Подмяна на магистралите за спирачна течност

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Подмяна на магистралите за спирачна течност

Мнение от bscsystem » 05 Окт 2014, 19:29

Здравейте,

Налага се да подменя тръбите за спирачна течност, но за мое голяма съжаление те са едно цяло и тръгват от резервоара за спирачна течност, който се намира отпред при двигатели и стигат до спирачнит маркучи отзад.

Разглобил съм всичко необходимо до мотора, но при мотора нещата не изглеждат много прости. Въпроса ми е дали има някакъв пиниз, с който се развиват и изваждат тези дълги тръби и след това се промушват новите или трябва да се разглабя при двигателя.
Ако някой може да ме посъветва ще съм благодарен, защото достатъчно съм разглобил и сега, ако трябва да продължа ще е много неприятно.

Публикувам схемата от ОЕМ за да се разбере кой маркучи премахвам и една снимка от коша на мотора, там където е казанчето за течноста.


Изображение

Изображение


Другото, което ми хрумва е когато закупя новите тръби да ги срежа и да направя снадка около горивната помпа под шофьорската седалка и да оставя около половин метър от старите тръби, които водят до резервоарчето.

Мисля, че при фейслифта са така, но ме притеснява това че трябва да направя резба върху отрязаната част или да намеря по-добра свързваща част.
Изображение
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: Подмяна на магистралите за спирачна течност

Мнение от bscsystem » 06 Окт 2014, 11:18

Дали е удачно да подменя моите тръби на спирачките с медни, които ще изработят след като сваля моите ?

http://www.scantechltd.com/index.php?m=844

Тук примерно правят такива неща ?! Единственото, което ще спестя с тези медни тръби е време.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook