въпрос за харман кардон
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- guiltyboy86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: e46 323i
въпрос за харман кардон
здр колеги има питане към вас въпроса е следния колата ми има оригинално hi fi sound system мога ли да ъпгрейдна да си сложа басови елипси от харман кардон продават ми ги с усилвателя който е само за тях,моят в багажника е алпин може ли да се сработят как се свързват за да засвирят трябва ли ми конзолата до пепелника или мога да мина без нея,как ще се вземе сигнал от алпина да захрани усилвателя на елипсите струва ли си цялата разправия
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: въпрос за харман кардон
Вземаш тези елипси с усилвателя, но се убеди, че стават за твоята кола. За седан и купе са различни. При седана двте елипси са в отделни кутии, при лупето са в една обща. След това вземаш и един усилватела H/K и го слагаш на мястото на твоя. Относно свързването - не е толкова трудно, а сигнал за усилвателя на елипсите се взема от оригиналния H/K усилвател. Ако запазиш сегашния усилвател няма откъде да се вземе сигнал за усливателя на елипсите.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- guiltyboy86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: e46 323i
Re: въпрос за харман кардон
май варианта отпада щом ще се сменя и стъпало ще дойде доста дебело а ефекта няма да е кой знае какъв
- pepi_sky
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 27.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI 530XD
Re: въпрос за харман кардон
Колега няма не възможни неща. Аз имам оригинален за купе и съм го връзвал и с оригиналния усилвател и с другият ми усилвател. Доста добре се представя, но на мен ми беше слаб за целта за която го взех и сега събира прахта в нас. Ако Алпина ти не захранва на 2 ома каквито са говорителите на оригиналния буфер използвай оригиналния усилвател. Не знам защо ще взимаш сигнал от сегашния ти усилвател, взимай сигнал от СД-то. Имам схема с пиновете на оригиналния буфер, пиши ако искаш да ти я пратя. Можеш да минеш и без конзолата до пепелника.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани