Силно стържене от турбината, след изфорсиране - 320D, 136к.с
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Силно стържене от турбината, след изфорсиране - 320D, 136к.с
Колеги, след по-екстремно каране, турбината започна да стърже.
Като обороти не са вдигани повече от 4000, като продължителност, за няколко секунди... само от 2ра на 3та предавка и започна силно стържене, при отпускане на газта, свистенето спира, но включили се турбината пак започва, отворих капака и от мястото където е клемата на +са на акумулатора, под нея някъде излизаше пушек, който миришеше на масло.
След като поизстина двигателя, запалих и вече не стърже.
Колата е 320Д 136 к.с.
Какво може да е станало?
Като обороти не са вдигани повече от 4000, като продължителност, за няколко секунди... само от 2ра на 3та предавка и започна силно стържене, при отпускане на газта, свистенето спира, но включили се турбината пак започва, отворих капака и от мястото където е клемата на +са на акумулатора, под нея някъде излизаше пушек, който миришеше на масло.
След като поизстина двигателя, запалих и вече не стърже.
Колата е 320Д 136 к.с.
Какво може да е станало?
- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 396
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Силно стържене от турбината, след изфорсиране - 320D, 13
А загуба на мощност има ли?
А след като изстина и я запали, пробва ли да я форсираш малко? Само на празен ход турбината може и да не стърже.
А маслото премери ли го?
А след като изстина и я запали, пробва ли да я форсираш малко? Само на празен ход турбината може и да не стърже.
А маслото премери ли го?
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Силно стържене от турбината, след изфорсиране - 320D, 13
Маслото е ок, веднага видях щеката, като започна стърженето си имаше сила както преди това, когато изстина нямаше стържене след форсиране
- Тодориев
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 10.08.2013
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е46 136к.с.
- Мечтае да кара: м3
Re: Силно стържене от турбината, след изфорсиране - 320D, 13
колега турбината е пътник и то съвсем скоро, а стърженто е метално перките започват да стържат в корпуса или в геометрията поради голямият луфт .
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Силно стържене от турбината, след изфорсиране - 320D, 13
Тодориев написа:колега турбината е пътник и то съвсем скоро, а стърженто е метално перките започват да стържат в корпуса или в геометрията поради голямият луфт .
Колега и аз като чух този звук.... но защо след това се оправи? Това се случи при извън градско каране и от тогава колата мина към 200км. и нямаше проблем.
- Тодориев
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 10.08.2013
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е46 136к.с.
- Мечтае да кара: м3
Re: Силно стържене от турбината, след изфорсиране - 320D, 13
принцип като позагрее турбината доста се променят луфтовето но може и да е прекарала някакви боклуци през нея може да свалиш маркучат на филтъра (въздушният) и да и провериш луфта как е
- Gancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
- Мечтае да кара: M6 разбира се
Re: Силно стържене от турбината, след изфорсиране - 320D, 13
Колега по добре свали маркуча от фитъра и огледаи за луфтове,както те е посаветвал колегата по горе.Аз не ти препоръчвам да караш така защото може да изпусне по голямо количество масло през оста си и от там в двигателя и да не може да го загасиш(има доста изписано по този въпрос).
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Силно стържене от турбината, след изфорсиране - 320D, 13
Възможно е да си разкалил оста на турбината и при натоварване да се огъва и вибрира и оттам да стърже.
Si non confectus, non reficiat.
- Тодориев
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 10.08.2013
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е46 136к.с.
- Мечтае да кара: м3
Re: Силно стържене от турбината, след изфорсиране - 320D, 13
само че може да няма (много) луфт като е изтинала , ако имаш въжможност е свали за цялостен преглед, но пак ти казвам пътник е. не е нормално да издава метален шум.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани