За какво служи това....

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 1.05.2009
Местоположение: София
Кара: E46-330i

За какво служи това....

Мнение от viper_dg » 06 Ное 2014, 15:02

колеги какво е точно приложението на номер 7 от схемата,и може ли временно да се кара без него,защото снощи по нашите хубави улици изпадна при преминаването на един прелез...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
\oOO)_(||||) (||||)_(OOo/
\_o___\\______//___o_/

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 9.07.2008
Местоположение: Местоположение:
Пол: Мъж
Кара: e36 coupe M50TUB20

Re: За какво служи това....

Мнение от shaby » 06 Ное 2014, 15:07

Тази пластинка държи накладките да не тракат, не е проблем да си караш така докато намериш друга. :)
Последна промяна shaby на 07 Ное 2014, 10:56, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: За какво служи това....

Мнение от Borymeckata » 06 Ное 2014, 15:16

Точно - притиска леко накладките към супорта, за да не тракат в него или в диска, докато караш. Може и без нея.
Excellent! Steven is my name!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1821
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: За какво служи това....

Мнение от ивчо » 06 Ное 2014, 15:19

Може, ама май не си карал по павета ...
За 34-ката струват по 12 лв предните, и 4 лв задните на бр за АТЕ !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6273
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: За какво служи това....

Мнение от zvetiko » 06 Ное 2014, 20:34

viper_dg написа:колеги какво е точно приложението на номер 7 от схемата,и може ли временно да се кара без него,защото снощи по нашите хубави улици изпадна при преминаването на един прелез...


Колега, това е вид пружина, която фиксира накладките в определено положение и без нея се износват много неравномерно- виждал съм едната износена почти два пъти повече от другата, при това за сравнително кратко време. Не е много скъпа, дори и оригинална, така, че по-добре я сложи по-бързо. Желателно е да е оригинална, защото, ако е изработена от неподходяща стомана, може бързо да изгуби пружиниращите си качества и да изпадне отново или да започне да изпълнява функцията си непълноценно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: За какво служи това....

Мнение от don't be » 06 Ное 2014, 22:56

zvetiko написа:
viper_dg написа:колеги какво е точно приложението на номер 7 от схемата,и може ли временно да се кара без него,защото снощи по нашите хубави улици изпадна при преминаването на един прелез...


Колега, това е вид пружина, която фиксира накладките в определено положение и без нея се износват много неравномерно- виждал съм едната износена почти два пъти повече от другата, при това за сравнително кратко време. Не е много скъпа, дори и оригинална, така, че по-добре я сложи по-бързо. Желателно е да е оригинална, защото, ако е изработена от неподходяща стомана, може бързо да изгуби пружиниращите си качества и да изпадне отново или да започне да изпълнява функцията си непълноценно.

Пълни глупости говориш , служи единствено да не хлопа накладката ..... По тази логика защо има само от едната страна ;)
За милиони-няма закони.

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 14.04.2011
Местоположение: Силистра
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330d

Re: За какво служи това....

Мнение от kalmuchito » 07 Ное 2014, 0:34

именно без нея хлопат и дранчът малко.....а за износването неравномерно си има други фактори като дискове например :driving: :driving: :driving: :driving: :driving:
:)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 17.05.2010
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е46 /316i

Re: За какво служи това....

Мнение от IKN » 07 Ное 2014, 1:22

Ако едната накладка се износва значително повече от другата ,причината е най вече във
водачите /направляващите/болтове на супорта - заклинване ,голям луфт ,замърсяване и т.н.
Пружинната скоба единствено служи да не дрънчат накладките.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 1.05.2009
Местоположение: София
Кара: E46-330i

Re: За какво служи това....

Мнение от viper_dg » 07 Ное 2014, 14:45

IKN написа:Ако едната накладка се износва значително повече от другата ,причината е най вече във
водачите /направляващите/болтове на супорта - заклинване ,голям луфт ,замърсяване и т.н.
Пружинната скоба единствено служи да не дрънчат накладките.

и аз така си мислех че е скоба за стягане на накладките.....може и като сменях дисковете с нови да не съм я закрепил правилно но от 2 месеца сега да изпадне :dunno: .....но няма значение мерси за отговорите... :bchug:
\oOO)_(||||) (||||)_(OOo/
\_o___\\______//___o_/

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: За какво служи това....

Мнение от bscsystem » 07 Ное 2014, 15:42

don't be написа:
zvetiko написа:
viper_dg написа:колеги какво е точно приложението на номер 7 от схемата,и може ли временно да се кара без него,защото снощи по нашите хубави улици изпадна при преминаването на един прелез...


Колега, това е вид пружина, която фиксира накладките в определено положение и без нея се износват много неравномерно- виждал съм едната износена почти два пъти повече от другата, при това за сравнително кратко време. Не е много скъпа, дори и оригинална, така, че по-добре я сложи по-бързо. Желателно е да е оригинална, защото, ако е изработена от неподходяща стомана, може бързо да изгуби пружиниращите си качества и да изпадне отново или да започне да изпълнява функцията си непълноценно.

Пълни глупости говориш , служи единствено да не хлопа накладката ..... По тази логика защо има само от едната страна ;)



Ако я няма тая скоба целия апарат се мести назад и напред, махни скобата и бутни целия апарат в някоя посока да видиш как се мести. Напълно възможно е ако се кара дълго време без скобата да се износи повече в единия или другия край накладката. Независимо, че е само една скоба е супер важна за да стой апарата фиксиран
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: За какво служи това....

Мнение от Kris » 07 Ное 2014, 16:38

bscsystem написа:
don't be написа:
zvetiko написа:
viper_dg написа:колеги какво е точно приложението на номер 7 от схемата,и може ли временно да се кара без него,защото снощи по нашите хубави улици изпадна при преминаването на един прелез...


Колега, това е вид пружина, която фиксира накладките в определено положение и без нея се износват много неравномерно- виждал съм едната износена почти два пъти повече от другата, при това за сравнително кратко време. Не е много скъпа, дори и оригинална, така, че по-добре я сложи по-бързо. Желателно е да е оригинална, защото, ако е изработена от неподходяща стомана, може бързо да изгуби пружиниращите си качества и да изпадне отново или да започне да изпълнява функцията си непълноценно.

Пълни глупости говориш , служи единствено да не хлопа накладката ..... По тази логика защо има само от едната страна ;)



Ако я няма тая скоба целия апарат се мести назад и напред, махни скобата и бутни целия апарат в някоя посока да видиш как се мести. Напълно възможно е ако се кара дълго време без скобата да се износи повече в единия или другия край накладката. Независимо, че е само една скоба е супер важна за да стой апарата фиксиран


Кажи верно :shock: :shock: :shock:

Както колегите са казали, служи само да не дрънкат накладките.

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: За какво служи това....

Мнение от Lenco » 09 Ное 2014, 19:30

Интересно, как държи накладката, като не се допира до нея :dunno:
Планката/пружината държи плуващата част на апарата да не се посуква, накладките да са успоредни на диска.
Не твърдя, че съм прав, последно време съм объркан в знанията си :oops:
Не е добре да се кара без нея, както колега по-нагоре го беше написал.
Изображение

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook