Долях антифриз и започна да загрява
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Долях антифриз и започна да загрява
Здравейте, колеги. Днес забелязах, че нивото на антифриза малко ми е намаляло и реших да долея. Долях догоре /така че да виждам червената течност като махна капачката/ и тръгнах да шофирам. Първоначално нямаше проблеми, обаче към края на маршрута ми започнах да раздавам яко газ и колата за малко щеше да прегрее. Започна да вдига температурата над средата и то доста бързо. Светна и червената лампа на уреда, който отчита температурата.Веднага спрях, загасих я и я оставих така. За късмет това се случи на 50 метра от вкъщи, та колата си е още там и не успя да прегрее. Никога досега не ми е правила такъв проблем. Всичко се случи след доливането на антифриза.
Възможно ли е да е станало защото съм долял догоре и като съм започнал да настъпвам, течността се е разширила от топлината и няма накъде да излезе и моторът е започнал да загрява?
Утре сутрин като колата е студена какво да направя? Има ли начин да изсмукам отнякъде антифриз, за да намалее нивото му /например като махна капачката и със спринцовка, или и аз не знам как/?
Другото, което ми направи впечатление е следното - въпреки че температурата беше висока, като дадох на контакт не чух някаква перка да охлажда мотора? Да не би от това да е загрял? Въпреки че лятото съм раздавал газ на 35 градуса външна температура и никога не ми е загрявала.
Дайте съвет какво да правя като отида до колата утре. Според мен всичко започна след доливането на антифриз, защото често давам газ, а никога не съм имал подобни проблеми, преди да долея.
Възможно ли е да е станало защото съм долял догоре и като съм започнал да настъпвам, течността се е разширила от топлината и няма накъде да излезе и моторът е започнал да загрява?
Утре сутрин като колата е студена какво да направя? Има ли начин да изсмукам отнякъде антифриз, за да намалее нивото му /например като махна капачката и със спринцовка, или и аз не знам как/?
Другото, което ми направи впечатление е следното - въпреки че температурата беше висока, като дадох на контакт не чух някаква перка да охлажда мотора? Да не би от това да е загрял? Въпреки че лятото съм раздавал газ на 35 градуса външна температура и никога не ми е загрявала.
Дайте съвет какво да правя като отида до колата утре. Според мен всичко започна след доливането на антифриз, защото често давам газ, а никога не съм имал подобни проблеми, преди да долея.
- bmwpower46
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 17.08.2014
- Пол: Мъж
Re: Долях антифриз и започна да загрява
Прекалено много си сипал трябва да изскочи пръчката а не да виждат течността като отвориш капачката
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Долях антифриз и започна да загрява
Имаш някакъв проблем, който се е застъпил с доливането.Няма как за това че е до горе да загрее, най-малкото,че при смяна на антифриз така се обезвъздушава.Виж си утре на студен мотор пак течността покарай да видиш дали ше загрее и тогава го мисли.
П.П Ако тръгне да загрява пусни парното на макс,а не я гаси.
П.П Ако тръгне да загрява пусни парното на макс,а не я гаси.
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Долях антифриз и започна да загрява
Не знам с какво си виско или Ел. перка проверете го задължително , второто от което страдах скоро термостата да ти е блокирал , ще се разбере като загрее и ако чуваш че ври о долния маркуч е студен друго е водната помпа . Провери ги в този ред няма да збъркаш
За милиони-няма закони.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Долях антифриз и започна да загрява
Прилича на водна помпа.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Долях антифриз и започна да загрява
Виж маркуча след термостата (долния) дали загрява след като стрелката е стигнала средата и след като си подавал известно време газ до 2.5-3к , ако тоя маркуч е студен /хладен , а не горещ (като горния) , вероятно не ти отваря термостата ....
Прегледай и виско/ел.перка (както вече ти казаха), водната помпа също не е извън подозрение .... . Не казваш дали си карал дълъг път или къси разстояния и за колко време след стартиране на мотора се е появил проблема (за подаването на газа - ясно ).
Прегледай и виско/ел.перка (както вече ти казаха), водната помпа също не е извън подозрение .... . Не казваш дали си карал дълъг път или къси разстояния и за колко време след стартиране на мотора се е появил проблема (за подаването на газа - ясно ).
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Долях антифриз и започна да загрява
Дайте съвет какво да правя като отида до колата утре. Според мен всичко започна след доливането на антифриз, защото често давам газ, а никога не съм имал подобни проблеми, преди да долея.
Колега, като начало напълни и обезвъздуши системата, след това, ако е нужно може да направиш и другите проверки. На една Е36-ца с двуседмичен проблем с охлаждането- прегрява, изкипява, доливали са антифриз и т.н. се оказа, че е неправилно напълнена и обезвъздушена от някакви авто бояджии, които са оправяли нещо по-колата след удар. След доливане на около 3.5 литра антифриз всички проблеми изчезнаха.

- kosyo11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 5.01.2012
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Х3 е83 2.0д
Re: Долях антифриз и започна да загрява
Ако е долят антифриз на топъл двигател,е влязъл въздух трябва да се обезвъздуши.
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Долях антифриз и започна да загрява
Отидох сутринта до колата и първата ми задача беше да проверя антифриза - вътре нямаше нищо и беше на минимум. Явно затова е загряла. Още преди да запаля колата, напълних догоре антифриз. В момента, в който запалих мотора, отдолу започна да тече като ЛЕЙКА. За 1 минута изтече литър и половина антифриз. Изгасих колата и тъй като в това състояние не може да се кара, извиках Пътна помощ. Закарахме я в сервиз и тези дни майсторът ще я поправи и ще се разбере от какво е.
Наведох се отдолу под нея, за да видя откъде тече, но не можах да разбера. Течът е някъде на нивото на левия фар, но ми се струва че просто някъде отгоре се стича и капе оттам. Не знам къде да гледам точно. След като я изгасих, продължи да тече, но по-слабо и така докато не изтече всичко.
Така като гледам наистина доливането не е виновно, освен ако от даването на газ не се е раздуло и да е "избило" от този въпросен маркуч, за който говорите.
Наведох се отдолу под нея, за да видя откъде тече, но не можах да разбера. Течът е някъде на нивото на левия фар, но ми се струва че просто някъде отгоре се стича и капе оттам. Не знам къде да гледам точно. След като я изгасих, продължи да тече, но по-слабо и така докато не изтече всичко.
Така като гледам наистина доливането не е виновно, освен ако от даването на газ не се е раздуло и да е "избило" от този въпросен маркуч, за който говорите.
Re: Долях антифриз и започна да загрява
Може и разширителния съд да е бил тръгнал и с повечето течност/налягане да му е дошъл момента и да се e сцепил по ръба 

- rap17ka7a
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 2.08.2014
- Местоположение: Англия
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Детайли за колата: Downpipes, DCI, charge pipe+Tail BOV, JB4+BEF
Re: Долях антифриз и започна да загрява
surfboard написа:Отидох сутринта до колата и първата ми задача беше да проверя антифриза - вътре нямаше нищо и беше на минимум. Явно затова е загряла. Още преди да запаля колата, напълних догоре антифриз. В момента, в който запалих мотора, отдолу започна да тече като ЛЕЙКА. За 1 минута изтече литър и половина антифриз. Изгасих колата и тъй като в това състояние не може да се кара, извиках Пътна помощ. Закарахме я в сервиз и тези дни майсторът ще я поправи и ще се разбере от какво е.
Наведох се отдолу под нея, за да видя откъде тече, но не можах да разбера. Течът е някъде на нивото на левия фар, но ми се струва че просто някъде отгоре се стича и капе оттам. Не знам къде да гледам точно. След като я изгасих, продължи да тече, но по-слабо и така докато не изтече всичко.
Така като гледам наистина доливането не е виновно, освен ако от даването на газ не се е раздуло и да е "избило" от този въпросен маркуч, за който говорите.
Аз се борих днес с един о-пръстен на казанчето за водата. Изчетох доста теми и в чужди форуми и повярвай ми теча може да е от 100 места. Като се започне със самото казанче(сменят се на около 5 години защото пластмасата им била кофти и ставала чуплива), мине се през о-пръстените на казанчето и датчика за водата и стигнеш до всичките маркучи. Трябва да се повдигне, да се завреш отдолу и да видиш какво става. Успех.
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Долях антифриз и започна да загрява
Здравейте отново. Проблемът се оказа пробито казанче. Явно си му е дошло времето.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани