Гаснене при палене, замисляне и висок разход
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
- Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S
Гаснене при палене, замисляне и висок разход
Колеги имам няколко проблема, които не знам дали идват от едно нещо или не. Колата е 318 CI 143кс. Колата я имам от около месец, три-четири пъти на студен двигател, след като запаля 2-3 секунди глъхне и угасва. След като я запаля отново няма проблем. Това нещо ми се случва за месец всекидневно палене не повече от три или четири пъти, като всичките беше на студен мотор. Второто нещо което забелязвам е, че понякога при подаване на газ колата няколко милисекунди не реагира, след което направо изхвърча. И третото нещо, карам колата доста спокойно, повече от 3000 оборота не вдигам и не се мотам особено по пиковите часове в задръстванията на София, но разхода е около 14-15л/100км (затова не съм сигурен дали е проблем или защото е зима е по-висок разхода). Колата 2 пъти на различни места я гледаха на диагностика и единствено 2-ра ламбда сонда дава грешка (която май не играе роля за разхода), всичко друго е ок. От това което прочетох имам съмнения в дебитомера, но все пак искам да се допитам и до вас
Благодаря 
п.с. Сменил съм консумативите, но не съм проверявал кабели и свещи в какво състояние са.


п.с. Сменил съм консумативите, но не съм проверявал кабели и свещи в какво състояние са.
- ivo.ralchev
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 22.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46 318i
Re: Гаснене при палене, замисляне и висок разход
Имам същите симптоми от няколко години ( с е46 318и съм ) и още не съм открил проблема
ходих на 4-5 диагностики за тези години и казват че всичко ми е ок.Ако откриете проблема пишете.
ходих на 4-5 диагностики за тези години и казват че всичко ми е ок.Ако откриете проблема пишете.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Гаснене при палене, замисляне и висок разход
Проблемите са ви два и понеже модераторите бяха обещали да не пускат повече теми за вашия двигател,може да ги откриете с търсачката под ключовите думи:
- valvetronic - това е главния ви проблем
- N42B20
- valvetronic - това е главния ви проблем
- N42B20
- bigfinger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 18.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i E46 N42B18
Re: Гаснене при палене, замисляне и висок разход
Колега, виж маркуча от картерната вентилация който влиза във всмукателния колектор дали не се е разложил.
Ако не си сменил клапана за картерна вентилация, го смени.
Аз имах същия проблем не точно така изразен. При студен старт пали на 1500 и падат до 900 - 1000, после после задържа на 1200 с леко като прекъсване. Докато работи помпата за вторичен въздух. След минута оборотите са на 800.
След като смених картерната вентилация и въпросния маркуч, паля на студено 1500 падат до 1200 и така след минута до 800 падат плавно.
Важно е да се рестне компютъра на двигателя.
При мен записваше от време на време грешка за адаптация на ламбда сензора. Потърсих обяснение и го намерих, въздух който не е измерен от дебитомера. Колата бе мудна в ниските до 2000 оборота и разхода по борд около 14, а на колонка може и 15 или 16
След смяна и ресет на компа борда показва 11. И осезаемо върви по добре.
Поздрави! И пиши какво е станало.
П.С. мотора при мен е N42B18 но, като цяло е същият.
Ако не си сменил клапана за картерна вентилация, го смени.
Аз имах същия проблем не точно така изразен. При студен старт пали на 1500 и падат до 900 - 1000, после после задържа на 1200 с леко като прекъсване. Докато работи помпата за вторичен въздух. След минута оборотите са на 800.
След като смених картерната вентилация и въпросния маркуч, паля на студено 1500 падат до 1200 и така след минута до 800 падат плавно.
Важно е да се рестне компютъра на двигателя.
При мен записваше от време на време грешка за адаптация на ламбда сензора. Потърсих обяснение и го намерих, въздух който не е измерен от дебитомера. Колата бе мудна в ниските до 2000 оборота и разхода по борд около 14, а на колонка може и 15 или 16
След смяна и ресет на компа борда показва 11. И осезаемо върви по добре.
Поздрави! И пиши какво е станало.
П.С. мотора при мен е N42B18 но, като цяло е същият.
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани