Въпрос за темпомат м52туб28
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Въпрос за темпомат м52туб28
Питането ми е следното, днес един форумен член ми подсказа че на м50туб28 темпомата тръгвал много лесно.
Всичко което било нужно било бутона на съединителя, мулти волан и няколко кабела, тъй като дросела нищо, че бил с жило - бил електрически.
Моят казус е следния. Горния мотор го имам насаден в е36.
На въпросният двигател му слагах стандартният темпомат за е36, но не ме изкефи изпълнението (малко се заиграх с жилото).
Та въпросът ми в крайна сметка е - ако си купя мулти волан от е36 (от е46 нямам идея дали ще стане) дали ще мога да подкарам темпомата ?
Какво представлява "прекарването на няколко проводника" и копчето на съединителя дали ще стане от е36 или трябва да търся такова от е46 (също нямам идея дали имат разлика) .
Наистина ли всичко от което се нуждая е волан и копче, за да се подкара автопилот на такъв дросел?

Всичко което било нужно било бутона на съединителя, мулти волан и няколко кабела, тъй като дросела нищо, че бил с жило - бил електрически.
Моят казус е следния. Горния мотор го имам насаден в е36.
На въпросният двигател му слагах стандартният темпомат за е36, но не ме изкефи изпълнението (малко се заиграх с жилото).
Та въпросът ми в крайна сметка е - ако си купя мулти волан от е36 (от е46 нямам идея дали ще стане) дали ще мога да подкарам темпомата ?
Какво представлява "прекарването на няколко проводника" и копчето на съединителя дали ще стане от е36 или трябва да търся такова от е46 (също нямам идея дали имат разлика) .
Наистина ли всичко от което се нуждая е волан и копче, за да се подкара автопилот на такъв дросел?



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Въпрос за темпомат м52туб28
ogata написа:Питането ми е следното, днес един форумен член ми подсказа че на м50туб28 темпомата тръгвал много лесно.
Всичко което било нужно било бутона на съединителя, мулти волан и няколко кабела, тъй като дросела нищо, че бил с жило - бил електрически.
Моят казус е следния. Горния мотор го имам насаден в е36.
На въпросният двигател му слагах стандартният темпомат за е36, но не ме изкефи изпълнението (малко се заиграх с жилото).
Та въпросът ми в крайна сметка е - ако си купя мулти волан от е36 (от е46 нямам идея дали ще стане) дали ще мога да подкарам темпомата ?
Какво представлява "прекарването на няколко проводника" и копчето на съединителя дали ще стане от е36 или трябва да търся такова от е46 (също нямам идея дали имат разлика) .
Наистина ли всичко от което се нуждая е волан и копче, за да се подкара автопилот на такъв дросел?
ако дросела е от е46 и компа също, наистина тогава ти трябва само мултиволан и ако нямаш машинка на съединителя, но ако има от е36 също става тя си е обикновенно ключе, включено-изключено
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Въпрос за темпомат м52туб28
oci написа:ако дросела е от е46 и компа също, наистина тогава ти трябва само мултиволан и ако нямаш машинка на съединителя, но ако има от е36 също става тя си е обикновенно ключе, включено-изключено
Ако под компа се разбира ECU-то на мотора, тогава да и дросела и компютъра са от е46.
Имам ключе от е36, остава само волан да си намеря.
Относно окабеляването - в какво се състои ?



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Въпрос за темпомат м52туб28
Понеже тая тема май е за нас е36 ентусиастите да питам да не отварям нова тема , ел перката при е46 датчика на коляното към радиатора ли я управлява ?
I'm slowly drifting


- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Въпрос за темпомат м52туб28
DirtySouth написа:Понеже тая тема май е за нас е36 ентусиастите да питам да не отварям нова тема , ел перката при е46 датчика на коляното към радиатора ли я управлява ?
НЕ тя се управлява със ширм от еку-то.
А и какво общо има твоето питане с автопилота, понеже ако си прочел темата е свързана с него. Ти не си и за нова тема понеже за ел. перката на е46 има хиляди теми, няма нужда да пишеш в тази и да задаваш не нужни въпроси, като цапаш темата на колегата. Сега остава някой да пита и за компресията на този мотор

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Въпрос за темпомат м52туб28
Идеята ми е ,че това ни записва грешки понеже не е сложено и ако може да го изчистим ще е добре ,а явно сме няколко човека в тоя филм в форума , иначе по темата давайте аз съм готов на ксперименти , имам мулти волан от е39 , мотора и екуто са ми от е46 мс42 сименс , сега кое какво и как ?
I'm slowly drifting


- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Въпрос за темпомат м52туб28
Днеска си купих ///М мултифункционален волан от е39 преди фейса - заспа на е36цата.
Бутона за съединителя също е набавен с буксичката.
От капачето с бутоните за темпомата излизат 4 проводника - лилав, бял, черен и зелен(мисля)
Някакви указания за свързване от тук нататък ?
Бутона за съединителя също е набавен с буксичката.
От капачето с бутоните за темпомата излизат 4 проводника - лилав, бял, черен и зелен(мисля)
Някакви указания за свързване от тук нататък ?



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Въпрос за темпомат м52туб28
ogata написа:Днеска си купих ///М мултифункционален волан от е39 преди фейса - заспа на е36цата.
Бутона за съединителя също е набавен с буксичката.
От капачето с бутоните за темпомата излизат 4 проводника - лилав, бял, черен и зелен(мисля)
Някакви указания за свързване от тук нататък ?
Ти лентов кабел с този волан взе ли?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Въпрос за темпомат м52туб28
stony1 написа:ogata написа:Днеска си купих ///М мултифункционален волан от е39 преди фейса - заспа на е36цата.
Бутона за съединителя също е набавен с буксичката.
От капачето с бутоните за темпомата излизат 4 проводника - лилав, бял, черен и зелен(мисля)
Някакви указания за свързване от тук нататък ?
Ти лентов кабел с този волан взе ли?
Че и здрав еърбег даже



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Въпрос за темпомат м52туб28
ogata написа:stony1 написа:ogata написа:Днеска си купих ///М мултифункционален волан от е39 преди фейса - заспа на е36цата.
Бутона за съединителя също е набавен с буксичката.
От капачето с бутоните за темпомата излизат 4 проводника - лилав, бял, черен и зелен(мисля)
Някакви указания за свързване от тук нататък ?
Ти лентов кабел с този волан взе ли?
Че и здрав еърбег даже
Бега не ме интересува. На лентовия кабел има бяла шестпинова букса. Какви са цветовете на кабелите нз тази букса?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Въпрос за темпомат м52туб28
Мисля, че имаше 5 кабела.
Кафяв, лилав, черен, бял и син.
Кафявия и синия ги имах и на предишния волан - трябва да са за клаксона.
Кафяв, лилав, черен, бял и син.
Кафявия и синия ги имах и на предишния волан - трябва да са за клаксона.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Въпрос за темпомат м52туб28
Мисля ,че 5ти беше за темпомата , но това няма голямо значение по интересното е от тук нататък какво ?
I'm slowly drifting


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Въпрос за темпомат м52туб28
ogata написа:Мисля, че имаше 5 кабела.
Кафяв, лилав, черен, бял и син.
Кафявия и синия ги имах и на предишния волан - трябва да са за клаксона.
С мисленето до тук. Сега кажи точно какви са цветовете. Кафявият и синият не ме интересуват.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани