Питане за турбо на е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Mofal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 18.09.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E61 2,5d 177
Питане за турбо на е46
Здравейте , днес си намерих нова каручка . 2001 г. Facelift със сменен мотор който е 2003г. 2.0 150кс. закупен от Бмв
Става въпрос за турбото което е рециклирано и сега вместо да вкл. на 2000 об. (1900 или колкото е от производителя) сега включва на 2350 или там някъде . Трябва ли да ме притеснява това защото като забележка това е единственото сериозно нещо , двигатела мърка без вибрации , пушилки и тн. Покарах я малко и се изтрелва доста доволно след като включи турбото .
Евентуално ако може да се ремонтира колко струва един такъв ремонт? даде разход 4,5 на 100 извън градско!!!
Става въпрос за турбото което е рециклирано и сега вместо да вкл. на 2000 об. (1900 или колкото е от производителя) сега включва на 2350 или там някъде . Трябва ли да ме притеснява това защото като забележка това е единственото сериозно нещо , двигатела мърка без вибрации , пушилки и тн. Покарах я малко и се изтрелва доста доволно след като включи турбото .
Евентуално ако може да се ремонтира колко струва един такъв ремонт? даде разход 4,5 на 100 извън градско!!!
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Питане за турбо на е46
С един чип може да се ремонтира
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- SlipX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 19.09.2012
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: ШЕ 330d (manual)
- Мечтае да кара: bmw f10 m5
- Детайли за колата: M-packet Mtech 1
Re: Питане за турбо на е46
Т.е. с ремап. Относно това, винаги съм се чудил, ако колата е така като на колегата и се включва турбото на повисоки обороти. Значи ли това, че ако караш извънградско съвсем икономично до 2000 оборота, автомобила ще е по икономичен?
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Питане за турбо на е46
Mofal написа:Здравейте , днес си намерих нова каручка . 2001 г. Facelift със сменен мотор който е 2003г. 2.0 150кс. закупен от Бмв
Става въпрос за турбото което е рециклирано и сега вместо да вкл. на 2000 об. (1900 или колкото е от производителя) сега включва на 2350 или там някъде . Трябва ли да ме притеснява това защото като забележка това е единственото сериозно нещо , двигатела мърка без вибрации , пушилки и тн. Покарах я малко и се изтрелва доста доволно след като включи турбото .
Евентуално ако може да се ремонтира колко струва един такъв ремонт? даде разход 4,5 на 100 извън градско!!!
Колега,
Ти как аджеба разбра кога се включва турбото?
2200-2300 почва да тегли най-яко просто, защото е максимален въртящ момент мотора при тези обороти.
Не се филмирай и не си разбутвай колата. Разхода ти е супер и не си харчи парите за глупости.
- Mofal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 18.09.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E61 2,5d 177
Re: Питане за турбо на е46
Благодаря колеги , току що се пребирам от сервиза в който я закачиха и огледаха за проблеми . Капарирах колата и утре я префарляме ако виско е ок .
В сервиза откриха 2 проблема , единия е скъсване на меката връзка на ауспуха а другия при проверка с компютър .
Грешката е следната -- ASC3 CAN .... в сервиза не можаха да кажат какво точно е , обясняват ми за лоша връзка на кабел или букса за някаква комуникация но за мен не стана ясно . Някой има ли идея какво може да е ?!
Благодаря предварително .
В сервиза откриха 2 проблема , единия е скъсване на меката връзка на ауспуха а другия при проверка с компютър .
Грешката е следната -- ASC3 CAN .... в сервиза не можаха да кажат какво точно е , обясняват ми за лоша връзка на кабел или букса за някаква комуникация но за мен не стана ясно . Някой има ли идея какво може да е ?!
Благодаря предварително .
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани