Реглаж на преден мост
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- lub4081
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 2.12.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 d 2002 Kombi
Реглаж на преден мост
Здравейте Колеги,
Вчера ходих на регжлаж на преден и заден мост в Ем Комплект. Останах доволен от обслужването, но на тръгване момчето което направи реглажа ми каза, че левият амортесьор е под ъгъл и колелото седи под наклон-навътре/по вертикала/. Обясни ми че това не е проблем за гумите и варианта да се регулира е през тампона на макферсона- той се държи на три болта, но има една пъпка, която го позиционира и не е възможно от там да се регулира. Предложи ми да питам във форума какъв е варианта и има ли въобще такъв да се махне пъпката за да може да се регулира напълно колелото.
Някой чувал ли е за махане на въпросната "пъпка" и как го е направил?
Предварително благодаря
Вчера ходих на регжлаж на преден и заден мост в Ем Комплект. Останах доволен от обслужването, но на тръгване момчето което направи реглажа ми каза, че левият амортесьор е под ъгъл и колелото седи под наклон-навътре/по вертикала/. Обясни ми че това не е проблем за гумите и варианта да се регулира е през тампона на макферсона- той се държи на три болта, но има една пъпка, която го позиционира и не е възможно от там да се регулира. Предложи ми да питам във форума какъв е варианта и има ли въобще такъв да се махне пъпката за да може да се регулира напълно колелото.
Някой чувал ли е за махане на въпросната "пъпка" и как го е направил?
Предварително благодаря
- Icooo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: София/Троян
- Пол: Мъж
- Кара: Котлон
- Мечтае да кара: e30 М3 на планински проход с нов асфалт :)
- Детайли за колата: E38 740i
Re: Реглаж на преден мост
Здравей,
Чувал съм за варианти, в които се разпробива пъпката, което позволява да се даде повечко камбър.
Културния вариант е да си вземеш camber plates - хващат се на 3те болта оригиналните и те вече имат раздвижена част. Това разбира се ако искаш по-специфични настройки. Другия вариант за повечко камбър е тампони с изместен център от М3, но по този начин нямаш регулиране.
Поздрави
P.S
Така изглеждат въпросните планки:

Чувал съм за варианти, в които се разпробива пъпката, което позволява да се даде повечко камбър.
Културния вариант е да си вземеш camber plates - хващат се на 3те болта оригиналните и те вече имат раздвижена част. Това разбира се ако искаш по-специфични настройки. Другия вариант за повечко камбър е тампони с изместен център от М3, но по този начин нямаш регулиране.
Поздрави
P.S
Така изглеждат въпросните планки:

2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани