Max negative camber с camber plates

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Max negative camber с camber plates

Мнение от bscsystem » 26 Окт 2014, 13:38

Здравейте,

Взех camber plates и замених предните тампони на макверсоните с цел повече негативен кембър, но след като ги монтирах и бутнах максимално навътре резултата не беше това, което очаквах. Негативния кембър се промени със съвсем малко. Дори с просто око се забелязва, че ъгъла едва се е променил. Някой да има представа защо се получава така. С койлове съм до последната резба и мога да погледна в спецификацията, колко мм е с тая последна резба, ако това има значение
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 18.04.2010
Местоположение: София - град
Пол: Мъж
Кара: тъжно друга марка :(
Мечтае да кара: Пак BMW

Re: Max negative camber с camber plates

Мнение от The Edge » 08 Ное 2014, 23:29

По принцип отпред, не би следвало да има, че и да се вижда, някакъв монстър камбер .. (както при задните рамена напр.) Като си поръчвал плочките ( подложките) не пише какъв обратен градус дават ? :dunno:
Иначе бих се радвал да видя как ти се получило :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: Max negative camber с camber plates

Мнение от bscsystem » 09 Ное 2014, 16:59

Не, очаквах да има някакъв, поне -1 или -2 градуса, но аз не виждам почти никаква разлика с тях и с тампона, което обезмисля самите плейтове.

Изображение

На лявото колело няма фланец, а на дясното има. Целта ми беше дясното колело да е с 20мм фланци и около -2 градуса негативен кембър..


За задните долни носачи си прав, там настройката може да е много агресивна. На снимката е -6градуса

Изображение
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 18.04.2010
Местоположение: София - град
Пол: Мъж
Кара: тъжно друга марка :(
Мечтае да кара: Пак BMW

Re: Max negative camber с camber plates

Мнение от The Edge » 09 Ное 2014, 17:43

Ами аз като че ли, виждам ефект - вижда се как на дясната гума, края на ламелите са се отлепили от земята .. повече от това, според мен, не се вталясвай да я мъчиш :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: Max negative camber с camber plates

Мнение от bscsystem » 09 Ное 2014, 19:58

Отлепило се е с много малко, не успях да погледна на реглажа, с колко точно, но не е повече от -1. Предложиха ми варианта с по-дълги носачи, но там трябва да се използват унибали и не знам дали няма да стане съвсем некомфортно за всекидневна кола :conf:

Казаха ми, че когато колата е много ниска се изправят в долната част и няма какво да избута колелата навън, ако са по-дълги носачите ще има място за наклон от амортесьора и така отрицателния градус ще е повече. Ако знаеш на м3 дали има разлика в дължината на носачите ще измисля нещо и ще ги подменя моите.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook