Проблем с дюза или нещо друго
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- vortep
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 18.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320d
- Мечтае да кара: Боинг 747
Проблем с дюза или нещо друго
Здравейте колеги, карам Е46 136 коня и проблема ми е следния: Снощи тръгнах да изпреварвам на извънградско при 3500-4000 оборота на 3 колата започна да прекъсва и буквално да забива. Като е на място се форсира горе-долу до 2500-3000, но в движение прекъсва и след 50-100м изгасва. Отворих днес и видях, че около първата дюза е избила нафта (като отворя капака тази която се пада първа към радиатора). Случвало ли му се е на някой нещо такова да сподели и как се оправя със смяна на дюзата или друга процерура. Благодаря предварително!
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Проблем с дюза или нещо друго
колега,то може проблема да е другаде а дюзата да си е протекла по междудругото.Дюзата има медна дифтунга,смени я но наи-напред диагностика.

- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Проблем с дюза или нещо друго
Колега колата в ниските мудна ли е спъната ? пробвай да изкл. опцията дебитомер разкачи го и направи един тест рън, както каза колегата тази избила нафта около дюзата може да е от друг проблем и да не оказва влияние на този...
Не съм запознат с дизелите но на място знам ,че не може да я форсираш до високите обороти
Щом като намачкаш газта и колата замира може и да е дебитомер
Не съм запознат с дизелите но на място знам ,че не може да я форсираш до високите обороти

Щом като намачкаш газта и колата замира може и да е дебитомер

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с дюза или нещо друго
Може и аванса да и бяга, на първо оправи теча преди да правиш каквото и да било, така и така си видял там проблема, нормално е да забива ако има ниско налягане на някоя от дюзите.
- vortep
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 18.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320d
- Мечтае да кара: Боинг 747
Re: Проблем с дюза или нещо друго
Аз това с дебитомера го пробвах, понеже преди 1 година имах проблем с него и симптомите бяха подобни, но сега явно не е от него. Оставих я колата в един сервиз вчера, но го нямаше човека с диагностиката, та сега чакам понеделник сутрин да видим на диагностиката ще се види ли нещо. Ще пища ако има някакъв резултат. 

- vortep
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 18.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320d
- Мечтае да кара: Боинг 747
Re: Проблем с дюза или нещо друго
А коя е "умната" дюза и по принцип ако се наложи да проверявам дюзите, всичките ли трябва да ги изпратя да ги ревизират или само тази която видях че е нацапана с нафта?
- vortep
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 18.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320d
- Мечтае да кара: Боинг 747
Re: Проблем с дюза или нещо друго
Оказа се електрониката на ГНП. Аз мислех, че при нея симптомите са: изгасва колата и повече не пали изобщо, но явно имало и друг вариант.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с дюза или нещо друго
vortep написа:Оказа се електрониката на ГНП. Аз мислех, че при нея симптомите са: изгасва колата и повече не пали изобщо, но явно имало и друг вариант.
Точно аз затова два три поста по-нагоре ти написах да провериш аванса на помпата тогава щеше веднага да разбереш, че проблема е в електрониката.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани