Омаслени бобини

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 27.01.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S

Омаслени бобини

Мнение от KpuB4o » 16 Ное 2014, 21:45

Здравейте колеги, днес сменях свещите (е46 2002г N42 мотор) и забелязах, че по самите бобини има леко омасляване. Това означава че гарнитурата на клапаните изпуска ли? Омасляването е съвсем леко, ако не се пипне дори не личи на пръв поглед, възможно ли е за да влязат по лесно да са ги мазнали леко ? И друг въпрос, как вървят номерата на цилиндрите на този мотор, защото никъде не видях да пише, а искам да завъртя бобината от четвърти цилиндър на първи ? Благодаря.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Омаслени бобини

Мнение от unikalen88 » 17 Ное 2014, 10:23

като застанеш пред колата и гледаш двигателя,би трябвало този този към теб тъдето е да е н1 а този към прозореца да е н4.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 27.01.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S

Re: Омаслени бобини

Мнение от KpuB4o » 17 Ное 2014, 11:21

Мерси, реших че може да са разбъркани някак си.

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 29.01.2013
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 '04
Мечтае да кара: BMW CSL 3.0

Re: Омаслени бобини

Мнение от dido_dulgiq » 17 Ное 2014, 22:55

Маслото няма от къде другаде да дойде освен от гарнитурата на капака на клапаните, и по-точно от частта която е около отворите за монтаж на свещите бобините.
Сменяй и си свиркай защото пораженията от маслото върху лулите може да бъдат доста сериозни, ако не се отстрани навреме проблема.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 27.01.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S

Re: Омаслени бобини

Мнение от KpuB4o » 21 Ное 2014, 3:10

За да се смени тази гарнитура, има ли други гарнитури над нея които също трябва да се сменят ? Предполагам тази на капака на главата ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 17.10.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 touring

Re: Омаслени бобини

Мнение от desoxr » 21 Ное 2014, 11:34

Здравей колега!Гарнитурата на капака на клапаните няма нищо общо с гнездата за бубините!Тези гнезда представляват едни тръбички в двата края на които има О-ринг уплатнители!Те са виновни за пропускането на масло!Но тъи като за да ги смениш,трябва да свалиш капака на клапаните е добре да смениш и неговата гарнитура а и други такива,като тази на моторчето на валвтроника тази на датчика за положение на валовете! :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 27.01.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S

Re: Омаслени бобини

Мнение от KpuB4o » 11 Яну 2015, 14:28

Мерси колеги, ще продължа темата за да не пускам нова, виждам че от конзолата на масления филтър също лекичко сълзи, там как стоят нещата пак ли е на О-пръстени ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 17.10.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 touring

Re: Омаслени бобини

Мнение от desoxr » 12 Яну 2015, 1:41

Там е профилна гумена гарнитура,смяната и е много лесна,но е хубаво да я смениш в комплект с тази на охладителя на маслото!
http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-S ... exchanger/ Номер 5 и 6 от схемата!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 27.01.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S

Re: Омаслени бобини

Мнение от KpuB4o » 12 Яну 2015, 12:01

Мерси колега, а при смяната нужно ли е допълнително мазане със силикон или така си я слагам и притягам ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 17.10.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 touring

Re: Омаслени бобини

Мнение от desoxr » 12 Яну 2015, 13:58

Никакви силикони!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 27.01.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S

Re: Омаслени бобини

Мнение от KpuB4o » 20 Яну 2015, 12:59

Дали ще може и на тази гарнитура на моторчето на валвтроника и на датчика за положение на валовете също да ми дадете схема, защото нещо не мога да се ориентирам в сайта къде да я намеря, благодаря.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 17.10.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 touring

Re: Омаслени бобини

Мнение от desoxr » 20 Яну 2015, 13:24

Ето! http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15 номер 10 е гарнитурата на моторчето и http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15 номер 7 е за датчика!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 27.01.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S

Re: Омаслени бобини

Мнение от KpuB4o » 01 Фев 2015, 1:02

Днес смених гарнитурите при масления филтър, но при капака на клапаните стана малко засечка, в комплекта на гарнитурата имаше само 4 О-пръстена, 2 малки и 2 големи, като изобщо не знаех, че трябва да са от всички по 4, на всичкото отгоре на 2ри или 3ти цилиндър за да се извадят конусчетата, трябва да се свалят и двата вала и става голямо мазало. Та смених О пръстените на 1 и 4 цилиндър и вътрешната и външна гарнитура на клапаните, както и гарнитурите на валветроника и датчика за положението на валовете. Най много течове имаше от гарнитурата на датчика за вала, от външната гарнитура на капака и при масления филтър. При свещите не беше толкова зле положението, на двата цилиндъра на които не успя хда сменя пръстените мазнах малко силикон Виктор Ренц дано ги закрепи малко.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook