E46 136к.с 99г не пали след смяна на мотор...
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
E46 136к.с 99г не пали след смяна на мотор...
Здравейте колеги преди няколко месеца имах проблем с стоковия мотор на колата ми,не ставаше за ремонт и реших да намеря друг работещ.
Мотора има компресия и е бил на работеща кола
Закупих мотора необорудван,от стария ми мотор използвах всички налични части да оборудвам новия,тези дни оставих колата на един познат майстор който каза че може да зацепят ГНП-то.Днес цял ден местят тая помпа зацепват я и пак няма признаци на палене.
Диагностика е правена и първия път изписа датчик рапр.валове ама тва е че тези мотори нямат
изтрихме грешката и повече не се показа.
1.Помпата в багажника работи
2.Филтри сменени
3.Нафта има около 20л
4.ГНП-то прави налягане
5.Инжекторите пръскат отлично
6.Сменен датчик на маховика
7.При момента на въртене през гърненцето които влиза в охладителния съд на газовете излиза много бял,сив пушек с мирис на неизгоряла нафта.
Центровката на помпата я правят чрез болта отстрани които е торс 30-40 махат ламаринката затягат болта прекарват мотора на центровка затягат по обратния път и не пали,днес пробвахме всички налични варянти и дори през ГМТ и никакъв признак на палене..
Някои може ли да поясни как точно става центровката защото имам някакво усещане че нещо бъркат..
Дано не съм бил изчерпателен
Благодаря предварително на всички отзовали се
Мотора има компресия и е бил на работеща кола

Закупих мотора необорудван,от стария ми мотор използвах всички налични части да оборудвам новия,тези дни оставих колата на един познат майстор който каза че може да зацепят ГНП-то.Днес цял ден местят тая помпа зацепват я и пак няма признаци на палене.
Диагностика е правена и първия път изписа датчик рапр.валове ама тва е че тези мотори нямат

1.Помпата в багажника работи

2.Филтри сменени
3.Нафта има около 20л
4.ГНП-то прави налягане
5.Инжекторите пръскат отлично
6.Сменен датчик на маховика
7.При момента на въртене през гърненцето които влиза в охладителния съд на газовете излиза много бял,сив пушек с мирис на неизгоряла нафта.
Центровката на помпата я правят чрез болта отстрани които е торс 30-40 махат ламаринката затягат болта прекарват мотора на центровка затягат по обратния път и не пали,днес пробвахме всички налични варянти и дори през ГМТ и никакъв признак на палене..
Някои може ли да поясни как точно става центровката защото имам някакво усещане че нещо бъркат..
Дано не съм бил изчерпателен

Благодаря предварително на всички отзовали се

- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: E46 136к.с 99г не пали след смяна на мотор...
калпава ти е центровката колега,щом пуши не изгоряла нафта от ауспуха.Нещо сте омазали,по разпределителите пипали ли сте?
- pitbull_power
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
Re: E46 136к.с 99г не пали след смяна на мотор...
Ах тази VP44 с това махане на пластинката и горна мъртва точка нищо не правите .... намери някой да ти блокира помпата на правилното място и тогава горна мъртва на мотора и газ ...
- bochogogogo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 22.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: M6
Re: E46 136к.с 99г не пали след смяна на мотор...
Погледни дали са затегнати здраво дюзите колега
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: E46 136к.с 99г не пали след смяна на мотор...
angelBMW написа:Здравейте колеги преди няколко месеца имах проблем с стоковия мотор на колата ми,не ставаше за ремонт и реших да намеря друг работещ.
Мотора има компресия и е бил на работеща кола![]()
Закупих мотора необорудван,от стария ми мотор използвах всички налични части да оборудвам новия,тези дни оставих колата на един познат майстор който каза че може да зацепят ГНП-то.Днес цял ден местят тая помпа зацепват я и пак няма признаци на палене.
Диагностика е правена и първия път изписа датчик рапр.валове ама тва е че тези мотори няматизтрихме грешката и повече не се показа.
1.Помпата в багажника работи![]()
2.Филтри сменени
3.Нафта има около 20л
4.ГНП-то прави налягане
5.Инжекторите пръскат отлично
6.Сменен датчик на маховика
7.При момента на въртене през гърненцето които влиза в охладителния съд на газовете излиза много бял,сив пушек с мирис на неизгоряла нафта.
Центровката на помпата я правят чрез болта отстрани които е торс 30-40 махат ламаринката затягат болта прекарват мотора на центровка затягат по обратния път и не пали,днес пробвахме всички налични варянти и дори през ГМТ и никакъв признак на палене..
Някои може ли да поясни как точно става центровката защото имам някакво усещане че нещо бъркат..
Дано не съм бил изчерпателен![]()
Благодаря предварително на всички отзовали се
Няма как да запали тази кола, колега сега свали помпата отнеси я стенд да я центроват и тогава слага на колата и палиш и след това пак само, че с диагностика, но не през болта а с оста на помпата правите аванса да колкото си иска компа и така.
Ако беше голф4 ТДИ можеше да му бутате помпата и да запали ама тук не става номера.
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: E46 136к.с 99г не пали след смяна на мотор...
Чувал съм наистина че се кара на стенд преди монтаж да я центроват на момента на впръскване на първи цилиндър при центровка на мотора на ГМТ но сега като се замислям немога ли да въртя помпата докато излезе нафта в първи цилиндър и след това се блокирва помпата с болтчето отстрани което е няма ли да стане или много се замечтах 

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: E46 136к.с 99г не пали след смяна на мотор...
angelBMW написа:Чувал съм наистина че се кара на стенд преди монтаж да я центроват на момента на впръскване на първи цилиндър при центровка на мотора на ГМТ но сега като се замислям немога ли да въртя помпата докато излезе нафта в първи цилиндър и след това се блокирва помпата с болтчето отстрани което е няма ли да стане или много се замечтах
дай я на стенд и после като запали я коригирате леко, не се занимавай с глупости, така ще си спестиш и време и пари и ядове.
- dimitar46
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 10.12.2009
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: e46
Re: E46 136к.с 99г не пали след смяна на мотор...
Ама явно тез стендове са ви любими на всички хахаха
Колега над стартера има един отвор на блока там зачопвате маховика гнто се сваля под входа на нафтата има една пробка развиватея и с фенерче гледаш вътре и вартиш оста ще видиш една шаиба и на едно положение е изпилена и точно кадето ти е отвора на провката трябва да е ръбчето кадето почва запиленото стягаш контрата и като вартиш да гледаш само по часовниковата стрелка
Колега над стартера има един отвор на блока там зачопвате маховика гнто се сваля под входа на нафтата има една пробка развиватея и с фенерче гледаш вътре и вартиш оста ще видиш една шаиба и на едно положение е изпилена и точно кадето ти е отвора на провката трябва да е ръбчето кадето почва запиленото стягаш контрата и като вартиш да гледаш само по часовниковата стрелка
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: E46 136к.с 99г не пали след смяна на мотор...
dimitar46 написа:Ама явно тез стендове са ви любими на всички хахаха
Колега над стартера има един отвор на блока там зачопвате маховика гнто се сваля под входа на нафтата има една пробка развиватея и с фенерче гледаш вътре и вартиш оста ще видиш една шаиба и на едно положение е изпилена и точно кадето ти е отвора на провката трябва да е ръбчето кадето почва запиленото стягаш контрата и като вартиш да гледаш само по часовниковата стрелка
ок аз не го правя със стенд, ама човека като не знае по-добре да я занесе вместо да си губи времето, добре му обясняваш ама сега виж след колко време ще е запалена колата, иначе аз съм я запалил точно за 1 час след пускането на темата.
Стенда е добър вариант когато човека който се опитва да я направи на аванс не знае за какво става въпрос точно с тази помпа, защото майстори които правят помпи бол ама на Г4

- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: E46 136к.с 99г не пали след смяна на мотор...
Утре ще опитам и ще пиша 

- dimitar46
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 10.12.2009
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: e46
Re: E46 136к.с 99г не пали след смяна на мотор...
таз помпа не се оставя на аванс трябва да е на 1-3градоса а аванса си го бута сама
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: E46 136к.с 99г не пали след смяна на мотор...
dimitar46 написа:таз помпа не се оставя на аванс трябва да е на 1-3градоса а аванса си го бута сама

Точно така грешката е моя имах предвид, че после след като запали колата аванса се прави с точен до 0,1 градуса като се гледа с програма и се донагласява, това имах под аванс.
- dimitar46
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 10.12.2009
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: e46
Re: E46 136к.с 99г не пали след смяна на мотор...
Ако се направи всичко както трябва даже и адаптация може да не се прави
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: E46 136к.с 99г не пали след смяна на мотор...
dimitar46 написа:Ако се направи всичко както трябва даже и адаптация може да не се прави
то адаптация и да искаш не може да му направиш с диагностика каквато и да било тя, аванса се прави само механично на тази помпа.
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: E46 136к.с 99г не пали след смяна на мотор...
dimitar46 написа:Ама явно тез стендове са ви любими на всички хахаха
Колега над стартера има един отвор на блока там зачопвате маховика гнто се сваля под входа на нафтата има една пробка развиватея и с фенерче гледаш вътре и вартиш оста ще видиш една шаиба и на едно положение е изпилена и точно кадето ти е отвора на провката трябва да е ръбчето кадето почва запиленото стягаш контрата и като вартиш да гледаш само по часовниковата стрелка
има 2-3 ръбчета кое от тях

Последно избутване angelBMW от 16 Сеп 2014, 14:30
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани