Проблем с токовете,колата полудя
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- S.topalov
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 29.06.2012
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Автомобил
Проблем с токовете,колата полудя
Здравейте колеги,ще започна от това,че от няколко дни се занимавам с едно DIY почти успешно,но това е друга тема опитвам се да монтирам дисплея на парктроника в таблото с уредите по точно там където при автоматите изписва скоростите и те така се появиха проблемите.
Първо вчера забелязах,че лампата на аербега и автопилота не работят а до преди да сваля таблото работеха.
Днес след поредното сваляне и поставяне на таблото се започна големия филм перката на радиатора работи постоянно дори когато е само на контакт стрелката на температурата отива на макс лампата за водата и ръчната също светят и осветлението само на километража без оборотомера също така когато са включени буксите на таблото колата не иска да запали изключа ли ги пали без проблем, също така забелязах,че акумулатора взе да се изтощава,сравнително нов е и не сам имал проблеми до сега с него.
Аз ли прецаках нещо не знам,най вече ме притеснява перката имате ли представа какво може да се е случило дали нещо таблото се е развалило.ако някой се сеща нещо моля да помогне.
Благодаря предварително!!!
Първо вчера забелязах,че лампата на аербега и автопилота не работят а до преди да сваля таблото работеха.
Днес след поредното сваляне и поставяне на таблото се започна големия филм перката на радиатора работи постоянно дори когато е само на контакт стрелката на температурата отива на макс лампата за водата и ръчната също светят и осветлението само на километража без оборотомера също така когато са включени буксите на таблото колата не иска да запали изключа ли ги пали без проблем, също така забелязах,че акумулатора взе да се изтощава,сравнително нов е и не сам имал проблеми до сега с него.
Аз ли прецаках нещо не знам,най вече ме притеснява перката имате ли представа какво може да се е случило дали нещо таблото се е развалило.ако някой се сеща нещо моля да помогне.
Благодаря предварително!!!
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Проблем с токовете,колата полудя
С тези китайски глупости и парктроници си си прецакал (задръстил) "К" шината на колата която комуникира със всички модули.Как точно го свърза тоя модул какво точно си правил,бъркал ли си се по колата, От къде храниш модула ей такива работи ще ни са от полза..
Акумулатора да ти пада това може да стане от няколко неща. Или си го свързал парктроника грешно и имаш голяма консумация при изкл. кола или тая перка набързо ти убива акумулатора с другите консуматори докато колата не е запалена да презарежда.
1.Какъв парктроник сложи.
2. От къде го храниш,захранващото му напрежение от къде взимаш
3.Към какво си го свързал в колата ,дали взимаш някакви сигнали от някъде ?
4.Дай една снимка да те видя какви си ги надробил платката какво си я правил ,че да успееш този дисплей да го побереш там...
П.П нещо ми подсказва ,че си си вкарал много хубав и приятен автогол , като си прецакал километража ,като ще трябва да си го смениш и прекодираш и ето ти едни пари за оригинален Парктроник.
Щом колата пали без километража ,това със сигурност трябва да ти говори ,че нещо КАРДИНАЛНО си объркал. Дано да успеем да ти помогнем максимално ,но на истина ще е добре да приложиш 1 2 снимчици....
Акумулатора да ти пада това може да стане от няколко неща. Или си го свързал парктроника грешно и имаш голяма консумация при изкл. кола или тая перка набързо ти убива акумулатора с другите консуматори докато колата не е запалена да презарежда.
1.Какъв парктроник сложи.
2. От къде го храниш,захранващото му напрежение от къде взимаш
3.Към какво си го свързал в колата ,дали взимаш някакви сигнали от някъде ?
4.Дай една снимка да те видя какви си ги надробил платката какво си я правил ,че да успееш този дисплей да го побереш там...
П.П нещо ми подсказва ,че си си вкарал много хубав и приятен автогол , като си прецакал километража ,като ще трябва да си го смениш и прекодираш и ето ти едни пари за оригинален Парктроник.
Щом колата пали без километража ,това със сигурност трябва да ти говори ,че нещо КАРДИНАЛНО си объркал. Дано да успеем да ти помогнем максимално ,но на истина ще е добре да приложиш 1 2 снимчици....
- S.topalov
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 29.06.2012
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Автомобил
Re: Проблем с токовете,колата полудя
Значи колега парктроника е китайски най обикновен захранването му съм го хванал от светлините за задна скорост син кабел със жълта ивица и кафяв маса снимки сега не мога да кача защото нямам с какво да снимам,но в най скоро време ще кача.
аз също мисля че самия километраж се прецака нещо,но ме притеснява факта,че и да не е свързан към колата перката пак си работи постоянно
а когато го сложа всичко полудява тотално
Други кабели освен тези двата не съм барал незнам как може да съм претоварил тая к-бус шина
някакви други идеи? някой бушон да не прави мизерий, а как да разтоваря тази к-бук след като се е претоварила.
П.С. Между другото ако е от значение перката съм е сменял преди година,взех е от колега от форума
който каза,че е от фейслифтова кола и по трудно се разваляли управленията им.
аз също мисля че самия километраж се прецака нещо,но ме притеснява факта,че и да не е свързан към колата перката пак си работи постоянно


Други кабели освен тези двата не съм барал незнам как може да съм претоварил тая к-бус шина
някакви други идеи? някой бушон да не прави мизерий, а как да разтоваря тази к-бук след като се е претоварила.
П.С. Между другото ако е от значение перката съм е сменял преди година,взех е от колега от форума
който каза,че е от фейслифтова кола и по трудно се разваляли управленията им.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с токовете,колата полудя
Колега, как точно свърза парктроника към проводника син/жълт? Директно на буксите на таблото ли?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- S.topalov
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 29.06.2012
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Автомобил
Re: Проблем с токовете,колата полудя
stony1 написа:Колега, как точно свърза парктроника към проводника син/жълт? Директно на буксите на таблото ли?
ми не от багажника го хванах
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с токовете,колата полудя
опитвам се да монтирам дисплея на парктроника в таблото с уредите по точно там където при автоматите изписва скоростите
Колега, нещо си повредил в таблото- отварял си го няколко пъти, нещо си променял за да сложиш дисплея за парктроника, не е ясно дали не си дал нещо накъсо или се е случило нещо друго. Като начало разкачи изцяло парктроника от инсталацията на колата и пробвай с откачане на акумулатора дали ще успееш да "изгасиш" перката. По отношение на таблото, ако не е изгорял, някой електронен компонент, може би ще се оправи с презаписване на софтуера му. Но най-добре е да се закачи колата и да се види какво се е случило след интервенциите.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с токовете,колата полудя
zvetiko написа:опитвам се да монтирам дисплея на парктроника в таблото с уредите по точно там където при автоматите изписва скоростите
Колега, нещо си повредил в таблото- отварял си го няколко пъти, нещо си променял за да сложиш дисплея за парктроника, не е ясно дали не си дал нещо накъсо или се е случило нещо друго. Като начало разкачи изцяло парктроника от инсталацията на колата и пробвай с откачане на акумулатора дали ще успееш да "изгасиш" перката. По отношение на таблото, ако не е изгорял, някой електронен компонент, може би ще се оправи с презаписване на софтуера му. Но най-добре е да се закачи колата и да се види какво се е случило след интервенциите.
И да има изгорял елемент, той може да се подмени, но вече става весело

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Проблем с токовете,колата полудя
Как точно да "префлашне" някой изгорял елемент не знам как ще стане,ама ми е много чудно как ще успееш да вкараш този дисплей"дори точно не знам какъв е дисплея щото китайски парк-троници много, нито модел каза колегата нито как точно се опитал да го вкара в пространство 5 на 2см направо не знам.
Личен съвет ти давам - махай го това табло слагай си ново прекодирай си го за твоята кола отиди и изчисти грешките на колата.
Относно перката провери да не си правил нещо по температурният датчик на долният маркуч който е към радиатора, ако тази букса си я оставил откачена или сензора се е прецакал, вентилатора ще върти на максималната си скорост винаги.Един прост тест който можеш да направиш е да извадиш буксата на тоя сензор докато перката работи ,ако оборотите се сменят значи този сензор работи,ако нищо не се промени нещо е станало с него.
Другото нещо което да накара перката да работи е постоянно включеният климатик ,ако си объркал нещо по колата с това табло може да си направил поразия някъде някак си..
П.П Дай точният модел на тоя парктроник искам да видя как се свързва по схема ,какъв е точно.. Не ни помагаш много така давай възможно най много информация за това което си правил..
Личен съвет ти давам - махай го това табло слагай си ново прекодирай си го за твоята кола отиди и изчисти грешките на колата.
Относно перката провери да не си правил нещо по температурният датчик на долният маркуч който е към радиатора, ако тази букса си я оставил откачена или сензора се е прецакал, вентилатора ще върти на максималната си скорост винаги.Един прост тест който можеш да направиш е да извадиш буксата на тоя сензор докато перката работи ,ако оборотите се сменят значи този сензор работи,ако нищо не се промени нещо е станало с него.
Другото нещо което да накара перката да работи е постоянно включеният климатик ,ако си объркал нещо по колата с това табло може да си направил поразия някъде някак си..
П.П Дай точният модел на тоя парктроник искам да видя как се свързва по схема ,какъв е точно.. Не ни помагаш много така давай възможно най много информация за това което си правил..
- S.topalov
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 29.06.2012
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Автомобил
Re: Проблем с токовете,колата полудя
Колеги, как става това прекодиране на таблото с ДИС става ли или трябва някоя специална програма 

- S.topalov
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 29.06.2012
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Автомобил
Re: Проблем с токовете,колата полудя
Колеги след два дена престой днес слагам таблото и всичко е нормално,освен перката проблема с нея остава.
ситуацията е следната когато километража не е включен перката си работи постоянно и не може да се пусне климатика лампичката си светка но компресора не включва,а при монтиран километраж перката включва и изключва постоянно също така и компресора на климатика.
вероятно вдига налягане и компресора изключва дали управлението на перката се е прецакало
как мислите.
ситуацията е следната когато километража не е включен перката си работи постоянно и не може да се пусне климатика лампичката си светка но компресора не включва,а при монтиран километраж перката включва и изключва постоянно също така и компресора на климатика.
вероятно вдига налягане и компресора изключва дали управлението на перката се е прецакало

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с токовете,колата полудя
S.topalov написа:Колеги след два дена престой днес слагам таблото и всичко е нормално,освен перката проблема с нея остава.
ситуацията е следната когато километража не е включен перката си работи постоянно и не може да се пусне климатика лампичката си светка но компресора не включва,а при монтиран километраж перката включва и изключва постоянно също така и компресора на климатика.
вероятно вдига налягане и компресора изключва дали управлението на перката се е прецакалокак мислите.
Гаранция, най-вероятно тръгва само на ниската скорост нали тръгва да набере обороти и спира

Направи следното пусни климатика и подай директно, 12 волта на мотора на перката като прескочиш модула, ако компресора не спира и като пипаш радиатора не ти пари на ръката, а температурата е нормална около 30-40 градуса тогава на 100 процента модула на перката е чао.
- S.topalov
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 29.06.2012
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Автомобил
Re: Проблем с токовете,колата полудя
oci написа:S.topalov написа:Колеги след два дена престой днес слагам таблото и всичко е нормално,освен перката проблема с нея остава.
ситуацията е следната когато километража не е включен перката си работи постоянно и не може да се пусне климатика лампичката си светка но компресора не включва,а при монтиран километраж перката включва и изключва постоянно също така и компресора на климатика.
вероятно вдига налягане и компресора изключва дали управлението на перката се е прецакалокак мислите.
Гаранция, най-вероятно тръгва само на ниската скорост нали тръгва да набере обороти и спира, в следствие на което няма кой да охлади кондензатора/климатичния радиатор/ и налягането отива над 24-25 бара и пресостата гаси компресора, като падне пак налягането се включва компресора до следващия път.
Направи следното пусни климатика и подай директно, 12 волта на мотора на перката като прескочиш модула, ако компресора не спира и като пипаш радиатора не ти пари на ръката, а температурата е нормална около 30-40 градуса тогава на 100 процента модула на перката е чао.
Колега за съжаление това е диагнозата модула на перката е изгорял,но защо така се получи нали фейсовите перки били по сполучливи от преди фейса?
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с токовете,колата полудя
S.topalov написа:oci написа:S.topalov написа:Колеги след два дена престой днес слагам таблото и всичко е нормално,освен перката проблема с нея остава.
ситуацията е следната когато километража не е включен перката си работи постоянно и не може да се пусне климатика лампичката си светка но компресора не включва,а при монтиран километраж перката включва и изключва постоянно също така и компресора на климатика.
вероятно вдига налягане и компресора изключва дали управлението на перката се е прецакалокак мислите.
Гаранция, най-вероятно тръгва само на ниската скорост нали тръгва да набере обороти и спира, в следствие на което няма кой да охлади кондензатора/климатичния радиатор/ и налягането отива над 24-25 бара и пресостата гаси компресора, като падне пак налягането се включва компресора до следващия път.
Направи следното пусни климатика и подай директно, 12 волта на мотора на перката като прескочиш модула, ако компресора не спира и като пипаш радиатора не ти пари на ръката, а температурата е нормална около 30-40 градуса тогава на 100 процента модула на перката е чао.
Колега за съжаление това е диагнозата модула на перката е изгорял,но защо така се получи нали фейсовите перки били по сполучливи от преди фейса?
е остава сама уж, мога да ти снимам колко разглобени такива точно фейсови модоли имам.
Ако искаш пиши ма ЛС може да го погледна модула и да го оправя евентуално.
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Проблем с токовете,колата полудя
По-добре ремонтиран стар модул от колкото "нов" 2-ра ръка с незнаен произход 

- S.topalov
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 29.06.2012
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Автомобил
Re: Проблем с токовете,колата полудя
както обикновено диагнозата ми е грешна не знам за щастие или нещастие но модула е здрав,но по каква друга причина може да изключва постоянно компресора на климатика 

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани