М54Б25 проблем с оборотите и още нещо
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
М54Б25 проблем с оборотите и още нещо
Здравейте колеги,
от известно време имам проблем с ниските обороти.
1. Когато запаля колата на студен мотор всичко отначало изгледа добре.
Пали лесно, в началото докато малко позагрее оборотите са високи, след това равномерно затихват, помпата за EURO 4 се вкл. и т.н.
При първото подаване на леко газ има едно понижаване на оборотите почти да загасне и след това започване развъртането.
Ако леко подам газ и веднага си върна крака от газта дори може да загасне.
След 1, 2 подавания на газ проблема изчезва.
На топъл мотор го няма въпросния проблем.
2. Другият проблем се получава, когато колата заграе.
Започва да издава странен шум, някакво свирене/тракане.
Чува се от към колектора. Първоначално мислех, че е от някакви ролки и т.н.
В интернет намерих мотор със сходни симптоми (след 1:30 се чува най-ясно).
https://www.youtube.com/watch?v=MH_ZMhSy_cQ
Събота извадих DISA клапата, защото ми се чува и от нея някакво тракане.
Като цяло е в добро състояние, има леко луфт, но ще поръчам един rebuild kit от ebay и ще я оправя.
Доколкото разбирам клапата е затворена в ниските обороти и след 3500+ се отваря.
За да е затворена се подава напрежение още при контакт.
Замерих напрежението при контакт, което идва на буксата и ми се стори ниско, ~7V.
Все едно има прекъсната маса, защото като взема плюс от буксата и маса от купето и мултицета показва 12V.
Очаквам вашите предложения и благодаря предварително!
от известно време имам проблем с ниските обороти.
1. Когато запаля колата на студен мотор всичко отначало изгледа добре.
Пали лесно, в началото докато малко позагрее оборотите са високи, след това равномерно затихват, помпата за EURO 4 се вкл. и т.н.
При първото подаване на леко газ има едно понижаване на оборотите почти да загасне и след това започване развъртането.
Ако леко подам газ и веднага си върна крака от газта дори може да загасне.
След 1, 2 подавания на газ проблема изчезва.
На топъл мотор го няма въпросния проблем.
2. Другият проблем се получава, когато колата заграе.
Започва да издава странен шум, някакво свирене/тракане.
Чува се от към колектора. Първоначално мислех, че е от някакви ролки и т.н.
В интернет намерих мотор със сходни симптоми (след 1:30 се чува най-ясно).
https://www.youtube.com/watch?v=MH_ZMhSy_cQ
Събота извадих DISA клапата, защото ми се чува и от нея някакво тракане.
Като цяло е в добро състояние, има леко луфт, но ще поръчам един rebuild kit от ebay и ще я оправя.
Доколкото разбирам клапата е затворена в ниските обороти и след 3500+ се отваря.
За да е затворена се подава напрежение още при контакт.
Замерих напрежението при контакт, което идва на буксата и ми се стори ниско, ~7V.
Все едно има прекъсната маса, защото като взема плюс от буксата и маса от купето и мултицета показва 12V.
Очаквам вашите предложения и благодаря предварително!
- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: М54Б25 проблем с оборотите и още нещо
Ще следя с интерес. Има същият проблем като 1. След като изключи смукача при леко подаване на газта бобротите падат,като загрее двигателя проблема изчезва.
Re: М54Б25 проблем с оборотите и още нещо
Надявам се знаещите колеги да се вкл. и до края на седмицата да събера някакви предложения.
Сега поръчах този rebuild kit. Излезна малко солено 179лв. с доставка до БГ, но по-добре от дару кар, където цялата клапа е 400+ лв.
http://x8r.co.uk/index.php/products/bmw ... 2-2-5.html
Сега поръчах този rebuild kit. Излезна малко солено 179лв. с доставка до БГ, но по-добре от дару кар, където цялата клапа е 400+ лв.
http://x8r.co.uk/index.php/products/bmw ... 2-2-5.html
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани