Помощ Е46 328ци Чек и EML
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- BmwE46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 257
- Регистриран на: 14.02.2007
- Местоположение: София
- Кара: C вратите
Помощ Е46 328ци Чек и EML
Здравейте колеги имам следния проблем ... става въпрос за Е46 2000г 328ци 2та вануса или м52б28ту .... на таблото ми светна чека и лампичка до него с надпис ЕМЛ. Паля колата тресе се цялата и не може да се форсира на повече от 2хил. оборота пусна ли я да поработи сама без да давам газ гасне директно.. закачих я на диагностика излиза ми 211 Idle Speed Actuator -Mechanical и ламбда сонда грешка номер 227 смених си сондите понеже не работеха и го знаех от както закупих колата. Грешките на сондите изчезнаха, но другия проблем си остана и колата ми седи в авариен режим... Когато изтрия всички грешки и запаля преди да ги отчете на ново ми светка и АСЦ-то! Какъв може да е проблема? Четох тема на 1 колега за клапана на картерните газове и го свалих разглобих го и беше като нов позачистих го и го сглобих маркучите останаха здрави не видях някои да е спукан но може и да съм пропуснал ще проверя пак! стъпковия мотор не съм го чистил възможно ли е да е от него или нещо по сериозно ?



Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Помощ Е46 328ци Чек и EML
BmwE46 написа:Здравейте колеги имам следния проблем ... става въпрос за Е46 2000г 328ци 2та вануса или м52б28ту .... на таблото ми светна чека и лампичка до него с надпис ЕМЛ. Паля колата тресе се цялата и не може да се форсира на повече от 2хил. оборота пусна ли я да поработи сама без да давам газ гасне директно.. закачих я на диагностика излиза ми 211 Idle Speed Actuator -Mechanical и ламбда сонда грешка номер 227 смених си сондите понеже не работеха и го знаех от както закупих колата грешките на сондите изчезнаха но другия проблем си остана и колата ми седи в авариен режим... Когато истрия всички грешки и запаля преди пак да ги отчете ми светка и АСЦ-то и ги отчита какъв може да е проблема точно четох на 1 колега тема за клапана на картенрните газове свалих го той беше като нов позачистих го и го сглобих стъпковия мотор не съм го чистил възможно ли е да е от него или нещо по сериозно ?![]()
Колега, от това, което си написал, мисля, че като начало трябва да провериш стъпковото моторче. Клапана за картерните газове няма смисъл да се почиства- може да му е скъсана мембраната, дори и да е здрава, може да не затваря добре на празни обороти, може да влиза паразитен въздух от връзките към него, за това или цялата система за вентилация на картерните газове се сменя с нова или се изолира.
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Помощ Е46 328ци Чек и EML
Дросела е дал фира.
- BmwE46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 257
- Регистриран на: 14.02.2007
- Местоположение: София
- Кара: C вратите
Re: Помощ Е46 328ци Чек и EML
Благодаря за бързия отговор колега сега ще отида да го разглобя и да го изчистя и ще пробвам да запаля, но нещо ме съмнява да е чак толкова просто... това ако се случи в движение някъде оставяш на място и няма мърдане трябва пътна помощ.. Адски недоволен останах в последно време от тези Е46ци и техните проблеми с разни датчици сонди и глупости....

- BmwE46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 257
- Регистриран на: 14.02.2007
- Местоположение: София
- Кара: C вратите
Re: Помощ Е46 328ци Чек и EML
GecataBMW-E46 написа:Дросела е дал фира.
Има ли някакво оправяне този дросел или трябва нов колега?

- CTORH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: Помощ Е46 328ци Чек и EML
Ако ти се случи на път откачай минуса на акумулатора, чакай няколко минути, закачай го пак и пали. На мен ми е влизало в такъв авариен режим както ти го описваш, и след като направих това с акумулатора си продължих по пътя нормално. По-принтеснителното е да не се случи докато даваш газ да изпревариш някой, а отсреща идват коли.
Не бързай да сменяш дросела, първо почисти стъпково моторче и после изтрий грешките. Даже се чудя защо като си разглобявал клапана за картерните газове не си направил и това.
Относно дросела бях чел някъде из форума, че при сходна ситуация при друг колега се беше оказало, че му се е откачила пружинката на дросела. Иначе ако вътре електрониката на дросела е изгоряла не знам кой и къде може да го оправи. Ако някой знае да сподели, би било полезна информация.
Принципно като се сменя дросела му се прави адаптация, та друго, което можеш да пробваш преди да го сменяш с друг е да зачистиш адаптацията на твоя и да му я направиш наново, виж в нета или във форума как става това. Но като за начало изчисти стъпковото моторче.

Не бързай да сменяш дросела, първо почисти стъпково моторче и после изтрий грешките. Даже се чудя защо като си разглобявал клапана за картерните газове не си направил и това.

Относно дросела бях чел някъде из форума, че при сходна ситуация при друг колега се беше оказало, че му се е откачила пружинката на дросела. Иначе ако вътре електрониката на дросела е изгоряла не знам кой и къде може да го оправи. Ако някой знае да сподели, би било полезна информация.
Принципно като се сменя дросела му се прави адаптация, та друго, което можеш да пробваш преди да го сменяш с друг е да зачистиш адаптацията на твоя и да му я направиш наново, виж в нета или във форума как става това. Но като за начало изчисти стъпковото моторче.
- BmwE46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 257
- Регистриран на: 14.02.2007
- Местоположение: София
- Кара: C вратите
Re: Помощ Е46 328ци Чек и EML
CTORH написа:Ако ти се случи на път откачай минуса на акумулатора, чакай няколко минути, закачай го пак и пали. На мен ми е влизало в такъв авариен режим както ти го описваш, и след като направих това с акумулатора си продължих по пътя нормално. По-принтеснителното е да не се случи докато даваш газ да изпревариш някой, а отсреща идват коли.![]()
Не бързай да сменяш дросела, първо почисти стъпково моторче и после изтрий грешките. Даже се чудя защо като си разглобявал клапана за картерните газове не си направил и това.![]()
Относно дросела бях чел някъде из форума, че при сходна ситуация при друг колега се беше оказало, че му се е откачила пружинката на дросела. Иначе ако вътре електрониката на дросела е изгоряла не знам кой и къде може да го оправи. Ако някой знае да сподели, би било полезна информация.
Принципно като се сменя дросела му се прави адаптация, та друго, което можеш да пробваш преди да го сменяш с друг е да зачистиш адаптацията на твоя и да му я направиш наново, виж в нета или във форума как става това. Но като за начало изчисти стъпковото моторче.
Не му обърнах внимание понеже темата на колегата беше доста дълга и се бях зачел в нея, а той не го беше свалял понеже наскоро го бил почистил и не се замислих въобще... Хубавото е, че е елементарно на 2 болчета се държи. Сега ще го почистя! А забравих да спомена, че преди ми светкаше чека и въпростната лампа ЕМЛ, и като я закачах тогава имах и други грешки на датчици на колянов вал примерно, смених го изчистих грешката и се оправи, след време почна да ми свети пак и дами прави тези номера, закачих я пак и ми излязоха ламбда сонди и някви глупости нищо сериозно.. И в края на краищата смених и сондите и сега ми излиза тва нещо.. явно дросела е заминал както казва колегата по горе... не ми се вярва всичко това да идва от 1 стъпков мотор, но ще го почистя и ще пробвам нищо не губя така и така не съм го чистил




- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Помощ Е46 328ци Чек и EML
Дросела ти е проблема, сваляй ,чисти го виж движи ли се всичко нормално вътре ,без усилие и дали се връща в изходяща позиция.Проблема може да дойде и от слаб акумулатор при мен това се оказа проблема ,като си се зареди добре спряха тези проблеми.
П.П механиката и електрониката ти на дросела ако правят бела е нормално колата ти да влезе в такъв режим...Сваляй смело почисти я добре нагласи я понеже си със жило трябва при натиснат педал до долу клапата трябва да е отворена до към 96 % за да не се повреди клапата.
За начало свали маншона към дросела и някой да ти играе на педала виж дали клапата отваря нормално и като се пусне педала връща ли се свободно или прави мизерия.. ако си работи правилно то вероятността проблема да идва от електрониката в дросела е много голяма.
П.П механиката и електрониката ти на дросела ако правят бела е нормално колата ти да влезе в такъв режим...Сваляй смело почисти я добре нагласи я понеже си със жило трябва при натиснат педал до долу клапата трябва да е отворена до към 96 % за да не се повреди клапата.
За начало свали маншона към дросела и някой да ти играе на педала виж дали клапата отваря нормално и като се пусне педала връща ли се свободно или прави мизерия.. ако си работи правилно то вероятността проблема да идва от електрониката в дросела е много голяма.
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Помощ Е46 328ци Чек и EML
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4&t=370195 - това ми е темата, към момента нямам проблем. Прочети я и ще ти се изясни къде е проблема - или замърсен дросел / малко вероятно/ или скъсано гофре или най-вероятно - дросела е заминал.
- BmwE46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 257
- Регистриран на: 14.02.2007
- Местоположение: София
- Кара: C вратите
Re: Помощ Е46 328ци Чек и EML
hacker4eto1 написа:Дросела ти е проблема, сваляй ,чисти го виж движи ли се всичко нормално вътре ,без усилие и дали се връща в изходяща позиция.Проблема може да дойде и от слаб акумулатор при мен това се оказа проблема ,като си се зареди добре спряха тези проблеми.
П.П механиката и електрониката ти на дросела ако правят бела е нормално колата ти да влезе в такъв режим...Сваляй смело почисти я добре нагласи я понеже си със жило трябва при натиснат педал до долу клапата трябва да е отворена до към 96 % за да не се повреди клапата.
За начало свали маншона към дросела и някой да ти играе на педала виж дали клапата отваря нормално и като се пусне педала връща ли се свободно или прави мизерия.. ако си работи правилно то вероятността проблема да идва от електрониката в дросела е много голяма.
Колега от дросела е аз го изчистих вчера като правих почистването и на клапана, вързах жилото правилно всичко си отваря и затваря просто явно електрониката на дросела нещо е дала фира .. имам 1 въпрос към теб има шанс да е от това.... Гледам, че като си сглобявал твоя дросел или по точно електрониката която се държи за дросела има 1 черна жичка която би трябвало да е маса която идва от блока.. Самоче моя двигател я няма видях я твоята къде седи на снимката аз нямам такава и съм карал до сега без нея има ли шанс нещо да е от нея? А дори да не е важна ли е и за какво по точно служи ? Забравих да допълня, че колата беше автомат сега е ръчка има ли значение и това ?

- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Помощ Е46 328ци Чек и EML
Много колеги карат без нея и не се оплакват не е от това. Тази жичка е дълга около 30 сантиметра от едната страна се хваща на блока на двигателя от пред до масленият филтър в дълбочина се вижда един болт, а от другата и страна е там където съм показал на снимката..Проблема ти е в електрониката на дросела жичката не може да го направи този проблем колега 

- BmwE46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 257
- Регистриран на: 14.02.2007
- Местоположение: София
- Кара: C вратите
Re: Помощ Е46 328ци Чек и EML
hacker4eto1 написа:Много колеги карат без нея и не се оплакват не е от това. Тази жичка е дълга около 30 сантиметра от едната страна се хваща на блока на двигателя от пред до масленият филтър в дълбочина се вижда един болт, а от другата и страна е там където съм показал на снимката..Проблема ти е в електрониката на дросела жичката не може да го направи този проблем колега
Благодаря колега както и на останалите ще пиша днес или утре като сменя дросела дали всичко е ок да знаят останалите потребители които може би ще им изникне тъй като е консуматив доколкото разбрах заминават си


- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Помощ Е46 328ци Чек и EML
BmwE46 написа:hacker4eto1 написа:Много колеги карат без нея и не се оплакват не е от това. Тази жичка е дълга около 30 сантиметра от едната страна се хваща на блока на двигателя от пред до масленият филтър в дълбочина се вижда един болт, а от другата и страна е там където съм показал на снимката..Проблема ти е в електрониката на дросела жичката не може да го направи този проблем колега
Благодаря колега както и на останалите ще пиша днес или утре като сменя дросела дали всичко е ок да знаят останалите потребители които може би ще им изникне тъй като е консуматив доколкото разбрах заминават си
След като се смени дросела е добре да се изтрият от Инпа или Дис адаптациите

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани