Не стига ток до бензиновата помпа е46 318 2000г.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Не стига ток до бензиновата помпа е46 318 2000г.
Колата е с газов инжекцион вчера запали на бензин както е редно и угасна, след опити да запали пробвах директно на газ и пали без проблеми върви и всичко е както трябва, замерих при помпата не идва плюс към нея , бушона го проверих и е ок,имали някое реле за помпата ,преди или след бушона е и ако някой знае ,кое точно е от всичките в жабката.Благодаря предварително за отзовалите се.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Не стига ток до бензиновата помпа е46 318 2000г.
Благодаря на колегата за линка, а може ли някой да помогне ,релето преди бушона ли е вързано или след бушона , и как може да се провери дали работи коректно въпросното реле?

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Не стига ток до бензиновата помпа е46 318 2000г.
pepy_81 написа:Благодаря на колегата за линка, а може ли някой да помогне ,релето преди бушона ли е вързано или след бушона , и как може да се провери дали работи коректно въпросното реле?
Колега, след този въпрос, сигурно ще има серия от още въпроси.

Основните части на електромагнитното реле са електромагнит, котва и превключвател. Електромагнитът представлява електрически проводник, намотан на бобина със сърцевина от феромагнитен материал. Котвата е пластина от магнитен материал, която чрез лостче управлява контактите. При пропускане на електричен ток през намотката на електромагнита възниква магнитно поле което притегля котвата към сърцевината и тя превключва контактите. Самите превключватели могат да бъдат прекъсващи, свързващи или просто превключващи.
Трябва да провериш дали се подава управляващо напрежение на бобината,ако се подава, а котвата не се задейства, трябва да се провери дали няма прекъсната намотка на бобината. Ако всичко е наред, трябва да се провери, когато се задейства котвата, дали на изхода на контактите има напрежение. Ако няма, трябва да се провери дали на входа на контактите има напрежение, ако има, проблема е в самите контакти- може би имат нагар.

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани