Помощ за слап на M54 колектор в M52
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Помощ за слап на M54 колектор в M52
Здравейте колеги , искам да се обърна към правилите го и знаещи хора това нещо. Значи купих колектор от M54 и почнах монтажа като знаейки , че ми трябва колектор и планка за дросела ( тук отварям скоба ако някой знае къде мога или кой да ми направи планката нека каже) та като почнах да прехвърлям нещата от м52 колектора на м54 ката първото което ми направи впечатление е разликата в клапана за маслените изпарения този на м52 ката има на капака една кръгла мембрана , а този на м54 я няма тази мембрана , иначе по друго са еднакви , друга разлика в клапана е , че този на м52 ката има щуцер от който тръгва маркуч към бензиновата рейка , а на този от м54 този щуцер е затапен с гумена тапа , идеята ми е кой от двата да ползвам и всякакви съвети относно този ъпгрейд ще съм благодарен.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
I'm slowly drifting


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Помощ за слап на M54 колектор в M52
Клапан за вентилация на картерните газове/PCV crankcase valve/- колега, най-добре го премахни или го смени заедно с тръбите към него с нови, за да премахнеш един източник на много неприятни изживявания. Щуцера служи да се осигури вакума за управление на клапан-регулатора за налягането на бензина, когато е монтиран на бензиновата рейка. Когато клапан- регулатора е вграден в горивният филтър, тогава вакума се взема от друго място
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Помощ за слап на M54 колектор в M52
Това добре , но другата разлика каква е , защо единият има мембрана на капачкатата , а този от М54ката няма , клапана го отворих и изглежда като нов , този от M54 ката та ми се ще да използвам него тръбата от него е видимо здрава и малката към нея също (само изолацията и се разпадна) мисля да ги почистя и да сложа някаква изолация) въпроса е следния , ще си сложа маркуча за горивната рейка на м54 клапана не е проблем , но коя капачка да ползвам. Неговата си или тази от м52 ката с мембраната
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
I'm slowly drifting


- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Помощ за слап на M54 колектор в M52
Някой нещо ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
I'm slowly drifting


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Помощ за слап на M54 колектор в M52
Помощ за слап
шамар ли ще му биеш на мотора ?
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
- Батман
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани