Искри при висока скорост
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Искри при висока скорост
Здравейте, колеги. Това е първият ми пост във форума, бъдете снисходителни.
Тази вечер карайки по магистралата колите ми присвяткаха повече от обикновено, докато едно момче не се изравни с мен и ми посочи да отбия. Зад мен спря друга кола и шофьорът каза, че при висока скорост(130-180км/ч) от страната на предната ми дясна гума излизали много искри.
Не разбирам от автомобили и първото логично нещо беше да видя спирачния диск. Не беше горещ - дори беше хладен. Оглеждах, оглеждах и в крайна сметка не видях нищо необикнено.
Продължих към София, карайки по-бавно и не усетих никаква разлика в поведението на колата. Стори ми се, като забързах, че се чуваше нещо като триене(все пак това е единствения начин да се получат искри), но може да се филмирам. От шофьорското място не се вижда или усеща нищо.
Във връзка с проблема мога само да кажа, че ръчната ми почти не държи (ако това въобще има връзка).
Някой някаква идея какво може да се случва?
ПС: Евала и благодарности на момчето, което ме гонеше със 170км/ч, само за да ми сигнализира, че нещо не е наред. Дай боже повече такива добряги по пътищата

Тази вечер карайки по магистралата колите ми присвяткаха повече от обикновено, докато едно момче не се изравни с мен и ми посочи да отбия. Зад мен спря друга кола и шофьорът каза, че при висока скорост(130-180км/ч) от страната на предната ми дясна гума излизали много искри.
Не разбирам от автомобили и първото логично нещо беше да видя спирачния диск. Не беше горещ - дори беше хладен. Оглеждах, оглеждах и в крайна сметка не видях нищо необикнено.
Продължих към София, карайки по-бавно и не усетих никаква разлика в поведението на колата. Стори ми се, като забързах, че се чуваше нещо като триене(все пак това е единствения начин да се получат искри), но може да се филмирам. От шофьорското място не се вижда или усеща нищо.
Във връзка с проблема мога само да кажа, че ръчната ми почти не държи (ако това въобще има връзка).
Някой някаква идея какво може да се случва?

ПС: Евала и благодарности на момчето, което ме гонеше със 170км/ч, само за да ми сигнализира, че нещо не е наред. Дай боже повече такива добряги по пътищата

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Искри при висока скорост
Колега , едва ли някой от нас би могъл да ти каже къде точно е проблема , без да е направен оглед .....
Иди някъде , където да ти огледат въпросното точило , имаш триещи се метални компоненти , за да излизат искри !
Това , което ми идва на ум на мен е евентуално прахозащитната ламарина да опира в диска и от там да идват искрите , но пък диска ще е поне малко топъл (ако не горещ) , а ти казваш , че не е бил загрят ....
При оглед от кадърен човек , ще се види къде е проблема ....
Иди някъде , където да ти огледат въпросното точило , имаш триещи се метални компоненти , за да излизат искри !
Това , което ми идва на ум на мен е евентуално прахозащитната ламарина да опира в диска и от там да идват искрите , но пък диска ще е поне малко топъл (ако не горещ) , а ти казваш , че не е бил загрят ....
При оглед от кадърен човек , ще се види къде е проблема ....
Re: Искри при висока скорост
Очаквах подобен отговор, но просто разчитах на това, че може някой е имал същия проблем, за да сподели за какво иде реч.
Мерси
Мерси

- The Edge
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: Искри при висока скорост
Щом човека ти е казал предна дясна гума, като се дигне колата на подемник и се свали и джантата, предполагам бързо ще се локализира източника на искрите - просто обгорялото и прежуленото няма как да не направи впечатление . Пиши колега, какво е станало 

- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Искри при висока скорост
На 99% съм сигурен че проблемът е в онази лайняна тенекия под спирачните дискове!
На почти всички дърти тройки карани в сняг и луга доста зими са ръждясали и правят какви ли не проблеми!
Аз бих ги махнал ако имаше лесна и бърза възможност за откачане и изхвърляне. Ама няма. Заврени са най-отдолу.
При мен дрънчаха жестоко при преминаване през дупки
На почти всички дърти тройки карани в сняг и луга доста зими са ръждясали и правят какви ли не проблеми!
Аз бих ги махнал ако имаше лесна и бърза възможност за откачане и изхвърляне. Ама няма. Заврени са най-отдолу.

При мен дрънчаха жестоко при преминаване през дупки

Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
Re: Искри при висока скорост
Оставих колата на сервиз днес. Момчетата са гледали супер подробно, но не са намерили проблем.
Доколкото разбрах видяли са някаква следа по диска, която подсказва за някакво триене, но нищо фрапантно. Също така са я карали и са се опитали да пресъздадат проблема, но без успех. Ако се появи отново проблема или решение за него - ще пиша отново.
ПС: Надявам се не е проблем да похваля сервиза. За първи път отивам в Mirafiori и останах супер приятно изненадан от държанието им. Пичаги са!
Доколкото разбрах видяли са някаква следа по диска, която подсказва за някакво триене, но нищо фрапантно. Също така са я карали и са се опитали да пресъздадат проблема, но без успех. Ако се появи отново проблема или решение за него - ще пиша отново.

ПС: Надявам се не е проблем да похваля сервиза. За първи път отивам в Mirafiori и останах супер приятно изненадан от държанието им. Пичаги са!

- propov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 12.11.2012
- Местоположение: Франкфурт на Майната Си
- Пол: Мъж
- Кара: Е87 130i ниско и твърдо
- Мечтае да кара: Стоково М3 без значение поколението ;)
- Детайли за колата: 235 × 19 Breyton Design
H & R ниско и много кораво окачване
BMC конус за повечко въздух
М пакет по рождение
Ниско, твърдо и максимално оригинално. Всичко е с ТЮФ.
Re: Искри при висока скорост
Може да е влязъл някакъв боклук и после да е паднал.Може пък кожуха за който говорят колегите да се докосвал до диска вследствие на някакво изкривяване и като се е протрил вече да няма допир.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани