e46 330i нужда от съвети
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- donev_90
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 6.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
- Мечтае да кара: нещо с "///M" на багажника и около 320 магарета!
- Детайли за колата: Мноу Бърза ₪₹¤© с бели джанти О.о
e46 330i нужда от съвети
Здравейте колеги от 6-7 месеца съм горд собственик на е46 330i touring 2001г., за мен автомобила е меко казано невероятен, имам някой идея за "тунинг" и имам нужда от съвети и критики при избора на даден продукт и съответно дали и какъв би бил ефекта от тези интервенции (прегледах голяма част от темите, които вече има постнати). Ако модераторите нямат нищо напротив ще сложа и цените, който съм намерил от познати и от интернета. Като ако някой има по-добра цена или съвет ще помоля на ЛС. И моля нямам нужда от съвети, че парите били много и нямало смисъл и т.н.
За момента съм сменил само консумативите и 1 заден десен носач( като я купих беше за смяна).
Нещата който възнамерявам да сменя:
1. Полиуретанови тампони.
- Заден носач - 2бр. ≈ 55лв
- Преден носач - 2бр. ≈ 60лв
- Задна ос вътрешен- 2бр. ≈ 40лв
- Задна ос отдолу вътрешен - 2бр. ≈ 40лв
- Задна ос отдолу отвън - 2бр. ≈ 45лв
- Задна ос тампон на моста отпред - 2бр. ≈ 60лв
- Задна ос тампон на моста отзад - 2бр. ≈ 60лв
- Тампон диференциал към моста - 2бр. ≈ 40лв
- Тампон диференциал заден ≈ 30лв
Ако съм изпуснал някой моля поправете ме.
2. Свещи NGK, тук имам нужда да ме посъветвате кои точно да избера. ≈ 250лв
- Кабели ≈ 20лв
3. Спортни колектори ≈ 310лв
- Термо лента ≈ 70лв
- изпускателна система от неръждавейка ≈ 1000лв
4. Спортен интейк филтер, тук се чудя между К§Н конусовиден филер, като задължително ще трябва и heat shield.
5. Чип ≈ 400лв
6. Short Shifter ≈ 100лв
Разглеждах теми, но не успях да разбера дали е възможно да се сложат бутала от IS вместо моите или да си търся от М3 и какъв би бил ефекта. Също така възможно ли е да се сложи колянов вал от S54B32 и какъв би бил ефекта, съответно и дюлзи, дайте и съвет какво друго може да се подмети с S54B32 мотора.
Резултатът който мисля, че ще постигна е около 270-300кс.
Възнамерявам да направя и някои интервенции по интериора и екстериора, но не мисля, че биха представлявали интерес
За момента съм сменил само консумативите и 1 заден десен носач( като я купих беше за смяна).
Нещата който възнамерявам да сменя:
1. Полиуретанови тампони.
- Заден носач - 2бр. ≈ 55лв
- Преден носач - 2бр. ≈ 60лв
- Задна ос вътрешен- 2бр. ≈ 40лв
- Задна ос отдолу вътрешен - 2бр. ≈ 40лв
- Задна ос отдолу отвън - 2бр. ≈ 45лв
- Задна ос тампон на моста отпред - 2бр. ≈ 60лв
- Задна ос тампон на моста отзад - 2бр. ≈ 60лв
- Тампон диференциал към моста - 2бр. ≈ 40лв
- Тампон диференциал заден ≈ 30лв
Ако съм изпуснал някой моля поправете ме.
2. Свещи NGK, тук имам нужда да ме посъветвате кои точно да избера. ≈ 250лв
- Кабели ≈ 20лв
3. Спортни колектори ≈ 310лв
- Термо лента ≈ 70лв
- изпускателна система от неръждавейка ≈ 1000лв
4. Спортен интейк филтер, тук се чудя между К§Н конусовиден филер, като задължително ще трябва и heat shield.
5. Чип ≈ 400лв
6. Short Shifter ≈ 100лв
Разглеждах теми, но не успях да разбера дали е възможно да се сложат бутала от IS вместо моите или да си търся от М3 и какъв би бил ефекта. Също така възможно ли е да се сложи колянов вал от S54B32 и какъв би бил ефекта, съответно и дюлзи, дайте и съвет какво друго може да се подмети с S54B32 мотора.
Резултатът който мисля, че ще постигна е около 270-300кс.
Възнамерявам да направя и някои интервенции по интериора и екстериора, но не мисля, че биха представлявали интерес
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА!
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: e46 330i нужда от съвети
Колега, продай и вземи М3
- donev_90
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 6.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
- Мечтае да кара: нещо с "///M" на багажника и около 320 магарета!
- Детайли за колата: Мноу Бърза ₪₹¤© с бели джанти О.о
Re: e46 330i нужда от съвети
За момента нямам желание на сменям touringa.
Колеги какво ви е мнението за тези свещи ---> http://moto-bg.eu/%D1%81%D0%B2%D0%B5%D1 ... k-bkr6equp <-----
Колата се кара на бензин, предимно 100-октана, рядко сипвам 95.
Още 1 въпрос за около 3500км, които навъртях за 6 месеца, от които около 2500 са градско, съм долял около 300гр. масло 10W40, това нормално ли е?
Колеги какво ви е мнението за тези свещи ---> http://moto-bg.eu/%D1%81%D0%B2%D0%B5%D1 ... k-bkr6equp <-----
Колата се кара на бензин, предимно 100-октана, рядко сипвам 95.
Още 1 въпрос за около 3500км, които навъртях за 6 месеца, от които около 2500 са градско, съм долял около 300гр. масло 10W40, това нормално ли е?

ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА!
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: e46 330i нужда от съвети
Ще се наложи да се поровиш в темите за м54 мотора специално 330i и да си решиш сам за себе си дали този разход на масло е нормален и дали 10W40 масло е подходящо за този двигател.Ако почнем и в твоята тема да обсъжаме колко масло е нормално да ти харчи мотора и какво трябва да е то,бая ще я разводним.
Re: e46 330i нужда от съвети
На този двигател му вземи едни колектори + ремап и си с 260к.с. От там на татък всяка к.с идва доста солено, но ти си решаваш 

..Bayerische Motoren Werke..


Re: e46 330i нужда от съвети
NGK Platinum за свещите бих казал аз.
Маслото е ОК, като почнеш да я юркаш повече, ще почне да го гори повече, споко
(и повечето хора му слагаме 5w40 на този двигател!).
изпускателна система от неръждавейка ≈ 1000лв -> това е малко излишно освен ако не искаш да бръмчиш много според мен (и аз някога мислех, сега не съжалявам особено, че не го направих...).
Тези тампони и те малко са ми ~~ Според мен по-добре с техните пари и тези от изпускателите, едно добро окачване (не jom-че от 450 лева). Или спирачки примерно. И после ако пак не ти е твърда, тогава но може би ще заминат носачи от цялото нещо (ще трябват подсилени такива в последствие).
Не си писал между какво се чудиш и K&N, но аз съм с K&N и е готин
(конусен, с термо щит).
270-300 коня бих казал, че няма да станат туко-така дори с всичките изброени ъпгрейди имайки предвид, че почти 100% имаш някакви умрели (имало е 330-ки вадещи под 200 коня на мотор...).
П.С.: Един шпер за мен също е супер ъпгрейд, че ще видиш как ще почне само едната гума да дърпа и постоянно да си с DSC или да буксуваш и пак ще те наказват по-бавни коли ако е от място
П.С. 2: Ако се направи всичко както трябва + горните бонуси, цената ще е близка до евтина Е46 М3-ка, но пък тя в какво състояние ще е само един бог знае
Маслото е ОК, като почнеш да я юркаш повече, ще почне да го гори повече, споко

изпускателна система от неръждавейка ≈ 1000лв -> това е малко излишно освен ако не искаш да бръмчиш много според мен (и аз някога мислех, сега не съжалявам особено, че не го направих...).
Тези тампони и те малко са ми ~~ Според мен по-добре с техните пари и тези от изпускателите, едно добро окачване (не jom-че от 450 лева). Или спирачки примерно. И после ако пак не ти е твърда, тогава но може би ще заминат носачи от цялото нещо (ще трябват подсилени такива в последствие).
Не си писал между какво се чудиш и K&N, но аз съм с K&N и е готин

270-300 коня бих казал, че няма да станат туко-така дори с всичките изброени ъпгрейди имайки предвид, че почти 100% имаш някакви умрели (имало е 330-ки вадещи под 200 коня на мотор...).
П.С.: Един шпер за мен също е супер ъпгрейд, че ще видиш как ще почне само едната гума да дърпа и постоянно да си с DSC или да буксуваш и пак ще те наказват по-бавни коли ако е от място

П.С. 2: Ако се направи всичко както трябва + горните бонуси, цената ще е близка до евтина Е46 М3-ка, но пък тя в какво състояние ще е само един бог знае


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: e46 330i нужда от съвети
Вземи си компресор кит
_____________
А дали 10в40 е маслото за мотора ти...
_____________
А дали 10в40 е маслото за мотора ти...
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: e46 330i нужда от съвети
Продай ми буталата че вече един месец търся и си вземи от ис "ковани"
По темата, послушай колегата "M-coupe"

По темата, послушай колегата "M-coupe"

- donev_90
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 6.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
- Мечтае да кара: нещо с "///M" на багажника и около 320 магарета!
- Детайли за колата: Мноу Бърза ₪₹¤© с бели джанти О.о
Re: e46 330i нужда от съвети
Днес гледах за K&N с heat shield и най тънкана намерих за 400$ с доставка а един колега от форума ми предлага за 900лв, което ми се вижда множко за мемнта, не съм чел как е фабричното окачване, но моето е супер ниско и мисля, че след като днес минах през 1 шахта имам нещо за смяна
, а само с спортни колектори+термолента и фабрична генерация +ремап дали ще получа добър резултат? Компресор китовете съм ги гледал и китайските са по 3000$ без доставка.

ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА!
- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: e46 330i нужда от съвети
donev_90 написа:За момента нямам желание на сменям touringa.
Колеги какво ви е мнението за тези свещи ---> http://moto-bg.eu/%D1%81%D0%B2%D0%B5%D1 ... k-bkr6equp <-----
Колата се кара на бензин, предимно 100-октана, рядко сипвам 95.
Още 1 въпрос за около 3500км, които навъртях за 6 месеца, от които около 2500 са градско, съм долял около 300гр. масло 10W40, това нормално ли е?
Колега, извинявай ама малко несерьозно ми звучат всичките тези скъпи ъпдейти за които си писал на фона на масло 10w40. Да не ме разбереш погрешно - не се заяждам, но всяко едно бмв след 98-ма година се кара само със синтетични масла, на този мотор му трябва поне 5W.. , dori 0W.. .
Иначе разхода на масло ти е чуден направо, болшинството м54-ки горят по литър на 1000 км. Аз на твое място веднага бих разкарал това масло.
Иначе за ъпдейтите - най добрия начин за някой кон отгоре е спортни изп. колектори и cold air intake (dinan) и спортни ролки за пистовия ремък (нещо такова http://www.ebay.com/itm/OBX-Power-Pulle ... 58&vxp=mtr), генерацията назад небих я бутал (ще почне много да гърми).
- Nikolay P.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 25.01.2014
- Пол: Мъж
Re: e46 330i нужда от съвети
donev_90 написа:
Още 1 въпрос за около 3500км, които навъртях за 6 месеца, от които около 2500 са градско, съм долял около 300гр. масло 10W40, това нормално ли е?
Този мотор е известен с това, че си яде повече масло, така че доливай когато се наложи и карай спокойно. Колкото до избора на масло 10w40 не е много удачен вариант, едно 5w40 ще се отрази доста добре на двигателя.

- donev_90
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 6.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
- Мечтае да кара: нещо с "///M" на багажника и около 320 магарета!
- Детайли за колата: Мноу Бърза ₪₹¤© с бели джанти О.о
Re: e46 330i нужда от съвети
Понеже сам си го докарах от Германия имаше нужда от смяна на маслото и познат ми каза и затова е такова, но мерси за съветите и бързо ще го сменя с 5w40, даже свещите не съм сменил, но от колега от форура ще закупя по-горе посочените 

ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА!
- donev_90
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 6.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
- Мечтае да кара: нещо с "///M" на багажника и около 320 магарета!
- Детайли за колата: Мноу Бърза ₪₹¤© с бели джанти О.о
Re: e46 330i нужда от съвети
Маслото и свещите сменени
Благодарности на колегата "dr. peshev" за свещите и маслото е сменено с 5W40 Castrol 


ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА!
- HeBePeH
- Lulin Boys Cska Sofia
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 22.10.2008
- Местоположение: оТ СоФиЯ Бе БаТе
- Пол: Мъж
- Кара: го на все по силни тройки, е46 330i
- Мечтае да кара: ///M4™ /G65 ////AMG
Re: e46 330i нужда от съвети
Колега вече има много 330ки с този сетъп , китайски колектори ,хубав спортен филтър и качествен ремап и достигат до 260 макс.
Понеже на м54 нещо му бягат заводските коне и при дино вади от 200 до 210
Понеже на м54 нещо му бягат заводските коне и при дино вади от 200 до 210
Американски форум: питаш и ти отговарят.
Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП.

Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП.

- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: e46 330i нужда от съвети
luizov написа:donev_90 написа:За момента нямам желание на сменям touringa.
Колеги какво ви е мнението за тези свещи ---> http://moto-bg.eu/%D1%81%D0%B2%D0%B5%D1 ... k-bkr6equp <-----
Колата се кара на бензин, предимно 100-октана, рядко сипвам 95.
Още 1 въпрос за около 3500км, които навъртях за 6 месеца, от които около 2500 са градско, съм долял около 300гр. масло 10W40, това нормално ли е?
Колега, извинявай ама малко несерьозно ми звучат всичките тези скъпи ъпдейти за които си писал на фона на масло 10w40. Да не ме разбереш погрешно - не се заяждам, но всяко едно бмв след 98-ма година се кара само със синтетични масла, на този мотор му трябва поне 5W.. , dori 0W.. .
Иначе разхода на масло ти е чуден направо, болшинството м54-ки горят по литър на 1000 км. Аз на твое място веднага бих разкарал това масло.
Иначе за ъпдейтите - най добрия начин за някой кон отгоре е спортни изп. колектори и cold air intake (dinan) и спортни ролки за пистовия ремък (нещо такова http://www.ebay.com/itm/OBX-Power-Pulle ... 58&vxp=mtr), генерацията назад небих я бутал (ще почне много да гърми).
аз пък съм на мнение че си е сменил маслото напразно,само го набутахте човека,камоли 330и няма и турбо няма и нищо,преди време карах 320д 136 коня и секи вика 5-40 да ама имах много голямо количество масло 10-40 мобил и на този фон недавах пари при положение че имам-хем там се маже и турбина,След 6 години и 120 000 километра двигателчето си звънкаше и нямаше дерт.А на бензина е още по безобидно,наи-много сега с 5-40 да му гори повече масло.По важно е да има масло отколкото какво е,досега несъм чул да се развали двигател които е каран с 10-40,ако няма хич масло стават бели ама да има някво квото и да е е по-добре.Можеше да кара и да си го смени като доиде време за смяна а не да хвърли 150 лева на вятара

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани