Сериозен и НЕ-СРЕЩАН проблем с мотора.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Сериозен и НЕ-СРЕЩАН проблем с мотора.
Колата е 320д 136к.с
Колеги имам няколко въпроса преди да започна отварянето на капака на главата което не е малка играчка като се знае понякога дюзите като запекат и не искат да излязат каква играчка става.
Значи ще споделя нещата които ми се случиха в деня преди да дам колата на момчетата да и направят диагностика в движение.
Предния ден преди да отида на въпросната диагностика смених апсолютно всички филтри,картерни газове нов,въздушен нов,горивен нов,маслен нов както и масло кастрол 5-40 пълна синтетика и бях запалил колата да си работи да се разходи добре маслото след това си направих няколко кръгчета из града да видя дали ще продължи да пуши пушека на масло които имах преди да сменя всички консумативи но не на следващата сутрин колата отново пушише и миришеше на масло(не го гори).Та бях тръгнал към сервиза на колегата които ми услужи с камък 36 за масления филтър да му върна камъка и да се консултирам с него и тои погледна към ел.клапата на турбото каза да ги разменя с тази на егр-а но тези упражнения съм ги правил достатъчно та да го правя пак но ефект няма.Само да спомена че колата от както и сложих новата турбина си надуваше и вървеше много добре поне за мен но имаше някакъв недостатък които трябваше да се види на компютър затова реших тъи като съм там да отскоча до съседния сервиз които много го хвалят и да видя какво ще кажат.До като стигна до тях колата си вървеше нормално както си е била и преди погледнаха колата вкарахме я вътре видяха че пуши на моменти като е на място не чак толкова че да се губиш из облаците но пък в затворено помещение се вижда че пуши бяло(катализатори няма) така закачиха я на компютъра и нищо не каза решиха да я тестват в движение отидоха за около има няма 5-10мин. и като се върнаха казаха че тази кола има нужда от центровка(въпросната центровка ми я правиха лично в бмв испания като рециклирах помпата платих 781евро та затова не му повярвах за центровката защото колата я усещам че върви все пак и пали преди ключа нито се замисля и акомулатора и е за смяна и все пак си пали от първия път това ме навеждаше да си мисля че просто турбината е дефектна и докато ми е в гаранция да ми я погледнат.
Така платих им 20 лева за това че не направиха нищо нито ми казаха нещо коректно и си тръгнах като пич но в момента в които се качих в колата и подадох газ я усетих че нещо не е в ред самия двигател и чукаше странно(като изключим въпросния амортисъор на обтяжната ролка тои си почукваше но имаше страничен шум на железо което трака в мотора също така самия мотор беше един все едно му стискат гърлото незнам как да го опиша и нищо не споменах просто ми се стори странно и си тръгнах бавничко и карах за сервиза където ми правиха турбината но на 50метра от сервиза колата започна като и давам газ тя намаля докато не спрях на място на свободна и мотора започна като на 1-2 цилиндъра да работи разби ми тампоните на гърнето цялата генерация лопаше отдоло и започнаха едни скърцащи звуци които немога да определя от къде идваше и имах чуството че мотора щеше да излезе от капака всеки момент подадох леко газ до към 1000-1100 оборота уравновеси се без чукания но нещо скърцаше като вилица в тенждера
Спрях мотора запали поработи пак на 1-2 цилиндъра и угасна и от там нататък не поиска и да завърти да запали като врътна ключа даваше като на без ток/умрял акомулатор но индикаторите на таблото светеха тоест имаше ток.Оставих я няколко минути отидох до сервиза да повикам хората да я избутаме там да я погледнат та като се върнахме да я забутаме опитах да запаля и мотора тръгна да върти но като че ли слаб ток,започнах да си мисля че акомулатора е сдал багажа но пък при това положение с нов генератор трябва да работи колата а не да угасне така.Забутахме я и сложихме да и подадем ток директно отпред на мотора първия път въртеше все едно ще и стопи кабелите от ток нямаше признаци да върти като на затегнато а свободно но повъртя така няколко пъти и изведнъж нещо и одряза тока и един от майсторите започна да развива теории че мотора давал на контра,3 часа и се молих оглеждах кабели тоци нищо нередно не видях и пак реших да пробвам да запали на акомулатор,завъртя свободно малко остана да запали но не успя да от почти изтощения вече акомулатор.Закачихме уреда за подаване на ток и от първия път завъртя свободно но не запали моментално а имаше доста завъртания около 5-10секунди въртеше докато запали и имаше вид на работа като на 1-2 цилиндъра подадох и съвсем леко газ пак около 1000-1100 оборота но не прекъсваше просто и като пуснах газта пак започна да работи нестабилно.
Доста изчерпателно съм го написал но такова нещо не ми се е случвало нито съм чувал подобие нито го пожелавам на никого
Колеги имам няколко въпроса преди да започна отварянето на капака на главата което не е малка играчка като се знае понякога дюзите като запекат и не искат да излязат каква играчка става.
Значи ще споделя нещата които ми се случиха в деня преди да дам колата на момчетата да и направят диагностика в движение.
Предния ден преди да отида на въпросната диагностика смених апсолютно всички филтри,картерни газове нов,въздушен нов,горивен нов,маслен нов както и масло кастрол 5-40 пълна синтетика и бях запалил колата да си работи да се разходи добре маслото след това си направих няколко кръгчета из града да видя дали ще продължи да пуши пушека на масло които имах преди да сменя всички консумативи но не на следващата сутрин колата отново пушише и миришеше на масло(не го гори).Та бях тръгнал към сервиза на колегата които ми услужи с камък 36 за масления филтър да му върна камъка и да се консултирам с него и тои погледна към ел.клапата на турбото каза да ги разменя с тази на егр-а но тези упражнения съм ги правил достатъчно та да го правя пак но ефект няма.Само да спомена че колата от както и сложих новата турбина си надуваше и вървеше много добре поне за мен но имаше някакъв недостатък които трябваше да се види на компютър затова реших тъи като съм там да отскоча до съседния сервиз които много го хвалят и да видя какво ще кажат.До като стигна до тях колата си вървеше нормално както си е била и преди погледнаха колата вкарахме я вътре видяха че пуши на моменти като е на място не чак толкова че да се губиш из облаците но пък в затворено помещение се вижда че пуши бяло(катализатори няма) така закачиха я на компютъра и нищо не каза решиха да я тестват в движение отидоха за около има няма 5-10мин. и като се върнаха казаха че тази кола има нужда от центровка(въпросната центровка ми я правиха лично в бмв испания като рециклирах помпата платих 781евро та затова не му повярвах за центровката защото колата я усещам че върви все пак и пали преди ключа нито се замисля и акомулатора и е за смяна и все пак си пали от първия път това ме навеждаше да си мисля че просто турбината е дефектна и докато ми е в гаранция да ми я погледнат.
Така платих им 20 лева за това че не направиха нищо нито ми казаха нещо коректно и си тръгнах като пич но в момента в които се качих в колата и подадох газ я усетих че нещо не е в ред самия двигател и чукаше странно(като изключим въпросния амортисъор на обтяжната ролка тои си почукваше но имаше страничен шум на железо което трака в мотора също така самия мотор беше един все едно му стискат гърлото незнам как да го опиша и нищо не споменах просто ми се стори странно и си тръгнах бавничко и карах за сервиза където ми правиха турбината но на 50метра от сервиза колата започна като и давам газ тя намаля докато не спрях на място на свободна и мотора започна като на 1-2 цилиндъра да работи разби ми тампоните на гърнето цялата генерация лопаше отдоло и започнаха едни скърцащи звуци които немога да определя от къде идваше и имах чуството че мотора щеше да излезе от капака всеки момент подадох леко газ до към 1000-1100 оборота уравновеси се без чукания но нещо скърцаше като вилица в тенждера

Спрях мотора запали поработи пак на 1-2 цилиндъра и угасна и от там нататък не поиска и да завърти да запали като врътна ключа даваше като на без ток/умрял акомулатор но индикаторите на таблото светеха тоест имаше ток.Оставих я няколко минути отидох до сервиза да повикам хората да я избутаме там да я погледнат та като се върнахме да я забутаме опитах да запаля и мотора тръгна да върти но като че ли слаб ток,започнах да си мисля че акомулатора е сдал багажа но пък при това положение с нов генератор трябва да работи колата а не да угасне така.Забутахме я и сложихме да и подадем ток директно отпред на мотора първия път въртеше все едно ще и стопи кабелите от ток нямаше признаци да върти като на затегнато а свободно но повъртя така няколко пъти и изведнъж нещо и одряза тока и един от майсторите започна да развива теории че мотора давал на контра,3 часа и се молих оглеждах кабели тоци нищо нередно не видях и пак реших да пробвам да запали на акомулатор,завъртя свободно малко остана да запали но не успя да от почти изтощения вече акомулатор.Закачихме уреда за подаване на ток и от първия път завъртя свободно но не запали моментално а имаше доста завъртания около 5-10секунди въртеше докато запали и имаше вид на работа като на 1-2 цилиндъра подадох и съвсем леко газ пак около 1000-1100 оборота но не прекъсваше просто и като пуснах газта пак започна да работи нестабилно.
Доста изчерпателно съм го написал но такова нещо не ми се е случвало нито съм чувал подобие нито го пожелавам на никого

Последна промяна angelBMW на 06 Мар 2014, 22:58, променена общо 4 пъти
- Loris
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 14.02.2013
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 M54B22
- Мечтае да кара: E90 330i
Re: Ремап м47д20 къде?
madness ( https://www.facebook.com/pages/Madness- ... 04?fref=ts ), много хора не само от Пловдив ходят там. Виж в галеррията има мн БМВ-та които са им писали софтуери.
- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Ремап м47д20 къде?
Madness 

"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- Тодориев
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 10.08.2013
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е46 136к.с.
- Мечтае да кара: м3
Re: Ремап м47д20 къде?
madness за този мотор е маиче 300лв. + две качвания на дино преди чипа и след това
- HackeD
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Ремап м47д20 къде?
В Madness за твоята кола ремапа ще е 400лв. + 4-5 ръна на диното. 

- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Ремап м47д20 къде?
Колега,
Странно, че си от Пловдив, а не си чувал за Маднес????
Съветвам те преди ремата да отидеш да я погледнат дали е в добро здраве да го понесе:
съединител, турбо, дюзи и др.
Успех
Странно, че си от Пловдив, а не си чувал за Маднес????
Съветвам те преди ремата да отидеш да я погледнат дали е в добро здраве да го понесе:
съединител, турбо, дюзи и др.
Успех
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: Ремап м47д20 къде?
vvasilev1 написа:Колега,
Странно, че си от Пловдив, а не си чувал за Маднес????
Съветвам те преди ремата да отидеш да я погледнат дали е в добро здраве да го понесе:
съединител, турбо, дюзи и др.
Успех
колега явно не си чел доста от темите ми


- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Ремап м47д20 къде?
За всеки случай ходи да ти прегледат мотора основно - ако има някакъв проблем и чипнеш после може да плачеш.
Si non confectus, non reficiat.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Ремап м47д20 къде?
[/quote]
колега явно не си чел доста от темите ми
от скоро съм в пловдив чувал съм за маднес още докато живях в димитровград
турбо ново дюзи нови помпа нова съединител за смяна ![/quote]
Значи слагай един нов ЛУК иииииииии

колега явно не си чел доста от темите ми


Значи слагай един нов ЛУК иииииииии



- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: Ремап м47д20 къде?
Zagy написа:За всеки случай ходи да ти прегледат мотора основно - ако има някакъв проблем и чипнеш после може да плачеш.
така хубаво ми огледаха вчера мотора че чак го счупиха

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: Ремап м47д20 къде?
Zagy написа:Какво е станало?
Ами в Понеделник колата и бях сложих вече нови филтри масла маркучи,датчици,миене на колектори и пътища и реших в вторник да отида да ми закачат колата в сервиза в движение да видят какво дава надува ли нормално има ли проблеми до момента преди да закарам колата в сервиза колата си вървеше не отлично но пък не беше и спъната но имаше нещо малко което не и позволяваше да се изцепи както трябва та затова и я закарах да я видят тестват да оправим проблема и след това ако всичко се оправи един ремап.Отидоха момчетата с лаптопа да гледат колата в движение след 10мин се връщат чувам мотора работи все едно клапан ударил но не се усещаше чак толкова тръгвам аз и усещам колата не е същата една спъната като все едно кот без копита беше в този момент и ми казаха че грешки няма но пък мислели че можело или да е турбината или избягала центровка а проблема с центровката го оправих още в испания в бмв и то преди 1 година.
Тогава като имаше проблем с центровката мотора работеше но не тракаше на клапан нямаше сила и не пушеше а в момента колата трака на клапан и пуши.Та да продължа от въпросния сервиз си тръгвам и отивам към реал турбо да погледнат и замерят турбината ама кво да стане както си карах усещам че колата иска да спре няма сила просто а цяла сутрин колата мъркаше и нямаше проблеми,и на 50 метра от сервиза започна да работи като на 1-2 цилиндъра разтропа ми се чак генерацията

След около час ще ходя с пътна помощ да си прибера колата и ще огледам подробно да видя какво става,но най вероятно ще си търся мотор

- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Ремап м47д20 къде?
Леле...кой е тоя сервиз? Къде го намери?
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: Ремап м47д20 къде?
Не смея да кажа за да не тръгнат всякакви слухове та после на гърба да ми ги товарят просто нямам как да докажа защото не се качих с тях в колата а те няма да си признаят защото те ще трябва да плащат
ще стискам зъби ще си оправя мотора ако не е фатално а ако има криви клапани ще си търся нов мотор и ще си свиркам пак но повече да си доверя колата на сервиз никога
Утре ако не вали ще направя някои огледи ще превартя мотора да видя има ли вътрешни шумове и най вероятно ще отворя капака да проверя центровката как е..


ще стискам зъби ще си оправя мотора ако не е фатално а ако има криви клапани ще си търся нов мотор и ще си свиркам пак но повече да си доверя колата на сервиз никога

Утре ако не вали ще направя някои огледи ще превартя мотора да видя има ли вътрешни шумове и най вероятно ще отворя капака да проверя центровката как е..


- PB9122
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 27.10.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320d E46
Re: Ремап м47д20 къде?
Колега обади се на Росен 0888720808.На мене ми свърши перфектна работа точно за главата.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани