Въпрос относно е46 330d 204 h.p
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- ReLeFNIQ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 1.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 535d torque monster
- Мечтае да кара: 550i supercharged
- Детайли за колата: Actual: 535d e61 pre-LCI 370 hp 750 nm
Previous: 540i e39 Black 5 speed manual, 335i N54 e91 Black 07' pre-face 306 hp
Въпрос относно е46 330d 204 h.p
Здравейте, колеги,
От съвсем скоро си имам нова придобивка 330d 204 к.с 6 ск. ръчка 2003. Колата върви добре, но ми се струва малко тромава след 200 км, а официалните 230-240 км/ч са доста трудно достижими. Колата не пуши, мотора работи добре, но честно казано очаквах малко повече като вървеж. Може ли да ме насочите какво следва да инспектирам за да разбера дали е топ състояние и дали върви както трябва?
Тази кола има ли ДПФ? А катализатор спокойно ли може да се махне или е необходима софтуерна настройка след това? АГР-ра само физически ли се изолира или трябва и софтуерно? Бихте ли ме насочили към човек който разбира и се занимава с тези мотори и може да и направи пълна проверка на мотора за Варна(може и на лично). Тази кола има swirl flaps нали?
Друго което забелязах е че около 190-200 и нагоре се появяват от нищото вибрации, до 170-180 ги няма, но при 200 се появяват. От какво може да е? На всички други предавки обороти и на място няма каквито и да е вибрации, но при достигане на 200 се появяват. Възможно ли е да е маховика?
Благодаря предварително за отделеното внимание.
Поздрави,
От съвсем скоро си имам нова придобивка 330d 204 к.с 6 ск. ръчка 2003. Колата върви добре, но ми се струва малко тромава след 200 км, а официалните 230-240 км/ч са доста трудно достижими. Колата не пуши, мотора работи добре, но честно казано очаквах малко повече като вървеж. Може ли да ме насочите какво следва да инспектирам за да разбера дали е топ състояние и дали върви както трябва?
Тази кола има ли ДПФ? А катализатор спокойно ли може да се махне или е необходима софтуерна настройка след това? АГР-ра само физически ли се изолира или трябва и софтуерно? Бихте ли ме насочили към човек който разбира и се занимава с тези мотори и може да и направи пълна проверка на мотора за Варна(може и на лично). Тази кола има swirl flaps нали?
Друго което забелязах е че около 190-200 и нагоре се появяват от нищото вибрации, до 170-180 ги няма, но при 200 се появяват. От какво може да е? На всички други предавки обороти и на място няма каквито и да е вибрации, но при достигане на 200 се появяват. Възможно ли е да е маховика?
Благодаря предварително за отделеното внимание.
Поздрави,
BMW 

- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p
Колега, какво си карал досега? Предната ти кола имам предвид?
- Nikolay P.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 25.01.2014
- Пол: Мъж
Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p
ReLeFNIQ написа:Здравейте, колеги,
От съвсем скоро си имам нова придобивка 330d 204 к.с 6 ск. ръчка 2003. Колата върви добре, но ми се струва малко тромава след 200 км, а официалните 230-240 км/ч са доста трудно достижими. Колата не пуши, мотора работи добре, но честно казано очаквах малко повече като вървеж. Може ли да ме насочите какво следва да инспектирам за да разбера дали е топ състояние и дали върви както трябва?
Тази кола има ли ДПФ? А катализатор спокойно ли може да се махне или е необходима софтуерна настройка след това? АГР-ра само физически ли се изолира или трябва и софтуерно? Бихте ли ме насочили към човек който разбира и се занимава с тези мотори и може да и направи пълна проверка на мотора за Варна(може и на лично). Тази кола има swirl flaps нали?
Друго което забелязах е че около 190-200 и нагоре се появяват от нищото вибрации, до 170-180 ги няма, но при 200 се появяват. От какво може да е? На всички други предавки обороти и на място няма каквито и да е вибрации, но при достигане на 200 се появяват. Възможно ли е да е маховика?
Благодаря предварително за отделеното внимание.
Поздрави,
Колега, колата е 204 коня, няма как след 200 да се наема така, както може би ти се иска. При положение, че е стокова и нищо не е правено като модификации по нея. В модела Е46, ДПФ филтър не се вгражда, така че и твоята няма, но за сметка на това имаш катализатори, които можеш и е хубаво да премахнеш. Тогава колата ще се поотпуши и ще има осезаем по-добър вървеж. Смени си филтъра за картерните газове също! Изолираният ЕГР (ако ще го изолираш е хубаво да е както физически, така и софтуерно) няма да ти помогне за по-доброто вървене при висока скорост, той влияе на вървежа на колата при по-ниските обороти около 1500, тогава автомобила става по-жив. За swirl flaps или т.н. вихрови клапи - да, имаш и е повече от желателно да ги премахнеш. За Варна виж попитай колегата Oci, мисля, че беше споменал, че по Великден ще е в града. Мисля, че ще ти помогне да получиш отговори, на каквото те интересува. Възможно е да е маховика, но принципно при по-висока скорост, коли, които са катастрофирали сериозно и са с посукани купета тресат точно така, не го изключвай като вариант. Успех и безаварийно шофиране с новата придобивка!

- mustang1986
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p
http://www.youtube.com/watch?v=zojKbWzeLkk
Клипа е на колега от форума,но е с ремап.Ако и това ти се струва тромаво разгледай другите клипове на потребителя
Клипа е на колега от форума,но е с ремап.Ако и това ти се струва тромаво разгледай другите клипове на потребителя


Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- ивайло81
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 8.02.2008
- Кара: 320 i
- Мечтае да кара: Е90 пак бензин
Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p
Аз с 320 и, вдигам 222 км/ч. Това на навигацията, на таблото показваше 230. Та с 3000 кубика би трябвало да ги достигнеш, пък било е то стокова.
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2
- Nikolay P.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 25.01.2014
- Пол: Мъж
Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p
На bai_ILIА купето е нечовешко, но е ремапнато на 260 коня, нормално е да се наема така. Стоковите с 204 коня са си значително по-мудни, но за двигател в добро състояние не върви никак зле. Не знам колегата, дето е пуснал темата, каква представа има за добър вървеж за 3 литра мотор / 6 цилиндъра / 204 коня. Возил съм се в не малко стокови такива и си вървят повече от добре, след ремап разбира се, картинката става съвсем по-друга, както се вижда от клиповете на колегата bai_ILIA. 

- SlipX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 19.09.2012
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: ШЕ 330d (manual)
- Мечтае да кара: bmw f10 m5
- Детайли за колата: M-packet Mtech 1
Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p
При такава висока скорост за тресенето мисля, че имат роля и гумите, джантите, баланси и т.н. При мен едната ми джанта е съвсем леко крива, над 180 тогава почва да се усеща по голяма вибрация. Сега като сменя гумите, ще оправя и джантите.
- 1uLi
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 1.04.2013
- Местоположение: София
- Кара: е46 330д
- Мечтае да кара: f32m
Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p
То точно около 200 слагаш вече на 6-та и нормално да се забавя колата, макар че 220 трябва ги прави бързичко и чак после нещата започват да се случват бавно, а след 230 едва-едва. Но на равен път 230-240 не би трябвало да ти изглеждат трудно постижими.
При мен, а и при повечето колеги, които са сток максималната скорост на равен път е малко под 240 ( 238 по навигация, иначе на таблото си подминава 240). Колкото до вибрацията, не трябва да е маховик, той се усеща като работи на място колата или най-добре по инерция с около 5-10 км/ч на изключена предавка.
При мен, а и при повечето колеги, които са сток максималната скорост на равен път е малко под 240 ( 238 по навигация, иначе на таблото си подминава 240). Колкото до вибрацията, не трябва да е маховик, той се усеща като работи на място колата или най-добре по инерция с около 5-10 км/ч на изключена предавка.
- ReLeFNIQ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 1.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 535d torque monster
- Мечтае да кара: 550i supercharged
- Детайли за колата: Actual: 535d e61 pre-LCI 370 hp 750 nm
Previous: 540i e39 Black 5 speed manual, 335i N54 e91 Black 07' pre-face 306 hp
Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p
Благодаря за отговорите!
Дано да се окаже гума/джанта това тресене. Има ли вариант да е от тампони или висящ лагер на кардана/диференциала?
До момента съм имал Bora 1,9 145 h.p на мотор и наистина имайки в предвид как с лекота се справя до 200 км/ч, очаквах повече от 204 h.p., но пък теглото от 1600 кг си казва думата
Значи ме съветвате да започна със смяна на филтъра за картерни газове + премахване на катализаторите нали така? Те 3 броя ли са? Колко пари мога да очаквам от тях, защото знаете ги ауспусджиите...
Става ли по шумна и некомфортна за каране колата след премахването им и замяната им предполагам с прави тръби?
И едно друго въпросче:
Колата е с голямата навигация(без TV и CD changer), гледам има DVD в багажника, заредих новите карти от 2014 тук от форума и всичко е ок, обаче възможно ли е да ползвам DVD-то за музика или филм? Т.е Ако искам да слушам моя музика различна от радио, касетка
, има ли вариант? Какви са решенията в този аспект.
Благодаря на всички отзовали се.
Поздрави,
Дано да се окаже гума/джанта това тресене. Има ли вариант да е от тампони или висящ лагер на кардана/диференциала?
До момента съм имал Bora 1,9 145 h.p на мотор и наистина имайки в предвид как с лекота се справя до 200 км/ч, очаквах повече от 204 h.p., но пък теглото от 1600 кг си казва думата

Значи ме съветвате да започна със смяна на филтъра за картерни газове + премахване на катализаторите нали така? Те 3 броя ли са? Колко пари мога да очаквам от тях, защото знаете ги ауспусджиите...
Става ли по шумна и некомфортна за каране колата след премахването им и замяната им предполагам с прави тръби?
И едно друго въпросче:
Колата е с голямата навигация(без TV и CD changer), гледам има DVD в багажника, заредих новите карти от 2014 тук от форума и всичко е ок, обаче възможно ли е да ползвам DVD-то за музика или филм? Т.е Ако искам да слушам моя музика различна от радио, касетка

Благодаря на всички отзовали се.
Поздрави,

BMW 

- Nikolay P.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 25.01.2014
- Пол: Мъж
Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p
Да, колега, смени си филтъра за картерните газове и си махни катализаторите. Те са 3 и цена под 200 лева, ако ти дават общо за всички, значи искат да те метнат с парите. Хубаво е да оставят обвивката на катализатора и да махнат само съдържанието в нея. След като ги премахнеш, ще чуваш турбото как свири повече от преди и от по-ниски обороти. Като цяло е приятен звука и не е дразнещ. Най-важното е, че колата ще стане по-пъргава и послушна. С времето и хилядите километри каране, катализаторите се запушват и убиват вървенето на колата. След като ги махнат, веднага ще видиш осезаема разлика и как по-леко върви автомобила.
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p
няма как да стане на навигацията нищо друго освен навигационно ДВД.
Според мен не сваляй с лека ръка катализаторите, а само ако си сигурен, че проблема е в тях.
И търси проблема по колата - не може да се сравнява бора 1.9 с 330д, особено пък от 100 нагоре.
Според мен не сваляй с лека ръка катализаторите, а само ако си сигурен, че проблема е в тях.
И търси проблема по колата - не може да се сравнява бора 1.9 с 330д, особено пък от 100 нагоре.
- 1uLi
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 1.04.2013
- Местоположение: София
- Кара: е46 330д
- Мечтае да кара: f32m
Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p
Аз също не бих бързал да махам катализаторите.
Най-вероятно колата има проблем и той е другаде.
Разликата между 1.9 тди и 3.0д е голяма, както каза колега след 100км/ч става особено осезаема.
Отзад само навигационни дискове или дискове за ъпдейт на софтуера, нищо друго.
Диск за музика става - натисни копчето в горния десен ъгъл на навигацията и воала.... Следва ефекта уау
Както каза един мой приятел - Немеца го е направил по този начин, само за да покаже, че може.
И един въпрос към теб - Как по-точно на твоята кола успяваш да слушаш музика от касетка?!?
Най-вероятно колата има проблем и той е другаде.
Разликата между 1.9 тди и 3.0д е голяма, както каза колега след 100км/ч става особено осезаема.
Отзад само навигационни дискове или дискове за ъпдейт на софтуера, нищо друго.
Диск за музика става - натисни копчето в горния десен ъгъл на навигацията и воала.... Следва ефекта уау

И един въпрос към теб - Как по-точно на твоята кола успяваш да слушаш музика от касетка?!?

Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p
Просто колегата има монитор с касетка, а не с диск. Като че ли по-често се срещат тия с касетките, а не тия с дисковете.
Може пък автора да си е представял, че като кара 200кс автомобил, то е очаквал да лети направо, знае ли се.
Може и нищо да ѝ няма на колата.
Може пък автора да си е представял, че като кара 200кс автомобил, то е очаквал да лети направо, знае ли се.

Може и нищо да ѝ няма на колата.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- 1uLi
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 1.04.2013
- Местоположение: София
- Кара: е46 330д
- Мечтае да кара: f32m
Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p



Явно съм късметлия, че моята е с диск... И просто си мислех, че всичките са така

Ами най-добре е да си върже едно мп3 и готово.
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p
Май и аз понеже не ми харесваше вървежа след 200 махнах катализаторите, но се оказа, че причината е в скъсана мембрана на ЕГР и старо вакумно управление на турбото.
Сега е друга бира вървежа.
Сега е друга бира вървежа.

37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани