За какво служи това....
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- viper_dg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 1.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: E46-330i
За какво служи това....
колеги какво е точно приложението на номер 7 от схемата,и може ли временно да се кара без него,защото снощи по нашите хубави улици изпадна при преминаването на един прелез...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
\oOO)_(||||) (||||)_(OOo/
\_o___\\______//___o_/
\_o___\\______//___o_/
- shaby
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 9.07.2008
- Местоположение: Местоположение:
- Пол: Мъж
- Кара: e36 coupe M50TUB20
Re: За какво служи това....
Тази пластинка държи накладките да не тракат, не е проблем да си караш така докато намериш друга. 

Последна промяна shaby на 07 Ное 2014, 10:56, променена общо 1 път
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: За какво служи това....
Точно - притиска леко накладките към супорта, за да не тракат в него или в диска, докато караш. Може и без нея.
Excellent! Steven is my name!
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: За какво служи това....
Може, ама май не си карал по павета ...
За 34-ката струват по 12 лв предните, и 4 лв задните на бр за АТЕ !
За 34-ката струват по 12 лв предните, и 4 лв задните на бр за АТЕ !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: За какво служи това....
viper_dg написа:колеги какво е точно приложението на номер 7 от схемата,и може ли временно да се кара без него,защото снощи по нашите хубави улици изпадна при преминаването на един прелез...
Колега, това е вид пружина, която фиксира накладките в определено положение и без нея се износват много неравномерно- виждал съм едната износена почти два пъти повече от другата, при това за сравнително кратко време. Не е много скъпа, дори и оригинална, така, че по-добре я сложи по-бързо. Желателно е да е оригинална, защото, ако е изработена от неподходяща стомана, може бързо да изгуби пружиниращите си качества и да изпадне отново или да започне да изпълнява функцията си непълноценно.
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: За какво служи това....
zvetiko написа:viper_dg написа:колеги какво е точно приложението на номер 7 от схемата,и може ли временно да се кара без него,защото снощи по нашите хубави улици изпадна при преминаването на един прелез...
Колега, това е вид пружина, която фиксира накладките в определено положение и без нея се износват много неравномерно- виждал съм едната износена почти два пъти повече от другата, при това за сравнително кратко време. Не е много скъпа, дори и оригинална, така, че по-добре я сложи по-бързо. Желателно е да е оригинална, защото, ако е изработена от неподходяща стомана, може бързо да изгуби пружиниращите си качества и да изпадне отново или да започне да изпълнява функцията си непълноценно.
Пълни глупости говориш , служи единствено да не хлопа накладката ..... По тази логика защо има само от едната страна

За милиони-няма закони.
- kalmuchito
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 14.04.2011
- Местоположение: Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330d
Re: За какво служи това....
именно без нея хлопат и дранчът малко.....а за износването неравномерно си има други фактори като дискове например







- IKN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 /316i
Re: За какво служи това....
Ако едната накладка се износва значително повече от другата ,причината е най вече във
водачите /направляващите/болтове на супорта - заклинване ,голям луфт ,замърсяване и т.н.
Пружинната скоба единствено служи да не дрънчат накладките.
водачите /направляващите/болтове на супорта - заклинване ,голям луфт ,замърсяване и т.н.
Пружинната скоба единствено служи да не дрънчат накладките.
- viper_dg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 1.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: E46-330i
Re: За какво служи това....
IKN написа:Ако едната накладка се износва значително повече от другата ,причината е най вече във
водачите /направляващите/болтове на супорта - заклинване ,голям луфт ,замърсяване и т.н.
Пружинната скоба единствено служи да не дрънчат накладките.
и аз така си мислех че е скоба за стягане на накладките.....може и като сменях дисковете с нови да не съм я закрепил правилно но от 2 месеца сега да изпадне


\oOO)_(||||) (||||)_(OOo/
\_o___\\______//___o_/
\_o___\\______//___o_/
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: За какво служи това....
don't be написа:zvetiko написа:viper_dg написа:колеги какво е точно приложението на номер 7 от схемата,и може ли временно да се кара без него,защото снощи по нашите хубави улици изпадна при преминаването на един прелез...
Колега, това е вид пружина, която фиксира накладките в определено положение и без нея се износват много неравномерно- виждал съм едната износена почти два пъти повече от другата, при това за сравнително кратко време. Не е много скъпа, дори и оригинална, така, че по-добре я сложи по-бързо. Желателно е да е оригинална, защото, ако е изработена от неподходяща стомана, може бързо да изгуби пружиниращите си качества и да изпадне отново или да започне да изпълнява функцията си непълноценно.
Пълни глупости говориш , служи единствено да не хлопа накладката ..... По тази логика защо има само от едната страна
Ако я няма тая скоба целия апарат се мести назад и напред, махни скобата и бутни целия апарат в някоя посока да видиш как се мести. Напълно възможно е ако се кара дълго време без скобата да се износи повече в единия или другия край накладката. Независимо, че е само една скоба е супер важна за да стой апарата фиксиран
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
Re: За какво служи това....
bscsystem написа:don't be написа:zvetiko написа:viper_dg написа:колеги какво е точно приложението на номер 7 от схемата,и може ли временно да се кара без него,защото снощи по нашите хубави улици изпадна при преминаването на един прелез...
Колега, това е вид пружина, която фиксира накладките в определено положение и без нея се износват много неравномерно- виждал съм едната износена почти два пъти повече от другата, при това за сравнително кратко време. Не е много скъпа, дори и оригинална, така, че по-добре я сложи по-бързо. Желателно е да е оригинална, защото, ако е изработена от неподходяща стомана, може бързо да изгуби пружиниращите си качества и да изпадне отново или да започне да изпълнява функцията си непълноценно.
Пълни глупости говориш , служи единствено да не хлопа накладката ..... По тази логика защо има само от едната страна
Ако я няма тая скоба целия апарат се мести назад и напред, махни скобата и бутни целия апарат в някоя посока да видиш как се мести. Напълно възможно е ако се кара дълго време без скобата да се износи повече в единия или другия край накладката. Независимо, че е само една скоба е супер важна за да стой апарата фиксиран
Кажи верно



Както колегите са казали, служи само да не дрънкат накладките.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: За какво служи това....
Интересно, как държи накладката, като не се допира до нея
Планката/пружината държи плуващата част на апарата да не се посуква, накладките да са успоредни на диска.
Не твърдя, че съм прав, последно време съм объркан в знанията си
Не е добре да се кара без нея, както колега по-нагоре го беше написал.

Планката/пружината държи плуващата част на апарата да не се посуква, накладките да са успоредни на диска.
Не твърдя, че съм прав, последно време съм объркан в знанията си

Не е добре да се кара без нея, както колега по-нагоре го беше написал.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани