Странно поведение при пуснат климатик е46 m43b19
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- mcfistell
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: F31 318d N47D20
Странно поведение при пуснат климатик е46 m43b19
Здравейте. Преди половин година си купих BMW 318i 99-та година. Колата беше с проблем в компресора на климатроника. Купих втора употреба компресор, ревизирах го, зареждане и охлаждането проработи. Сега като стана по-топло го пускам и карам с постоянна скорост и след минута някъде кола зопочва да се движи на тласъци въпреки че не подавам газ?!?! Забелязах и че разходомера започва да "пулсира" в интервал от около 2л в такт с тласъците за периоди от около половин минута?!?! Колата е с газов ижекцион и проблема го има както на газ така и на бензин. Някой има ли представа къде може да е проблема???
Re: Странно поведение при пуснат климатик е46 m43b19
колата ти загрява и компресора вдига сериозно налягането и товари двигателя.Недей да караш на климатик докато не отстраниш проблема, защото може да гръмнеш някой маркуч
- mcfistell
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: F31 318d N47D20
Re: Странно поведение при пуснат климатик е46 m43b19
Ако говориш за температурата на двигателя поне по табло тя си остава нормална, а и описаното се случва около минута след включването на компресора.
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Странно поведение при пуснат климатик е46 m43b19
Тва си е в реда на нещата защото компресора ту включва ту изключва за да поддържа температурата която си му задал.Поста по-горе е неадекватен.И при мен е така и не само при мен.
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Странно поведение при пуснат климатик е46 m43b19
Тествай си перката на диагностика.
Re: Странно поведение при пуснат климатик е46 m43b19
Слушай какво ти разправя GecataBMW. Ние сме неадекватни 

- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Странно поведение при пуснат климатик е46 m43b19
BMDrago написа:Слушай какво ти разправя GecataBMW. Ние сме неадекватни
Естествено,че след като достигне температурата зададена от панела,ще влезне в режим на поддържане на температурата вътре и ще включва и изключва,компресора винаги товари мотора не само когато му е високо налягането

- mcfistell
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: F31 318d N47D20
Re: Странно поведение при пуснат климатик е46 m43b19
Преди малко с тестова цел направих едно малко кръгче 30-40км
(радостта от шофирането) и установих следното - колебанията в раходомера и тласъците започнаха 30сек след включването на комресора и след това продължиха на интервали от може би 20-тина секунди. Увеличаване на температурата на двигателя поне според уредите на таблото няма никакво. На място реших да пробвам и перката - 20-тина секунди може би след като влючих климатика тръгна и перката - спрях климатика и тя спря.
Остава или уредите да ме лъжат и колата да прегрява или споменатия пресостат или ..... някакви други идеи???

Остава или уредите да ме лъжат и колата да прегрява или споменатия пресостат или ..... някакви други идеи???
Re: Странно поведение при пуснат климатик е46 m43b19
Стрелката, която гледаш на таблото, няма да ти даде достатъчно информация.Влез през скритото меню и виж там как варира температурата на двигателя
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Странно поведение при пуснат климатик е46 m43b19
А най-добре се свържи с колегата Oci да ти направи една диагностика, иначе с експерименти може и да гръмне нещо в тая жега.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Странно поведение при пуснат климатик е46 m43b19
NikVanov написа:А най-добре се свържи с колегата Oci да ти направи една диагностика, иначе с експерименти може и да гръмне нещо в тая жега.
особено ако налягането е доста над нормата.
- mcfistell
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: F31 318d N47D20
Re: Странно поведение при пуснат климатик е46 m43b19
За налягането в системата на климатика ли говариш oci ? Днес ще ходя до приятел, който има сервизна диагностика за BMW, кои параметри да гледаме?
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Странно поведение при пуснат климатик е46 m43b19
При мен, перката работеше само до 2-ра скорост. Компресора вдигаше налягане и започваше да чатка яко. Но никога колата не е вървяла на тласаци!
- mcfistell
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: F31 318d N47D20
Re: Странно поведение при пуснат климатик е46 m43b19
Здравейте пак,
Три месеца, три сервиза и известна сума пари по-късно добрата новина е че лятото си отива!!!
Колата продължава да се държи по същият начин. Та системата е вакумирана и заредена по фабричните данни и фреон има, високото налягане достига 15-16 атм, перката си включва на различни степени с пускане на компресора, изходящия въздух от дюзите е около 7 градуса, двигателя не вдига темература... Установи се че компресора бива изключван от някакъв датчик на изпарителя (радиаторчето в купето) като задачата му била да предпази изпарителя от замръзване. По данни от диагностиката изключването става при достигане на температура от 5 гардуса на изпарителя. Когато температурата му се качи на 6-7 градуса компресора пак се включва и тласъците в движението се получават от постоянното вклюване и изключване на компресора. Данните за температурата от датчика се изменят плавно, което според хората от сервиза означава че датчика си работи нормално. Тогава кое всъщност води до това че температурата на изпарителя да пада толкова??? Възможно ли е перката на вентилатора да неможе да обдухва достатъчно силно радиаторчето??? Когато пусна клитроника на AUTO перката си бута степените като се достигне желаната температура в купето - значи и там нещата уж си работят!?!? Според мен БМВ няма да пуснат кола която като си я караш по магистралата да се движи на тласъци. Тласъците се забелязват от пасажерите когато им обърна внимание, но мен ме дразнят.
Някакви идеи???
Три месеца, три сервиза и известна сума пари по-късно добрата новина е че лятото си отива!!!
Колата продължава да се държи по същият начин. Та системата е вакумирана и заредена по фабричните данни и фреон има, високото налягане достига 15-16 атм, перката си включва на различни степени с пускане на компресора, изходящия въздух от дюзите е около 7 градуса, двигателя не вдига темература... Установи се че компресора бива изключван от някакъв датчик на изпарителя (радиаторчето в купето) като задачата му била да предпази изпарителя от замръзване. По данни от диагностиката изключването става при достигане на температура от 5 гардуса на изпарителя. Когато температурата му се качи на 6-7 градуса компресора пак се включва и тласъците в движението се получават от постоянното вклюване и изключване на компресора. Данните за температурата от датчика се изменят плавно, което според хората от сервиза означава че датчика си работи нормално. Тогава кое всъщност води до това че температурата на изпарителя да пада толкова??? Възможно ли е перката на вентилатора да неможе да обдухва достатъчно силно радиаторчето??? Когато пусна клитроника на AUTO перката си бута степените като се достигне желаната температура в купето - значи и там нещата уж си работят!?!? Според мен БМВ няма да пуснат кола която като си я караш по магистралата да се движи на тласъци. Тласъците се забелязват от пасажерите когато им обърна внимание, но мен ме дразнят.
Някакви идеи???
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Странно поведение при пуснат климатик е46 m43b19
Абе как ще работи на тласъци. Имаш проблем, може да е затегнал/или тръгващ да затяга компресор или де да знам. Тука OCI да каже. На 320-та даже не го разбирам кога се включва или изключва, какво остава за тласъци. Нито Фабията , която е 54 коня, няма придърпване , нито на още 2 служебни дето карам.
Хм,хм...
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани