Зъбно колело на Комон рейл помпата
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- Miro Borisov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 d facelift
- Мечтае да кара: BMW X6
- Детайли за колата: BMW 320 d, 150 к.с., 2002г. комби
Зъбно колело на Комон рейл помпата
Здравейте колеги,
Собственик съм на е 46 320dq 150 к.с. - комон рейл мотора. След вече месец главоболия, през които колата е в сервиза се оказа, че едно зъбно колело на помпата за високо налягане на нафтата е с износени зъби, в следствие на което ангренажната веригата е прехвърлила зъб и клапаните са на "салата".
Следва ли задължително да сменя и двете вериги - най-вероятно не са сменявани, и трябва ли да се притеснявам за състоянието на самата помпа - в смисъл е ли е възможно зъбчатката да е с износени или счупени зъби, в следствие на проблем със самата помпа. Тоест примерно помпата да е блокирала по някаква причина и въртенето на веригата да е натрошила зъбчатката. Вече страшно се филмирам, но всичко това е доста пари и ми се иска ако ги давам да съм сигурен, че проблема ще е отстранен. Оказа се че при смяна на веригите се сваля главата - респективно нова гарнитура на главата, нови болтове за гарнитурата. Според майсторите за да сме сигурни, че проблема ще е решен, траябва да се сменят и двете вериги с всичките им там "джоджавки" - обтегачи и прочее....на око не можело да се каже дали веригите са ОК и имат още живот в тях.
Предварително благодаря.
Собственик съм на е 46 320dq 150 к.с. - комон рейл мотора. След вече месец главоболия, през които колата е в сервиза се оказа, че едно зъбно колело на помпата за високо налягане на нафтата е с износени зъби, в следствие на което ангренажната веригата е прехвърлила зъб и клапаните са на "салата".
Следва ли задължително да сменя и двете вериги - най-вероятно не са сменявани, и трябва ли да се притеснявам за състоянието на самата помпа - в смисъл е ли е възможно зъбчатката да е с износени или счупени зъби, в следствие на проблем със самата помпа. Тоест примерно помпата да е блокирала по някаква причина и въртенето на веригата да е натрошила зъбчатката. Вече страшно се филмирам, но всичко това е доста пари и ми се иска ако ги давам да съм сигурен, че проблема ще е отстранен. Оказа се че при смяна на веригите се сваля главата - респективно нова гарнитура на главата, нови болтове за гарнитурата. Според майсторите за да сме сигурни, че проблема ще е решен, траябва да се сменят и двете вериги с всичките им там "джоджавки" - обтегачи и прочее....на око не можело да се каже дали веригите са ОК и имат още живот в тях.
Предварително благодаря.
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Зъбно колело на Комон рейл помпата
ами колега наистина е добре да се смени всичко,то може ли да сменип събните колела и да сложиш старата верига.Наи-добре уптегачи вериги и зъбни колела,да знаеш че всичко е ново и няма да има дерт

2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани