Вдига много темп на антифриза - 109гр.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Вдига много темп на антифриза - 109гр.
Днес в задръстването забелязох че запуши от към предния капак. Стрелката на темп. беше закована на 12 часът точно в средата...взех веднага мерки...като не можех никъде да отбия - вкл. веднага парното на 33 градуса и последна степен...отбих и вдигнах капака...маркуча към разширителният съд беше горещ - но капачката на съда студена и перката си виеше доволно мощно...влязох в скритото меню на вкл. парно на 33 градуса....изпържих се ама....
Не съм вдигал повече от 2000 об. никъде през целият път....повечето даже на на 1500 об. и с 25 км в час на трета ск. е карано.
радиатора е напълнен октомври с 4 л. концентрат за минус 75 градуса и каквото има останало недоизточено е вътре - може би към 1.5 литра чешмянка от лятото.
Не съм вдигал повече от 2000 об. никъде през целият път....повечето даже на на 1500 об. и с 25 км в час на трета ск. е карано.
радиатора е напълнен октомври с 4 л. концентрат за минус 75 градуса и каквото има останало недоизточено е вътре - може би към 1.5 литра чешмянка от лятото.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Вдига много темп на антифриза - 109гр.
Демирев написа:Днес в задръстването забелязох че запуши от към предния капак. Стрелката на темп. беше закована на 12 часът точно в средата...взех веднага мерки...като не можех никъде да отбия - вкл. веднага парното на 33 градуса и последна степен...отбих и вдигнах капака...маркуча към разширителният съд беше горещ - но капачката на съда студена и перката си виеше доволно мощно...влязох в скритото меню на вкл. парно на 33 градуса....изпържих се ама....
Не съм вдигал повече от 2000 об. никъде през целият път....повечето даже на на 1500 об. и с 25 км в час на трета ск. е карано.
радиатора е напълнен октомври с 4 л. концентрат за минус 75 градуса и каквото има останало недоизточено е вътре - може би към 1.5 литра чешмянка от лятото.
Мисля,че отдавна би трябвало да знаеш,че температура от 105 до 109 градуса си е напълно нормална за тези мотори.Запушването най-вероятно се дължи на вода попаднала по радиатора и в последствие се е изпарила и е придобила агрегатното състояние пара карайки те да си мислиш,че нещо не ти е наред с каляската.

ПП.Въпреки това не е лошо колата да се следи дали не ходи над 109 градуса,провери тройниците за течове както и разширителния съд.Термостата ако не е читав да се замени и така.
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Вдига много темп на антифриза - 109гр.
Демирев написа:радиатора е напълнен октомври с 4 л. концентрат за минус 75 градуса и каквото има останало недоизточено е вътре - може би към 1.5 литра чешмянка от лятото.
Ама в Сибир ли ще ходиш с тоз концентрат ?!
Нали знаеш, че колкото антифриза е по-концентриран, толкова по-лош топлоносител е !

Максимум за -30 градуса ...
Виж провери на колко градуса е, и ако е на повече - вземи мерки да го разредиш !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Вдига много темп на антифриза - 109гр.
Температура на двигателя, по-висока от 100 градуса при температура на въздуха, по-ниска от 10 градуса е признак за лоша циркулация на охлаждащата течност. Опитвам се да си представя какво ще се получи след шест месеца при температури на въздуха от порядъка на 30 градуса?
Тук не искам да хвърлям колегата в тръстиката, защото нещата са доста комплексни. Като начало е добра да се провери вискозитета на охлаждащата течност, а след това термостата.
Тук не искам да хвърлям колегата в тръстиката, защото нещата са доста комплексни. Като начало е добра да се провери вискозитета на охлаждащата течност, а след това термостата.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Вдига много темп на антифриза - 109гр.
ивчо написа:Демирев написа:радиатора е напълнен октомври с 4 л. концентрат за минус 75 градуса и каквото има останало недоизточено е вътре - може би към 1.5 литра чешмянка от лятото.
Ама в Сибир ли ще ходиш с тоз концентрат ?!
Нали знаеш, че колкото антифриза е по-концентриран, толкова по-лош топлоносител е !![]()
Максимум за -30 градуса ...
Виж провери на колко градуса е, и ако е на повече - вземи мерки да го разредиш !
Хич не е за Сибир. За Варна си е - където януари - началото на февр. често падат нощем на минус 20 градуса и с влажноста и северният вятър става страшно усещат се като минус 25.
Нямам представа колка вода е останала недоизточена и затова съм налял гъст концентрат. Да съм спокоен че ще държи на минус 30 със сигурност.
Термостата е сменен миналата година.
Доливах преди няколко дни още концентрат...може да е влязъл въздух в с-мата...утре ще отворя пробката до капачката - да видим дали ще се обезвъздуши.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Вдига много темп на антифриза - 109гр.
Отиди и си провери системата на колко градуса е. В момента съм сигурен, че сместа ти не е хич течна като вода и не охлаждаш както трябва!
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Вдига много темп на антифриза - 109гр.
Термостата на М43В19 отваря на 105 градуса, така че тази температура си е нормална, още повече, че става въпрос за движение в града, тоест с малка скорост и спирания придружени с работа на място. Само за информация мога да спомена, че М43В18 със 95 градусов термостат поддържа 103 градуса, а на 107 тръгва бавната скорост на вентилатора /колата е без виско и е само с ел. перка/, това по живи данни при диагностика. С тези показания колата не мога да я счупя вече 90 000 км.
, като няма и намек от прегряване.Така че стига плашихте колегата, да не забравяме, че и системата е под налягане, изместващо кипването в доста по-високи градуси. А виж, за антифриза съм съгласен, че не бива да е толкова концентриран.

only rear wheel drive
- IKN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 /316i
Re: Вдига много темп на антифриза - 109гр.
Демирев написа:ивчо написа:Демирев написа:радиатора е напълнен октомври с 4 л. концентрат за минус 75 градуса и каквото има останало недоизточено е вътре - може би към 1.5 литра чешмянка от лятото.
Ама в Сибир ли ще ходиш с тоз концентрат ?!
Нали знаеш, че колкото антифриза е по-концентриран, толкова по-лош топлоносител е !![]()
Максимум за -30 градуса ...
Виж провери на колко градуса е, и ако е на повече - вземи мерки да го разредиш !
Хич не е за Сибир. За Варна си е - където януари - началото на февр. често падат нощем на минус 20 градуса и с влажноста и северният вятър става страшно усещат се като минус 25.
Нямам представа колка вода е останала недоизточена и затова съм налял гъст концентрат. Да съм спокоен че ще държи на минус 30 със сигурност.
Термостата е сменен миналата година.
Доливах преди няколко дни още концентрат...може да е влязъл въздух в с-мата...утре ще отворя пробката до капачката - да видим дали ще се обезвъздуши.
Не е влязъл въздух ,щом перката върти и парното ще те опече значи термоса е отворил . Ако имаше въздух нямаше да има
циркулация и яко парно . Както ти казаха вече ,малко си прекалил с концентрата , но 109 гр. не са фатални за тоя мотор . Щом
стрелката стои строго вертикална ,вс. е наред .
- desislav88
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318CI
- Мечтае да кара: е92
Re: Вдига много темп на антифриза - 109гр.
Колата си работи напълно нормално, днес проверих моята 318ci след агресивно каране беше на 109гр. включена перка. Колата е с нов термостат ,водна помпа и антифриз от дарукар сменени лятото. Антифриза ми е с консистенция за -40гр .
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани