BMW e46 320i трудно пали
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
BMW e46 320i трудно пали
Здравейте.Имам проблем с паленето при студен двигател. Върти стартера все едно няма гориво.Смених свещите но пак не пали лесно. На диагностика не показва грешки.Колата пали от 2-3 опит но запалва постепенно,все едно на по-малко цилиндри. Когато загрее няма проблем и си пали от половин оборот.Майстора каза че трябва да ми чисти дросела. има газов инжекцион от 3 месеца.Дайте някакво мнение. Благодаря
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: BMW e46 320i трудно пали
vidara написа:Здравейте.Имам проблем с паленето при студен двигател. Върти стартера все едно няма гориво.Смених свещите но пак не пали лесно. На диагностика не показва грешки.Колата пали от 2-3 опит но запалва постепенно,все едно на по-малко цилиндри. Когато загрее няма проблем и си пали от половин оборот.Майстора каза че трябва да ми чисти дросела. има газов инжекцион от 3 месеца.Дайте някакво мнение. Благодаря
Може да има проблем с горивоподаването. Може да има проблем с датчик на коляновият вал- има някакъв сигнал и затова не се записва като грешка, но е изкривен и двигателя пали трудно. Може да има проблем с газовата уредба- да пропуска газ и двигателя да се дави. Може да е нещо друго. С почистване на дросела, проблема едва ли ще се реши.
- idrive
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 354
- Регистриран на: 1.08.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: BMW e46 320i трудно пали
Компютъра на газта прави проблем и не затваря дюзите навреме.Като я загасиш се пълни с газ и после се дави при палене.
Преди да я загасиш я прехвърли на бензин и на другата сутрин би трябвало да нямаш проблем с паленето.
Преди да я загасиш я прехвърли на бензин и на другата сутрин би трябвало да нямаш проблем с паленето.
Re: BMW e46 320i трудно пали
Бубините са ми ок. И аз мисля че може да е датчик колянов вал но няколко майстора до сега казаха че няма как да е датчика и ако бил датчика то нямало да мога да запаля въобще. Ще пробвам да я карам на бензин и да видя на сутринта как ще запали 

- Pavel_Ivanov_
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 21.04.2014
- Местоположение: Техник
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ е46 320i 170к.с седан
Re: BMW e46 320i трудно пали
Здрасти колега.Абсолютно същия проблем имам в момента от както захладня не пали и въртя по 10 минути докато почне лека по лека да пали всеки цилиндър все едно.Как реши проблема.Какво беше при теб.
Re: BMW e46 320i трудно пали
+1 При мен е същото 320и на газ. Може ли да споделиш нещо ?





Когато улиците са криви,
не можеш все направо да вървиш.
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: BMW e46 320i трудно пали
Колеги какво стана с проблемното палене ?
Re: BMW e46 320i трудно пали
Здравейте,
Моля ако някой има решение да сподели. И аз имам същия проблем с паленето - трябва доста да въртя стартера докато запали. Колата е Е46 320i М52 с газов инжекцион. Проблема се появи около 1 г. след монтирането на ГИ (може да няма общо с това).
!!! Проблема обаче се появява само ако опитам да запаля на следващия ден след като е карана. Ако не съм я карал 3 дни обаче пали от половин оборот и работи равномерно!? Това с паленето от раз след като е била в покой не е изключение - сигурно 10 пъти по ред се случва. Изключването на газта преди да я паркирам и/или каране 20-30 мин. на бензин не помага - опитам ли на следващия ден е същото, а след 2-3 дни никаква следа от проблема. Свещите са нови.
Диагностиката показа "богата смес" и нищо друго. Майстора предполага, че са бензиновите инжектори но не е сигурен. Има логика да са или бензиновите или газовите защото изглежда се дави, но дали е така? Не съм забелязал да намлява бензина, докато карам на газ, или поне не се вижда явно.
Поздрави,
Митко
Моля ако някой има решение да сподели. И аз имам същия проблем с паленето - трябва доста да въртя стартера докато запали. Колата е Е46 320i М52 с газов инжекцион. Проблема се появи около 1 г. след монтирането на ГИ (може да няма общо с това).
!!! Проблема обаче се появява само ако опитам да запаля на следващия ден след като е карана. Ако не съм я карал 3 дни обаче пали от половин оборот и работи равномерно!? Това с паленето от раз след като е била в покой не е изключение - сигурно 10 пъти по ред се случва. Изключването на газта преди да я паркирам и/или каране 20-30 мин. на бензин не помага - опитам ли на следващия ден е същото, а след 2-3 дни никаква следа от проблема. Свещите са нови.
Диагностиката показа "богата смес" и нищо друго. Майстора предполага, че са бензиновите инжектори но не е сигурен. Има логика да са или бензиновите или газовите защото изглежда се дави, но дали е така? Не съм забелязал да намлява бензина, докато карам на газ, или поне не се вижда явно.
Поздрави,
Митко
- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: BMW e46 320i трудно пали
Така колеги,
Аз съм с 318i и газов инжекцион. Сутрин точно същите проблеми като вас, трудно палене но един път запалили е ок до следващата сутрин. Смених свещи, рециклиране дюзи и нов акумулатор. Е пак си остана така. Отидох аз на газаджийте и проблема се оказа клапана на газовата. Колата като е изгасена изпуска и пълни колекторите с газ и сутринта е вече задавена. Как да разберете дали и при вас е така:
1. като се приберете вечерта гасите колата.
2. отзад на бутилката трябва да има една врътка (при мен е като гайка на дълъг болт). Затваряте до край - демек спирате газта от бутилката генерално. Само от копчето ако я изключите нищо няма да постигнете.
3. палите и оставяте да поработи около минутка и тогава газта ще свърши по тръбите и ще си обърне на бензин колата.
4. гасите и отивате да спите.
На другия ден палите и ако запалите от раз, значи това е проблема. Клапана е около 30 лв.
Успех.
Аз съм с 318i и газов инжекцион. Сутрин точно същите проблеми като вас, трудно палене но един път запалили е ок до следващата сутрин. Смених свещи, рециклиране дюзи и нов акумулатор. Е пак си остана така. Отидох аз на газаджийте и проблема се оказа клапана на газовата. Колата като е изгасена изпуска и пълни колекторите с газ и сутринта е вече задавена. Как да разберете дали и при вас е така:
1. като се приберете вечерта гасите колата.
2. отзад на бутилката трябва да има една врътка (при мен е като гайка на дълъг болт). Затваряте до край - демек спирате газта от бутилката генерално. Само от копчето ако я изключите нищо няма да постигнете.
3. палите и оставяте да поработи около минутка и тогава газта ще свърши по тръбите и ще си обърне на бензин колата.
4. гасите и отивате да спите.
На другия ден палите и ако запалите от раз, значи това е проблема. Клапана е около 30 лв.
Успех.
Re: BMW e46 320i трудно пали
Здравейте,
Имам малко повече инфо за трудното палене и то съвпада с мнението на mistyrain.
Проблема идва някъде от газовия инжекцион и в събота ще го гледат - ще пиша допълнително за резултата.
Установих го защото от няколко дни пали без проблем, но не съм зареждал газ т.е. държах бутилката празна. Вече 7-8 пъти поред пали без всякакво
затруднение, независимо дали е студена или не.
Поздрави,
Митко
Имам малко повече инфо за трудното палене и то съвпада с мнението на mistyrain.
Проблема идва някъде от газовия инжекцион и в събота ще го гледат - ще пиша допълнително за резултата.
Установих го защото от няколко дни пали без проблем, но не съм зареждал газ т.е. държах бутилката празна. Вече 7-8 пъти поред пали без всякакво
затруднение, независимо дали е студена или не.
Поздрави,
Митко
- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: BMW e46 320i трудно пали
Гарантирам ти че е същия проблем. Твоят метод с изхарчването на газта е другия вариант да се тества клапана. Аз имам уговорка събота да го сменя и ще пиша след това пак.
Само да кажа,че май забравих. Като бях при газаджиите те откачиха маркуча след клапана и на угасена кола сипаха малко като пяна в него. Абе като веро и вода както си правехме сапунени мехури едно време
и така потвърдиха че е там проблема понеже започна леко да издува и да прави мехурчета.
Само да кажа,че май забравих. Като бях при газаджиите те откачиха маркуча след клапана и на угасена кола сипаха малко като пяна в него. Абе като веро и вода както си правехме сапунени мехури едно време

Re: BMW e46 320i трудно пали
Резултата от вчера сутринта в сервиз е никакъв, но за мен се потвърждава, че проблема е от газовия инжекцион, който е с още доста гаранционен срок.
Майстора не искаше да проверява дали нещо изпуска както при mystirian, защото "тези системи не изпускат и вероятността била малака". Заредих газ непосредствено преди да влезе в сервиза, провери с компютър нещо и вечерта отново много трудно запали. Спрях газта от крана на бутилката, поработи докато изгори каквото има след него и на следващата сутрин (днес) запали без проблем.
Нелепо беше, че не искаше да ми каже от кой кран да спра газта, защото нямало да помогне
, но в последствие спомена че има 2 и ми показа само единия
!
Извода отдавна ясен на всички, но все пак:
1. Трябва да се проверява добре за да се доверите за монтаж и поддръжка. При тези системи явно има дефектни компоненти, но е важно как се реагира ако това се появи;
2. Четенето и информацията са полезни - както ми каза майстора "щом си чел - оправяй се", така поне аз успях поне да се справя с паленето.
Майстора не искаше да проверява дали нещо изпуска както при mystirian, защото "тези системи не изпускат и вероятността била малака". Заредих газ непосредствено преди да влезе в сервиза, провери с компютър нещо и вечерта отново много трудно запали. Спрях газта от крана на бутилката, поработи докато изгори каквото има след него и на следващата сутрин (днес) запали без проблем.
Нелепо беше, че не искаше да ми каже от кой кран да спра газта, защото нямало да помогне


Извода отдавна ясен на всички, но все пак:
1. Трябва да се проверява добре за да се доверите за монтаж и поддръжка. При тези системи явно има дефектни компоненти, но е важно как се реагира ако това се появи;
2. Четенето и информацията са полезни - както ми каза майстора "щом си чел - оправяй се", така поне аз успях поне да се справя с паленето.

- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: BMW e46 320i трудно пали
Аз да потвърдя както обещах. Смених си клапана с нов и вече всичко си е ток.
mitio10! - отиди в Софгас (не е реклама, но явно само на мен са ми помогнали читаво). 25 кинта е нов клапан и се сменя за 2 минути.
mitio10! - отиди в Софгас (не е реклама, но явно само на мен са ми помогнали читаво). 25 кинта е нов клапан и се сменя за 2 минути.
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: BMW e46 320i трудно пали
Кой клапан смени: предния или този при бутилката ? Какъв сложи ?
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани