авариен режим 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- georde123000
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 22.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
- Мечтае да кара: BMW E30 M3
авариен режим 320д
здр колеги,колата е м47 136 коня,автоматик, по колата мотора е ревизиран изцяло,сменено турбо,автоматика е обслужен,закачана е на диагностика от колега от форума,има записана грешка връзка връзка между умна дюза и датчик колянов вал,умната дюза я мерих 87,5 ома,на празен ход ъгъла на впръскане е -1,5 градуса,при тръгване с повече газ на 1 и 2 се изцежда мотора а на 3 като подмине 120 и кам 3 и нещо оборота колата влиза в авариен режим не всеки път,когато поиска до 200 няма проблем,някои път го прави и при леко каране с 40-50 влиза в авариен режим,като отнема газта за няколко секунди пак тръга,автоматика превключа плавно иначе,на кикдаун веднага сваля предавка ,при 90км е към1900-2000 оборота,пали с лекота топла и студена,няма да пуши,мотора работи равномерно ,под 30 литра никога не съм го оставял,разхода на гориво ми е нормален на дълго 5, смесено 6 в провинцията живея,от какво може да влиза в този режим,поздрави 

- Тодориев
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 10.08.2013
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е46 136к.с.
- Мечтае да кара: м3
Re: авариен режим 320д
колега а нещо по центровката на гнп. пиапно ли е .Нещо по веригите
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: авариен режим 320д
georde123000 написа:здр колеги,колата е м47 136 коня,автоматик, по колата мотора е ревизиран изцяло,сменено турбо,автоматика е обслужен,закачана е на диагностика от колега от форума,има записана грешка връзка връзка между умна дюза и датчик колянов вал,умната дюза я мерих 87,5 ома,на празен ход ъгъла на впръскане е -1,5 градуса,при тръгване с повече газ на 1 и 2 се изцежда мотора а на 3 като подмине 120 и кам 3 и нещо оборота колата влиза в авариен режим не всеки път,когато поиска до 200 няма проблем,някои път го прави и при леко каране с 40-50 влиза в авариен режим,като отнема газта за няколко секунди пак тръга,автоматика превключа плавно иначе,на кикдаун веднага сваля предавка ,при 90км е към1900-2000 оборота,пали с лекота топла и студена,няма да пуши,мотора работи равномерно ,под 30 литра никога не съм го оставял,разхода на гориво ми е нормален на дълго 5, смесено 6 в провинцията живея,от какво може да влиза в този режим,поздрави
каква е грешката колега, турбината гледана ли е може да има проблем с налягането и затова да влиза в авариен режим, но е много важно с колегата какво сте гледали

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: авариен режим 320д
Ето малко предистория на случая, за да може да посъветвате какво да направи колегата:
Първоначално колата беше с грешки:
- регулиране налягането на турбината
- дебитомер
- датчик колянов вал- неправдоподобен сигнал
- система на предпусковият подгрев
След изчистване на грешките, колата беше карана два пъти няколко километра, с последващо изчистване на грешките и двата пъти останаха:
- регулиране налягането на турбината
- несъответствие на сигнала на умната дюза и сигнала на датчика на коляновият вал
Понеже колегата ще ремонтира колата си сам, се разбрахме да провери всички вакумни маркучи за управлението на турбината, на вакум- ресивъра единият щуцер беше отчупен и лепен- разбрахме се да го оправи/макар, че пробвахме и варианта с изолирането му/, да провери буксата на клапана.
Сега трябва отново да се изчисти грешката за регулиране на налягането и след каране на колата да се види дали ще се появи, за да се знае дали този проблем е решен. Казах му да провери и съпротивлението на умната дюза, за да има някакви насоки при следващото закачане на колата, на кой датчик се дължи несъответствието на сигнала на двата датчика. Мисля, че без още едно закачане на колата, няма да може да се реши проблема, освен, ако не се отиде на варианта смяна на всичко изписано като грешка.

Първоначално колата беше с грешки:
- регулиране налягането на турбината
- дебитомер
- датчик колянов вал- неправдоподобен сигнал
- система на предпусковият подгрев
След изчистване на грешките, колата беше карана два пъти няколко километра, с последващо изчистване на грешките и двата пъти останаха:
- регулиране налягането на турбината
- несъответствие на сигнала на умната дюза и сигнала на датчика на коляновият вал
Понеже колегата ще ремонтира колата си сам, се разбрахме да провери всички вакумни маркучи за управлението на турбината, на вакум- ресивъра единият щуцер беше отчупен и лепен- разбрахме се да го оправи/макар, че пробвахме и варианта с изолирането му/, да провери буксата на клапана.
Сега трябва отново да се изчисти грешката за регулиране на налягането и след каране на колата да се види дали ще се появи, за да се знае дали този проблем е решен. Казах му да провери и съпротивлението на умната дюза, за да има някакви насоки при следващото закачане на колата, на кой датчик се дължи несъответствието на сигнала на двата датчика. Мисля, че без още едно закачане на колата, няма да може да се реши проблема, освен, ако не се отиде на варианта смяна на всичко изписано като грешка.

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: авариен режим 320д
zvetiko написа:Ето малко предистория на случая, за да може да посъветвате какво да направи колегата:![]()
Първоначално колата беше с грешки:
- регулиране налягането на турбината
- дебитомер
- датчик колянов вал- неправдоподобен сигнал
- система на предпусковият подгрев
След изчистване на грешките, колата беше карана два пъти няколко километра, с последващо изчистване на грешките и двата пъти останаха:
- регулиране налягането на турбината
- несъответствие на сигнала на умната дюза и сигнала на датчика на коляновият вал
Понеже колегата ще ремонтира колата си сам, се разбрахме да провери всички вакумни маркучи за управлението на турбината, на вакум- ресивъра единият щуцер беше отчупен и лепен- разбрахме се да го оправи/макар, че пробвахме и варианта с изолирането му/, да провери буксата на клапана.
Сега трябва отново да се изчисти грешката за регулиране на налягането и след каране на колата да се види дали ще се появи, за да се знае дали този проблем е решен. Казах му да провери и съпротивлението на умната дюза, за да има някакви насоки при следващото закачане на колата, на кой датчик се дължи несъответствието на сигнала на двата датчика. Мисля, че без още едно закачане на колата, няма да може да се реши проблема, освен, ако не се отиде на варианта смяна на всичко изписано като грешка.
е сега стана ясно при кой е ходил колегата сам се издаде, гузен не гонен бяга

И накрая ще се окаже проблем около турбото или самата турбина, както казах вече.
- georde123000
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 22.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
- Мечтае да кара: BMW E30 M3
Re: авариен режим 320д
турбото е ново и като го сложих и поработи колата извесно време на място,след това я тествах няколко пъти до 180 нямаше проблеми след това ходих до софия 40км съм подържал 160-180 и не е имало проблеми,на връщане обаче пак почна да влиза в авариен режим,и нз какво да правя вече,някакви насоки 

- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: авариен режим 320д
Колега на мен ми е влизала в сервизен режим от мръсен въздушен КN филтър но даваше грешка на дебитомер и ЕГР. 

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: авариен режим 320д
georde123000 написа:турбото е ново и като го сложих и поработи колата извесно време на място,след това я тествах няколко пъти до 180 нямаше проблеми след това ходих до софия 40км съм подържал 160-180 и не е имало проблеми,на връщане обаче пак почна да влиза в авариен режим,и нз какво да правя вече,някакви насоки
Бягай при читав диагностик, това ти е оправията

- georde123000
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 22.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
- Мечтае да кара: BMW E30 M3
Re: авариен режим 320д
Колата я оправих,смених и мап сензора,сложих от тдс пасва добре само трябва 2 опръстена и сега колата върви перфектно поздрави на всички 

- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: авариен режим 320д
georde123000 написа:Колата я оправих,смених и мап сензора,сложих от тдс пасва добре само трябва 2 опръстена и сега колата върви перфектно поздрави на всички
а сигорно ли е че работи с този дебитомер,да не работи на последните запомнени стоиности и да гори по 15 на 100

- georde123000
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 22.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
- Мечтае да кара: BMW E30 M3
- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Re: авариен режим 320д
Сори за офтопика, ама ми направи впечатление разхода
Аз наскоро взех мойта - същата печка 136 к.с. - извънградско, докато я докарам от Габрово - 8.5 (средна скорост над 100, на Хемус 160 на автопилот, на едно място леко нанадолно след Яна подминах 200 за малко само да тествам, а Ябланица завоите ги качвах със 120). След това в София занулих разхода и смесено не падна под 10.5 при нормално каране - не съм я юркал вече. Нещо явно не е нормално тука. Уж я взех за повече икономия и по-пенсионерско каране, ама... А, да, забравих - автоматик е, но все пак над 10 много ми се вижда, очаквах не повече от 9.

It's not who You are, it's who You know...
Re: авариен режим 320д
logout написа:Сори за офтопика, ама ми направи впечатление разходаАз наскоро взех мойта - същата печка 136 к.с. - извънградско, докато я докарам от Габрово - 8.5 (средна скорост над 100, на Хемус 160 на автопилот, на едно място леко нанадолно след Яна подминах 200 за малко само да тествам, а Ябланица завоите ги качвах със 120). След това в София занулих разхода и смесено не падна под 10.5 при нормално каране - не съм я юркал вече. Нещо явно не е нормално тука. Уж я взех за повече икономия и по-пенсионерско каране, ама... А, да, забравих - автоматик е, но все пак над 10 много ми се вижда, очаквах не повече от 9.
Добре ти е колата, не слушай рибарските истории.
Sent from my Kraden Phone using Stanga
- D.K.BMW
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 12.08.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 320d
- Мечтае да кара: m3 e46
Re: авариен режим 320д
Моята печка е с ръчни скорости и ми дава около +-7 разход в града с 17-ки джанти , автомата май си е нормално да ти харчи към +-9 все пак е по-малък мотор и ще е по-тегаво 

- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: авариен режим 320д
unikalen88 написа:georde123000 написа:Колата я оправих,смених и мап сензора,сложих от тдс пасва добре само трябва 2 опръстена и сега колата върви перфектно поздрави на всички
а сигорно ли е че работи с този дебитомер,да не работи на последните запомнени стоиности и да гори по 15 на 100
Сменил е MAP сензор, не дебитомер.
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани