Теч масло

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 15.01.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
Мечтае да кара: M5

Теч масло

Мнение от Pesho_1 » 12 Ное 2014, 10:16

Вчера влизах в канала за да си сменям биалетките и забелязах че компресора на климатика е облян в задната си част в масло.Предполагам е от двигателя понеже забелязах лек спад на маслото (не сам му доливал) но предположих че е от наближаващия интервал за смяната му.карам го с 5в30!
Питането ми е някой знае ли или предполага ли от каде може да е това омасляване което не е малко.То е ясно че ще се разглабя всичко отгоре за да се гледа но в момента колата най-много ми трябва и няма да е скоро.
Колата е 320 д 150 к.с. 2002 година фейс.
Благодаря предварително
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 18.04.2010
Местоположение: София - град
Пол: Мъж
Кара: тъжно друга марка :(
Мечтае да кара: Пак BMW

Re: Теч масло

Мнение от The Edge » 12 Ное 2014, 21:43

Да не е от самия компресор ? Иначе от дясно е и турбината .. :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
Мечтае да кара: M6 разбира се

Re: Теч масло

Мнение от Gancho » 12 Ное 2014, 22:21

Колега и моята е така и на един приятел същата работа.Не се притеснявай май при всички 150кс го има това омасляване на компресора с масло.До колкото съм запознат маслото идва от някакви уплатнения от турбото но то е минимално колиество масло.Моята за 10000км. ми губи накъде около 400-500гр. масло.Маслото ми е БМВ 5в40.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Теч масло

Мнение от vvasilev1 » 13 Ное 2014, 8:17

Почти съм сигурен, че е от турбото.
Аз смених тази част 13712247398 .
Това е едно гумено кръгло уплътнение , което се слага на въздуховода, който е от въздушния филтър до до турбото.
Монтира се от страната на турбото.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=20

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 15.01.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
Мечтае да кара: M5

Re: Теч масло

Мнение от Pesho_1 » 13 Ное 2014, 20:26

Теча не е от компресора на климатика!!!Всичко което видях до колкото можех е че е някаде над самия компресор и то в неговия краи както и всичко около него!От пред от към ремъците няма капка масло.Явно тече от някаде мисля си да не би да е от маркуча който храни самата турбина с масло или някаква гърнитурка!
Колегата Василев споменава за фланеца от пред на турбото - възможно е но от каде да е дошло маслотото .... трябва да има проблем с турбината а тя преди 10000 км нямаше нито омазано около нея нито загуба на масло имаше само нормалните за мене маслени пари който бяха едвам доуловими ...
Съмнявам се в маркуча за хранене с масло на самия турбокомпресор...
Някой нещо ???
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 306
Регистриран на: 21.02.2005
Пол: Мъж
Кара: Е46, Е91
Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09

Re: Теч масло

Мнение от cgm » 13 Ное 2014, 20:43

Колега при мен се оказа скъсана скоба на маркуча за масло, който излиза от турбото.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Теч масло

Мнение от vvasilev1 » 13 Ное 2014, 21:47

Без да поразглобиш няма как да се види.
Махни корите на мотора от горна страна и свали въздуховода към турбината.
При мен тази гума беше тотално спечена и просто с времето от там се образуват малки капчици от турбината, които капват върху задната страна на компресора на климатика. Гумичката беше около 20 лева. Продава се само ОЕМ.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 3.04.2008

Re: Теч масло

Мнение от alexbg77 » 19 Ное 2014, 17:08

Аз имах същия проблем. Двигателя отдолу беше много омаслен, чак имаше и малки капчици. Закарах я на майстора ми и той смени няколко уплътнения и вече няма проблем. Всичко е сухо. Всичко струваше около 30-тина лева.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook