така дори с всичките изброени ъпгрейди имайки предвид, че почти 100% имаш някакви умрели (имало е 330-ки вадещи под 200 коня на мотор...).

П.С.: Един шпер за мен също е супер ъпгрейд, че ще видиш как ще почне само едната гума да дърпа и постоянно да си с DSC или да буксуваш и пак ще те наказват по-бавни коли ако е от място :lol:

П.С. 2: Ако се направи всичко както трябва + горните бонуси, цената ще е близка до евтина Е46 М3-ка, но пък тя в какво състояние ще е само един бог знае :mhihi:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1670
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: e46 330i нужда от съвети

Мнение от host » 02 Яну 2015, 18:55

Вземи си компресор кит

_____________

А дали 10в40 е маслото за мотора ти...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: e46 330i нужда от съвети

Мнение от M10 » 02 Яну 2015, 19:11

Продай ми буталата че вече един месец търся и си вземи от ис "ковани" :mhihi:
По темата, послушай колегата "M-coupe" :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 6.09.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330i
Мечтае да кара: нещо с "///M" на багажника и около 320 магарета!
Детайли за колата: Мноу Бърза ₪₹¤© с бели джанти О.о

Re: e46 330i нужда от съвети

Мнение от donev_90 » 02 Яну 2015, 19:21

Днес гледах за K&N с heat shield и най тънкана намерих за 400$ с доставка а един колега от форума ми предлага за 900лв, което ми се вижда множко за мемнта, не съм чел как е фабричното окачване, но моето е супер ниско и мисля, че след като днес минах през 1 шахта имам нещо за смяна :D, а само с спортни колектори+термолента и фабрична генерация +ремап дали ще получа добър резултат? Компресор китовете съм ги гледал и китайските са по 3000$ без доставка.
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 611
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 323ci M52tuB25
Мечтае да кара: ///M3 e30

Re: e46 330i нужда от съвети

Мнение от luizov » 02 Яну 2015, 20:21

donev_90 написа:За момента нямам желание на сменям touringa.

Колеги какво ви е мнението за тези свещи ---> http://moto-bg.eu/%D1%81%D0%B2%D0%B5%D1 ... k-bkr6equp <-----

Колата се кара на бензин, предимно 100-октана, рядко сипвам 95.


Още 1 въпрос за около 3500км, които навъртях за 6 месеца, от които около 2500 са градско, съм долял около 300гр. масло 10W40, това нормално ли е? :driving:


Колега, извинявай ама малко несерьозно ми звучат всичките тези скъпи ъпдейти за които си писал на фона на масло 10w40. Да не ме разбереш погрешно - не се заяждам, но всяко едно бмв след 98-ма година се кара само със синтетични масла, на този мотор му трябва поне 5W.. , dori 0W.. .
Иначе разхода на масло ти е чуден направо, болшинството м54-ки горят по литър на 1000 км. Аз на твое място веднага бих разкарал това масло.
Иначе за ъпдейтите - най добрия начин за някой кон отгоре е спортни изп. колектори и cold air intake (dinan) и спортни ролки за пистовия ремък (нещо такова http://www.ebay.com/itm/OBX-Power-Pulle ... 58&vxp=mtr), генерацията назад небих я бутал (ще почне много да гърми).
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 25.01.2014
Пол: Мъж

Re: e46 330i нужда от съвети

Мнение от Nikolay P. » 02 Яну 2015, 21:59

donev_90 написа:
Още 1 въпрос за около 3500км, които навъртях за 6 месеца, от които около 2500 са градско, съм долял около 300гр. масло 10W40, това нормално ли е? :driving:

Този мотор е известен с това, че си яде повече масло, така че доливай когато се наложи и карай спокойно. Колкото до избора на масло 10w40 не е много удачен вариант, едно 5w40 ще се отрази доста добре на двигателя. :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 6.09.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330i
Мечтае да кара: нещо с "///M" на багажника и около 320 магарета!
Детайли за колата: Мноу Бърза ₪₹¤© с бели джанти О.о

Re: e46 330i нужда от съвети

Мнение от donev_90 » 02 Яну 2015, 23:38

Понеже сам си го докарах от Германия имаше нужда от смяна на маслото и познат ми каза и затова е такова, но мерси за съветите и бързо ще го сменя с 5w40, даже свещите не съм сменил, но от колега от форура ще закупя по-горе посочените :yes:
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА!

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 6.09.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330i
Мечтае да кара: нещо с "///M" на багажника и около 320 магарета!
Детайли за колата: Мноу Бърза ₪₹¤© с бели джанти О.о

Re: e46 330i нужда от съвети

Мнение от donev_90 » 06 Яну 2015, 12:54

Маслото и свещите сменени :yes: Благодарности на колегата "dr. peshev" за свещите и маслото е сменено с 5W40 Castrol :driving:
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА!

Lulin Boys Cska Sofia
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 22.10.2008
Местоположение: оТ СоФиЯ Бе БаТе
Пол: Мъж
Кара: го на все по силни тройки, е46 330i
Мечтае да кара: ///M4™ /G65 ////AMG

Re: e46 330i нужда от съвети

Мнение от HeBePeH » 07 Яну 2015, 10:11

Колега вече има много 330ки с този сетъп , китайски колектори ,хубав спортен филтър и качествен ремап и достигат до 260 макс.
Понеже на м54 нещо му бягат заводските коне и при дино вади от 200 до 210
Американски форум: питаш и ти отговарят.
Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП
.

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: e46 330i нужда от съвети

Мнение от unikalen88 » 08 Яну 2015, 17:46

luizov написа:
donev_90 написа:За момента нямам желание на сменям touringa.

Колеги какво ви е мнението за тези свещи ---> http://moto-bg.eu/%D1%81%D0%B2%D0%B5%D1 ... k-bkr6equp <-----

Колата се кара на бензин, предимно 100-октана, рядко сипвам 95.


Още 1 въпрос за около 3500км, които навъртях за 6 месеца, от които около 2500 са градско, съм долял около 300гр. масло 10W40, това нормално ли е? :driving:


Колега, извинявай ама малко несерьозно ми звучат всичките тези скъпи ъпдейти за които си писал на фона на масло 10w40. Да не ме разбереш погрешно - не се заяждам, но всяко едно бмв след 98-ма година се кара само със синтетични масла, на този мотор му трябва поне 5W.. , dori 0W.. .
Иначе разхода на масло ти е чуден направо, болшинството м54-ки горят по литър на 1000 км. Аз на твое място веднага бих разкарал това масло.
Иначе за ъпдейтите - най добрия начин за някой кон отгоре е спортни изп. колектори и cold air intake (dinan) и спортни ролки за пистовия ремък (нещо такова http://www.ebay.com/itm/OBX-Power-Pulle ... 58&vxp=mtr), генерацията назад небих я бутал (ще почне много да гърми).

аз пък съм на мнение че си е сменил маслото напразно,само го набутахте човека,камоли 330и няма и турбо няма и нищо,преди време карах 320д 136 коня и секи вика 5-40 да ама имах много голямо количество масло 10-40 мобил и на този фон недавах пари при положение че имам-хем там се маже и турбина,След 6 години и 120 000 километра двигателчето си звънкаше и нямаше дерт.А на бензина е още по безобидно,наи-много сега с 5-40 да му гори повече масло.По важно е да има масло отколкото какво е,досега несъм чул да се развали двигател които е каран с 10-40,ако няма хич масло стават бели ама да има някво квото и да е е по-добре.Можеше да кара и да си го смени като доиде време за смяна а не да хвърли 150 лева на вятара
Изображение

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook