Swap от n42b20 към m52b28tu

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 611
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 323ci M52tuB25
Мечтае да кара: ///M3 e30

Swap от n42b20 към m52b28tu

Мнение от luizov » 02 Мар 2014, 12:07

Карам 318ci, като цяло съм много доволен от него, но ми гори масло и съм пред дилема дали да го ремонтирам или да го заменя с m52b28tu.
Как стои въпросът със смяната - освен мотора оборудван, какво друго трябва да се сменя ? Скоростната кутия от N42-ката ще стане ли, как стоят нещата и с педала на газта (сега е с електронна газ), радиатора за охлаждането дали е по малък от този на 28-цата . И общо взето всичко за което се сещата ще ми е от полза като информация за да си сметна евентуалните разходи :yes:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 22.01.2012
Пол: Мъж
Кара: Сива Бима
Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
Детайли за колата: Лачена

Re: Swap от n42b20 към m52b28tu

Мнение от hacker4eto1 » 02 Мар 2014, 12:34

luizov написа:Карам 318ci, като цяло съм много доволен от него, но ми гори масло и съм пред дилема дали да го ремонтирам или да го заменя с m52b28tu.
Как стои въпросът със смяната - освен мотора оборудван, какво друго трябва да се сменя ? Скоростната кутия от N42-ката ще стане ли, как стоят нещата и с педала на газта (сега е с електронна газ), радиатора за охлаждането дали е по малък от този на 28-цата . И общо взето всичко за което се сещата ще ми е от полза като информация за да си сметна евентуалните разходи :yes:

Кардан + Диференциал и частите към него... Спирачните апарати и прочие... има още доста неща за тези се сещам първо
Изображение
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 17.10.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 touring

Re: Swap от n42b20 към m52b28tu

Мнение от desoxr » 02 Мар 2014, 13:40

Колега по добре си смени гумичките!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Swap от n42b20 към m52b28tu

Мнение от dr.peshev » 02 Мар 2014, 15:07

Двигател,скоростна кутия,компютър с EWS и ключове са задължителните неща! Ако ще я пререгистрираш , ще трябва и диф със спирачки и стабилизиращи щанги!Само радиатора няма да сменяш :mhihi:
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 611
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 323ci M52tuB25
Мечтае да кара: ///M3 e30

Re: Swap от n42b20 към m52b28tu

Мнение от luizov » 02 Мар 2014, 15:15

Най общо казано ми трябва цяла англичанка. Най евтино ще е така. Мерси за отговорите
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с Adaptive Drive
Мечтае да кара: F06 с B58

Re: Swap от n42b20 към m52b28tu

Мнение от 100imenov » 02 Мар 2014, 17:14

Трябва ти кола или мотор феислифт,ако не искаш да препряваш инсталация по запалване.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 611
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 323ci M52tuB25
Мечтае да кара: ///M3 e30

Re: Swap от n42b20 към m52b28tu

Мнение от luizov » 02 Мар 2014, 17:26

Звичи ми скъпо :mhihi: май ще си правя n42-ката, ами се чудя дали нещата ще се разминат само с едни гумички, защото ако трябва и сегенти да се сменят става пак цифромания. И все пак се чудя как е възможно кола на 200 000 км да харчи по 700-800мл. масло на 1000 км. от сегменти :kuku:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 9.07.2005
Местоположение: София
Кара: E36 316 96', Е46 316 03'

Re: Swap от n42b20 към m52b28tu

Мнение от overclock » 02 Мар 2014, 18:08

Сигурен ли си в километрите?
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 23.05.2008
Пол: Мъж
Кара: bmw e46-323-2.5CI
Мечтае да кара: E46M3,E92

Re: Swap от n42b20 към m52b28tu

Мнение от vankodve » 02 Мар 2014, 18:12

luizov написа:Звичи ми скъпо :mhihi: май ще си правя n42-ката, ами се чудя дали нещата ще се разминат само с едни гумички, защото ако трябва и сегенти да се сменят става пак цифромания. И все пак се чудя как е възможно кола на 200 000 км да харчи по 700-800мл. масло на 1000 км. от сегменти :kuku:

може колега N42 е много капризен мотор ,най-вероятно до тези 200хил. масло в италия е сменявано 2-ти ,също така е податлив към прегряване ,така че възможно е да пипа 700-800г. масло на 1000км. ,имах същия мотор на купе 2002 ,на 1000к. един литър ,така и е продадох но процедурта според мен свалиш ли глава мятай едни сигменти и забравяш ,орентировъчно приготви едни 1000лв.успех :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 17.10.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 touring

Re: Swap от n42b20 към m52b28tu

Мнение от desoxr » 02 Мар 2014, 21:30

Колега само с гумички ще минеш,повярвай ми!Писна ми да чета само глупости за тоз двигател-един чул,друг видял!Е то няма двигател с вечни гумички!Да тук се сменят по-рано от на други двигатели заради по-високата температура!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 611
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 323ci M52tuB25
Мечтае да кара: ///M3 e30

Re: Swap от n42b20 към m52b28tu

Мнение от luizov » 03 Мар 2014, 13:20

desoxr написа:Колега само с гумички ще минеш,повярвай ми!Писна ми да чета само глупости за тоз двигател-един чул,друг видял!Е то няма двигател с вечни гумички!Да тук се сменят по-рано от на други двигатели заради по-високата температура!

Мерси колега вдъхна ми някаква надежда :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 11.03.2008
Местоположение: Cофия /кв. Лаулин
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 touring
Мечтае да кара: М Power
Детайли за колата: черна , М40Б18

Re: Swap от n42b20 към m52b28tu

Мнение от joepower » 03 Мар 2014, 14:01

На мен и друго ми е интересно, ако се прави слап от Н42 към М54, ясно че ще трябва двигател, скорости, кардан, диф, спирачки, но ми е интересно от към електониката, освен ЕВС, какво друго е нужно, таблото трябва ли да се сменя или може да се препрограмира, ако се сменя таблото лайт модула същият ли остава и т.н.??
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с Adaptive Drive
Мечтае да кара: F06 с B58

Re: Swap от n42b20 към m52b28tu

Мнение от 100imenov » 03 Мар 2014, 15:49

Трябва друго табло,лайта не е нужно да се сменя.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 11.03.2008
Местоположение: Cофия /кв. Лаулин
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 touring
Мечтае да кара: М Power
Детайли за колата: черна , М40Б18

Re: Swap от n42b20 към m52b28tu

Мнение от joepower » 03 Мар 2014, 19:16

100imenov написа:Трябва друго табло,лайта не е нужно да се сменя.


А трябва ли да е от същият двигател или може да е просто от 6-так?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: Swap от n42b20 към m52b28tu

Мнение от Smoocki » 05 Мар 2014, 9:01

Спореде мен от n42 към м54 не виждам какъв е проблема да се прекодира таблото за 6 цилиндъра вместо да се сменява
Изображение

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook